RolgordijnenExpert.nl

www.rolgordijnenexpert.nl

RolgordijnenExpert.nl ervaringen

234 reviews voor RolgordijnenExpert.nl

 
(138)
 
(56)
 
(16)
 
(12)
 
(14)
Gemiddeld 
 
8.3
 
8.5
 
8.2
 
8.0
 
8.4
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Uw beoordeling (optioneel)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
242 resultaten - getoond 1 - 10  
« 1 2 3 4 5 6 7 8 ... »  
Volgorde 
 
Saskia van Zoeren
Gemiddeld 
 
8.8

rolgpordijnen

Super mooie rolgordijnen voor een leuke prijs.
zien er echt super uit, perfect op maat !! Tevreden klant

Was deze beoordeling nuttig? 

Daphne van der Bruggen op Oktober 16, 2017

Geachte mevrouw Van Zoeren,

Hartelijk bedankt voor uw review. Wij vinden het altijd fijn om te horen wanneer klanten tevreden zijn.

Wij wensen u nog veel plezier van uw nieuwe rolgordijnen.

Met vriendelijke groet,

Daphne van der Bruggen
Customer Service

Reageer op deze review
Gina dela Rosso

slechte toko

jullie plaatsen de goede reviews zelf, alleen de slechte zijn echt. als jullie deze überhaupt toelaten voor dit. sterf.

Was deze beoordeling nuttig? 

Daphne van der Bruggen op September 27, 2017

Geachte mevrouw Dela Rosso,

Zoals in de vorige review aangegeven vinden wij het zeer vervelend dat u het zo ervaart. Graag ontvangen wij een ordernummer van u zodat wij kunnen kijken wat er precies mis is gegaan bij uw bestelling en hoe wij u verder kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Daphne van der Bruggen
Customer Service

Reageer op deze review
Marijn
Gemiddeld 
 
9.0

geweldige service, zelfs na verlopen van de garantie

Ik heb 4 jaar geleden 3 rolgordijnen besteld,
ben er altijd heel blij meer geweest.

Vorige maand constateerde ik een klein mankement bij een van de gordijnen.
Omdat de garantietermijn al ruim 2 jaar was heb ik contact opgenomen met rolgordijnenexpert.nl en gevraagd om advies hoe ik het eventueel zou kunnen repareren.

Advies kreeg ik niet ;o)
Wel een retourbon, ze hebben het gordijn kosteloos thuis opgehaald, gerepareerd en een week later geretourneerd!!

Ze wilden geen kosten in rekening brengen.

Petje af voor deze service!
Deze webshop streeft naar 100% tevreden klanten.
Als er iets niet naar wens is, dan nemen ze volledige verantwoordelijkheid,
ook 2 jaar nadat de garantie verlopen is.

Was deze beoordeling nuttig? 

Gina dela Rosso op September 26, 2017

DIT IS DE SLECHTE NEPSTE ZAAK OOIT. KWANTUM BRENGT NIEUWE NAAR U TOE DEZELFDE DAG

Marijn op Oktober 02, 2017

Graag gedaan Daphne,

Ik schrijf zeer zeer zelden reviews over webshops,
Absurd dat ik ervan word beticht een oneigenlijke reactie te plaatsen.

- kosteloos transport en reparatie na 2jaar verloop v/d garantie..
Mag ik aub een positief review achterlaten?


Gina lijkt gefrustreerd, maar wordt correct benaderd.

Gina refereert aan de Kwantum (?!?)
Daar heb ik dan weer heel andere ervaringen mee...
Suit yourself Gina

Daphnevan der Bruggen op Oktober 03, 2017

Geachte mevrouw Dela Rosso ,

Wat vervelend om te horen dat u onze service en onze producten zo ervaart. Ik kan helaas geen order in ons systeem vinden op uw achternaam. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw ordernummer aan ons door te geven zodat wij kunnen kijken wat er precies mis is gegaan en hoe wij u verder kunnen helpen.

In afwachting van uw antwoord.

Met vriendelijke groet,

Daphne van der Bruggen
Customer Service

Daphne van der Bruggen op Oktober 03, 2017

Geachte Marijn,

Bedankt voor uw positieve review. Wij vinden het altijd fijn om te horen als onze klanten tevreden zijn met de geleverde producten en onze service.

Wij hopen dat u nog lang van uw rolgordijnen kunt genieten.

Met vriendelijke groet,

Daphne van der Bruggen
Customer Service

Reageer op deze review
J.Verspeek
Gemiddeld 
 
7.8

Plisse gordijnen honinggraat

Verduisterende honngraat plissegordijnen besteld. Gratis staaltjes is een dikke plus.
Zelf ingemeten, handig stap voor stap bestelproces. Levering vrij snel en exact op gewenste maat. Inbouwen op zich eenvoudig, maar een begeleidende instructie ontbrak.
2 identieke plisse rolgordijnen besteld, dik tevreden.

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 

Daphne van der Bruggen op Augustus 30, 2017

Geachte heer/mevrouw Verspeek,

Hartelijk dank voor uw positieve review. Wij proberen zo min mogelijk papier te gebruiken. Vandaar dat buiten de verplichte papieren u inderdaad geen montage handleiding mee gestuurd krijgt. Deze is te vinden op onze website onder montagehulp. Goed om te horen dat het zonder handleiding ook is gelukt.

Wij hopen dat u nog veel plezier zult hebben van uw nieuwe gordijnen.


Met vriendelijke groet,

Daphne van der Bruggen
Customer Service

Reageer op deze review
Hessel van Es
Gemiddeld 
 
4.8

Zeer slechte service bij fout van Rolgordijnenexpert

Levering duurde een week langer dan belooft. Dat was vervelend, maar niet meteen verschrikkelijk. Erger was dat 1 van de 2 gordijnen te smal was. Uiteraard nogmaals nagemeten, maar de raamopening was 99,3 en het gordijn niet. Hierdoor een fikse kier; vervelend. Nadat ik dit had aangegeven wer er gevraagd om een foto, ik heb hiertoe het gordijn uit de beugels geklikt een rolmaat er langs gelegd en foto's gemaakt. Dit bleek niet voldoende, of ik ook foto's wilde maken met de beugel eraan vast.

Ik heb hierop aangegeven dat:

1. het nu vervelend is dat het niet past.
2. als ik alles weer los moet halen dit dubbel vervelend wordt.
3. dat ze ongetwijfeld zelf ook beugels hebben liggen
4. dat ik 2 gordijnen heb besteld, dat de ene perfect is en de ander te smal (maw, ik kan prima meten)
5. dat ik nogmaals de raamopening heb gemeten, dat deze idd 99,3cm was en het gordijn dus echt te smal.

Rolgordijnenexpert geeft echter geen cm toe. Ik moet dus nu op een kinderkamer een rolgordijn weer gaan demonteren, opmeten, dan weer tijdelijk terughangen en hopen dat ik alsnog een passend product krijg. Wat mij betreft echt een dikke onvoldoende, de volgende keer knip ik wel weer zelf een rolgordijn op maat.

Was deze beoordeling nuttig? 

Daphne van der Bruggen op Augustus 11, 2017

Geachte heer Van Es,

Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u dit allen zo ervaart en dat uw rolgordijn te smal is, waarvoor nogmaals onze excuses. Ik zie dat u mail contact heeft met mijn collega en zij uw klacht in behandeling heeft genomen. Zodra zij meer weet over wat de geschikte oplossing is zal zij u uiteraard verder informeren om uw klacht op te lossen.

Volgens onze klachten procedure vragen wij inderdaad om duidelijke foto’s. Aangezien wij geen fysieke winkel hebben vragen wij u niet helemaal met het product naar ons toe te komen maar hebben wij aan foto’s voldoende.

Nogmaals onze excuses en wij hopen dat u uiteindelijk alsnog tevreden bent met uw nieuwe rolgordijnen.

Met vriendelijke groet,

Daphne van der Bruggen
Customer Service

Reageer op deze review
louise
Gemiddeld 
 
3.3

Zeer slechte bestelservice

Bestellen ging moeilijk. Ik kon geen 2 rolgordijnen in 1 order bestellen.
Zeer slechte bestelservice. Bij de eerste afleverpoging was ik niet thuis maar had met de overburen afgesproken dat zij de pakketten aan zouden pakken. Helaas ben ik niet van te voren gebeld en werd er ook geen poging gedaan de bestelling af te leveren bij de buren. Na telefonisch contact hebben de dames van klantenservice (waarvoor overigens alle lof) een tweede bezorgdatum ingepland. Hoewel ik thuis was, heeft de chauffeur dit maal alleen een briefje in de bus gegooid dat hij langs was gekomen. Voor niets bij dag en dauw opgestaan,. Voor de tweede maal ben ik weer niet van te voren gebeld en weer is niet geprobeerd het bij de buren af te leveren. Dames hebben een koerier van TNT ingezet maar deze heeft door hack problemen bij TNT de rolgordijnen pas 10 dagen later afgeleverd. Nu kan ik tijdelijk door fysieke problemen de gordijnen niet ophangen en kan dus niet beoordelen of ze goed zijn. Dame van klantenservice heeft de garantietermijn verlengd. Rolgordijnenexpert mag dankbaar zijn deze dames in dienst te hebben want van de chauffeurs moeten zij het niet hebben. Dan was het bedrijf al lang ten onder gegaan. Door de slechte bezorging denk ik niet hier in de toekomst weer te bestellen.

Was deze beoordeling nuttig? 

Daphne van der Bruggen op Juli 19, 2017

Geachte Louise,

Bedankt voor uw review en het compliment aan de klanten service. Wij vinden het heel vervelend dat het zo mis is gegaan bij de levering. Onze excuses hiervoor. Wij hebben door de drukte nieuwe chauffeurs aangenomen voor levering van onze producten. Inmiddels hebben wij onze chauffeurs hier op aangesproken, want dit is natuurlijk niet de gang van zaken.

Nogmaals van harte beterschap met uw herstel. Wij hopen dat u snel de nieuwe gordijnen kunt ophangen en dat u veel plezier zal hebben van uw nieuwe rolgordijnen.

Met vriendelijke groeten,

Daphne van der Bruggen
Customer Service

Reageer op deze review
Diane bis
Service 
 
1.0

Nogmaals ontevreden

Nadat ik eerder gemeld had ontevreden te zijn, heeft PlissegordijnenExpert opnieuw bevestigd slechte service te verlenen. Omdat ik vanwege onvolledige/misleidende informatie op de website niet de juiste gordijnen heb kunnen bestellen, beloofde PlissegordijnenExpert me tegemoet te komen. Ik mocht nieuwe gordijnen tegen kostprijs bestellen. Nu blijkt deze kostprijs echter de prijs op de website inclusief staffelkorting te zijn. Ik vind het volledig ongeloofwaardig dat PlissegordijnenExpert niets meer zou verdienen op hun gordijnen als daar staffelkorting op toegepast zou zijn. Opnieuw een bewijs dat de informatie die Plissegordijnenexpert aanlevert niet correct is.

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 

Daphne van der Bruggen op Juli 17, 2017

Geachte mevrouw De Voogd,
Wij vinden het heel vervelend dat u zo ontevreden bent over de gang van zaken. Ik heb uw klacht bekeken en vind het erg vervelend om te horen dat het gordijn anders bevalt dan verwacht. Wij proberen op de site altijd zo goed mogelijk onze stoffen te omschrijven zodat u een indicatie heeft over de eigenschappen van de stof, dit vergemakkelijkt tevens de keuze bij het aanvragen van de proefstalen. Gezien wij de gordijnen op de millimeter voor de klant op maat maken kunnen wij deze niet retour nemen als deze niet bevallen. Omdat wij geen fysieke winkel hebben raden wij het altijd om een gratis proefstaal aan te vragen. Dit is geheel kosteloos en zit daarmee nergens aan verbonden. Op deze manier kan de klant dan zien of de kleur en de stof bevalt. Helaas ligt de verantwoordelijkheid hiervoor bij de klant.
Wel snappen wij de verwarring door de omschrijving van de stof wat aangegeven is als verduisterend. Wel is het zo dat in de specificaties de stof niet als black-out maar als dim-out wordt omschreven.
Omdat wij het toch heel vervelend voor u vinden zouden wij u graag tegemoet willen komen. Ons voorstel was dat wij u tegemoet zouden komen en drie nieuwe gordijnen met het juiste kleurnummer voor u produceren. Wij hebben u vervolgens verschillende lichtgrijze dim-out proefstalen opgestuurd. U kon ons dan het kleurnummer doorgeven wat u bevalt zodat wij een prijsopgave voor u kunnen maken en de nieuwe gordijnen in productie kunnen nemen.

U heeft toen voor een duurdere stof gekozen die in een hoge prijsgroep valt.
Mijn collega heeft het toen verkeerd begrepen en heeft inderdaad de prijs van de site voor u berekend.
Aan de hand hiervan hebben wij onze excuses aangeboden en heb ik de juiste berekening voor u gemaakt waarmee u niet akkoord bent gegaan.

Met vriendelijke groet,

Daphne van der Bruggen
Customer Service

Reageer op deze review
Lotte
Gemiddeld 
 
2.5

Duo rolgordijnen

Het bestellen op de website ging redelijk, al werd de pagina slecht weergegeven op mijn telefoon. Ik heb voor rolgordijnenexpert gekozen mede door de snelle levering. Vijf tot tien werkdagen werden er al 15. Vervolgens zitten de bestelde klemsteunen er niet bij. Inmiddels heb ik meerdere malen contact gehad per mail, en uiteindelijk na 5 weken wachten krijg ik ze uiterlijk volgende week binnen (hoop ik). We zullen zien... ik had ze achteraf beter bij kwantum kunnen bestellen, was ik ook nog goedkoper uit geweest.

Was deze beoordeling nuttig? 

Daphne van der Bruggen op Juli 19, 2017

Geachte Lotte,

Wat vervelend om te horen dat het niet mee heeft gezeten met uw bestelling, waarvoor onze welgemeende excuses. Ik zie dat uw probleem inmiddels is opgelost en dat u blij bent met het resultaat.

Wij wensen u nog veel plezier van uw nieuwe gordijnen.

Met vriendelijke groeten,

Daphne van der Bruggen
Customer Service

Reageer op deze review

Linda
Gemiddeld 
 
9.0

Rolgordijn verduisterend

Snel vlot geleverd mooi rolgordijn en goed verduisterend

Was deze beoordeling nuttig? 

Miranda van Elst op Juni 30, 2017

Geachte Linda,

Hartelijk bedankt voor uw positieve review! Wij wensen u veel plezier met uw raamdecoratie!

Met vriendelijke groet,

Miranda van Elst
Customer Service

Reageer op deze review
J. van Horssen
Gemiddeld 
 
5.5

slecht

Via internet besteld op 21-05-2017. Op 12 mei maar eens gebeld waar de rolgordijnen bleven. O er was is mis gegaan met de computer. Dit kon men mij zo vertellen. Maar een dag na de bestelling was dit toch al bekend? Waarom dan niet even een e-mail of telefoontje? Ik vindt dit een slechte zaak. Overigens weren er persoonlijk en via e-mail wel excuses aangeboden.

Was deze beoordeling nuttig? 

Miranda van Elst op Juni 30, 2017

Geachte heer/mevrouw Van Horssen,

Hartelijk bedankt voor uw review. Helaas was het voor ons niet mogelijk om in te zien welke bestellingen niet waren doorgestuurd naar onze afdeling productie, waarvoor nogmaals onze welgemeende excuses. Hierdoor konden wij u na de eerste dag van het plaatsen van de bestelling niet correct informeren. Wij hebben het direct na uw melding opgepakt om ervoor te zorgen dat uw bestelling alsnog zo spoedig mogelijk geleverd zou worden.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Wij hopen dat u alsnog tevreden bent met het geleverde product en mochten wij u ergens mee kunnen helpen dan horen wij het uiteraard graag van u.

Met vriendelijke groet,

Miranda van Elst
Customer Service

Reageer op deze review
242 resultaten - getoond 1 - 10  
« 1 2 3 4 5 6 7 8 ... »  
 

Algemene informatie

Merken
Verano
Productgroepen
  • rolgordijnen
  • duo rolgordijnen
Levertijd
5 - 10 werkdagen
Verzendkosten
€9,- en boven de €500,- gratis
Afhalen mogelijk
nee
Keurmerken
Webshop Keurmerk
Betaalmethodes
  • Ideal
  • Paypal
  • rembours
  • Vooraf overmaken
Telefoonnummer
0207073933

Vergelijk webshop reviews en koop betrouwbaar online

Reviewspot verzamelt webwinkel beoordelingen en geeft in een handig overzicht de review score per webshop weer. U kunt dus snel en eenvoudig zien of een webwinkel betrouwbaar en bestellen veilig is. In de categorie gsm staan de belangrijkste Nederlandse gsm webshops. Bekijkt u de belsimpel ervaringen en mobiel.nl reviews van die grote gsm shops maar eens of ontdek of Cool Blue en Simpel betrouwbaar zijn. U kunt verschillende aspecten van deze webshops bekijken. Eenvoudig kunt u bijvoorbeeld de betaalmogelijkheden van mode webwinkels zoals wehkamp, pabo of amazon bekijken. U kunt reviews en beoordelingen van Nederlandse aanbieders van een goede opleiding zoals nha opleidingen of Laudius danwel reviews over elektronica shop baxshop lezen. Maar natuurlijk kunt u ook zelf een webshop beoordelen en uw positieve ervaringen of klachten delen. Online winkels kunnen gratis hun shop aanmelden op Reviewspot en een onbeperkt aantal reviews en beoordelingen verzamelen. Online winkels kunnen daarnaast gratis gebruik maken van de review widgets. Het beste advies, betrouwbare beoordelingen, recensies, klantbeoordelingen & ervaringen met Nederlandse webshops, u vindt het op Reviewspot.nl! - Copyright © 2010 - 2016.