Details van de beoordeling

vloerbedekkingswebwinkel
Wonen, huis & tuin

tevreden

Beoordeling 
 
7.5

Site met vrij veel keuze en lage prijzen. Bestellen ging vlot. Product dat geleverd werd mooi ingepakt en niet beschadigd geleverd.
Op zich ben ik tevreden maar qua levering was ik toch wel teleurgesteld. Ik verduidelijk; Ik woon in Belgie, maar ik kreeg zeer snel een mail na bestelling dat het product ging geleverd worden op woensdag. Ik had na die ene mail nog een andere mail gestuurd om te vragen of ze wisten wanneer de levering ging gebeuren, maar ze konden dat niet zeggen (wat ik wel begrijp) ...
Ik neem dus woensdag een dag verlof en wacht op bestelling maar niks werd geleverd... Donderdag net voor ik vertrek om de kinderen naar school te brengen ga ik de deur uit en komt de vrachtwagenchauffeur met de levering me tegemoet. Hij had geluk dat ik er nog was... ik stel me alleen de vraag 'wat als ik er niet was geweest" ... blijkbaar wordt de route voor 2 dagen opgemaakt (dus wist men toch wel dat men donderdag zou komen ... )

Achteraf bekeken ben ik dus tevreden met mijn aankoop maar de levering was (in mijn geval) net voldoende. Mocht ik nog iets bestellen neem ik het zekere voor het onzekere en zorg ik dat ik een leveradres kies waar iemand altijd kan ontvangen.

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review