RolgordijnenExpert.nl reviews & ervaringen

www.rolgordijnenexpert.nl
 
8.1 (247)
RolgordijnenExpert.nl

247 RolgordijnenExpert.nl reviews

 
(141)
 
(57)
 
(18)
 
(15)
 
(18)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
255 resultaten - getoond 1 - 20
« 1 2 3 4 5 6 7 8 ... »
Volgorde
Beoordeling 
 
9.3

wij hebben 3 rolgordijnen besteld, en ze werden keurig na ongeveer een week geleverd. en ik kreeg een mailtje wanneer ze verstuurd werden en ik ze kon verwachten.

wij hebben ze allemaal met cassette besteld, en voor 1 rolgordijn gaf ik aan in de dag, omdat die "strak" tussen 2 muren kwam, dus die werd geleverd met veel kleinere bevestigingsklemmetjes (voor hout neem ik aan). ik heb gemaild of ik niet de grotere stevige beugels kon krijgen omdat deze ook in het beton bevestigd moest worden, en zonder enig probleem werden deze kosteloos nageleverd.

kortom goede service en tegen een hele goede prijs. ik heb nog even een oude factuur van ca 7 jaar geleden opgezocht, en die was 150 euro duurder (ook 3 rolgordijnen, bijna dezelfde maat, maar nu zaten deze nieuwe in een cassette, dus volgens mij veel luxer, en dan nog goedkoper ook...)

het enige puntje van commentaar wat ik kan leveren, is dat als je kiest voor een gestoffeerde lat, dat die alleen aan de zichtkant is bedekt. de achterkant was gewoon wit kunststof, maar dat is nu ook weer niet zo'n probleem....

dus wat mij betreft een zeer positieve ervaring.

groeten,
Andre

AP
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Corry op 21 Maart 2014

Waarom is de lat niet in zijn geheel bekleed? Wij willen een bordeaux rode bestellen en zowel de voor als de achterkant is in deze kleur. Beetje raar dat de lat dan maar half bekleed is. Wit steekt giga af op de kleur die wij willen bestellen.

Reageer op deze review

Knullige electrische rolgordijnen

Beoordeling 
 
6.0

Twee electrische rolgordijnen met ingebouwde accu en draadloze afstandbediening had ik besteld en na weken wachten geleverd gekregen.
De belofte dat de accu het 2 jaar uitzingt zonder bij te laden, klopt niet. Na 32 keer gebruiken moest de lader er in. De stekker van de lader bleek niet in de opening van het rolgordijn te passen. De plastic dop van de behuizing kan ik er ook niet uitschuiven van de rolgordijnen zitten netjes in het raamkozijn ingebouwd. Dan maar met een metaalboor diameter 10mm een gat in de behuizing geboord tot ik de plug van de lader in de rolgordijntechniek kon steken. Bij één rolgordijn zit de electronica bovendien los. Met een schroevendraaiertje moet ik wat priegelen tot de opening van de lader tevoorschijn komt.
De bouw lijkt wel Chinees amateurisme.

PD
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Lisette Verhagen op 07 April 2017

Geachte heer De Schepper,

Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Heeft u ook al contact opgenomen met onze service afdeling? Zou u anders uw ordernummer kunnen doorgeven dan nemen wij uw klacht in behandeling.

Met vriendelijke groet,

Lisette Verhagen
Customer Service

Reageer op deze review

Uitstekend !

Beoordeling 
 
9.7

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding ! Doek en constructie érg goed !
Bestellen en levering was eenvoudig.
Prijs is gelijk aan de budget vriendelijke winkels zoals LB.
Daarentegen is het gemak van bestellen een groot voordeel evenals het thuisbezorgd krijgen !
Service was bij mij niet van toepassing.

W
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Prima product

Beoordeling 
 
9.7

Twee verduisterende rolgordijnen in verschillende kleur met vierkante cassette besteld. Website biedt trouwens vele mogelijkheden. De rolgordijnen werden keurig op tijd afgeleverd. Alles was compleet en met de handleiding die per email werd toegezonden was goed te werken. Service niet nodig gehad. Een volgende keer kies ik weer voor RolgordijnenExpert.

J
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Aanrader!

Beoordeling 
 
9.5

Na het overleven van een aantal kleine hartaanvallen bij het zien van de verschillende offertes voor rolgordijnen met een cassette, besloten we eens op internet te gaan kijken. Wij bestellen eigenlijk bijna alles via internet, maar hadden in eerste instantie een beter gevoel bij de 'echte' winkels, ivm montage, garantie en dat soort zaken.

Ook op internet was het verschil in prijs aanzienlijk tussen de verschillende aanbieders. Daarop hebben we besloten om dan maar eerst een 'goedkoop' rolgordijn (met cassette) te nemen, zodat we later wel een keer voor een duurdere konden gaan, we hadden immers al genoeg andere kostenposten door ons nieuwe huis.

Uiteindelijk kwamen we bij rolgordijnenexpert uit, de website kwam op ons wat 'dertien in een dozijn' over en wekte niet meteen het gevoel dat we hier met topproducten te maken hadden. Maar de prijs sprak ons aan en op de plaatjes zag het er ook mooi uit.

Dus we hadden 2 grote rolgordijnen besteld (2,5 m breed) en 2 kleinere (ca 1m breed). De levertijd was perfect, maar nog groter was de verrassing toen we de producten uit de verpakking haalden: wat een mooie, kwalitatief hoogstaande rolgordijnen!

De montage was niet al te moeilijk (hier waren we bang voor), binnen een uurtje hingen de 2 grote rolgordijnen al en ook de kleintjes waren geen probleem.

Maar na 2 maanden gebeurde er iets vervelends, 1 van de rolgordijnen viel naar beneden, vermoedelijk waren een paar beugeltjes losgeschoten. Of het nu door het product komt of doordat we het product niet goed hadden gemonteerd is ons nog steeds niet duidelijk.

Wat wel duidelijk is, is de service die rolgordijnenexpert daarna verleende, kostenloos werd het product opgehaald en 2 weken later hing het kostenloos, volledig gerepareerd weer in de slaapkamer. Superservice.

Wij zouden rolgordijnenexpert zeker aanraden bij onze vrienden en familie.

JW
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Top levering en kwaliteit!!

Beoordeling 
 
9.5

Eenvoudig te bestellen, levering duurde iets langer als 10 werk dagen..Super mooie kwaliteit en afwerking van ons rolgordijn!! Kan dit iedereen aanbevelen, ook de verduistering is TOP! Levering ook super, werd netjes 45 min van te voren gebeld. Echt super kwaliteit voor zeer gunstige prijs!!

C
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Verbijsterende rolgordijnen

Beoordeling 
 
9.5

Snelle levering, goed verpakt en goede kwaliteit, makkelijk te bevestigen. Ben er super blij mee!!!!

A
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Lisette Verhagen op 23 Juni 2017

Geachte mevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Wat leuk om te horen dat u zo tevreden bent over alles. Wij wensen u veel plezier met uw rolgordijnen.

Met vriendelijke groet,

Lisette Verhagen
Customer Service

Reageer op deze review

Tevreden

Beoordeling 
 
6.8

Onze ervaring is over het algemeen goed, de kwaliteit van de rolgordijnen is zeer goed!

Er zijn wel een paar dingen waar we ons over verbaasd hebben:
- Op de pakbon stond een waarschuwing dat het product niet voldoet aan de EU veiligheidsnormen. Dit terwijl we bij bestelling de vraag ‘ Komen er kinderen onder de 3.5 jaar in de ruimte waarin het rolgordijn komt te hangen? ’ met Ja hebben beantwoord en daarvoor ook de montagehoogte hebben opgegeven.

- Nog groter werd onze verbazing nadat we de rolgordijnen hadden uitgepakt. Aan het gordijn hing een gele kaart met daarop uitdrukkelijk aangegeven dat het product niet bedoelt is voor in huis, maar alleen voor kantoor en industriële omgeving …

- Op de site stond aangegeven dat de productie 5 tot 10 werkdagen zou duren. Na 3 weken niks gehoord te hebben, zijn we toch maar eens gaan informeren. Dat het langer duurt is helemaal niet erg, wel zou het fijn zijn als er dan even een berichtje hierover wordt gegeven. Vooral bij online aankopen, waarbij je van tevoren betaald, krijg je na 3 weken stilte een beetje wantrouwen of het allemaal wel klopt. Gelukkig werden we goed geïnformeerd toen we erover belden, maar het initiatief zou toch bij het bedrijf moeten liggen en niet bij de klant.

Waar we erg blij mee waren was de veiligheidsbevestiging van het koord aan de muur. Zeer eenvoudig, maar heel doeltreffend! De kinderen kunnen zo onmogelijk het koord (als ze er al bij zouden kunnen komen) over hun hoofd doen.

Al met al zijn we erg blij met de rolgordijnen en we hopen dat met bovenstaande aandachtspunten iets gedaan word.

VD
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
5.0

Ik heb elf rolgordijnen besteld. Van de elf rolgordijnen waren er 10 ok (rafelig langs de randen. Maar nummer 11 bleek 16,8 cm lang. Hoewel de dame van de klantenservice aangaf dat dat overduidelijk een fout in de bestelling was en ze een intern proces kennen om dit soort vreemde bestellingen te singaleren en te controleren geeft rolgordijnen expert geen enkele service. Al met was het een zeer teleurstellende ervaring die niet voor herhaling vatbaar is.

V
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Lisa England op 06 December 2017

Geachte heer/mevrouw,

Wat vervelend om te horen dat u onze service en onze producten zo ervaart. Wij willen u vriendelijk vragen om uw ordernummer aan ons door te geven om te kijken wat er precies is mis gegaan. Ik kon u helaas niet vinden in het systeem met uw naam maar ik zou graag uw klacht in behandeling nemen.

Met vriendelijke groet,

Lisa England
Customer Service

Reageer op deze review

Slechte service en levering

Beoordeling 
 
3.5

2 weken terug gordijn binnen gekregen. Ik had duidelijk een verduisterend gordijn besteld met schroefbare zijrails.
Helaas de zijrails waren niet schroefbaar maar te plakken met dubbelzijdig plakband, dat werkt niet dus dat wil ik niet.

Mail gestuurd verzoek om een foto te maken, onmiddellijk gedaan, dag later een mail dat de juiste rails zullen worden gemaakt en gestuurd 2 weken later nog niets dus weer een mail en ja hoor zaterdag of uiterlijk maandag heeft u ze binnen.
Maandag morgen een mail sorry maar de rails zijn vertraagd maar gaan vandaag de deur uit, gek he voel me behoorlijk in de maling genomen.

Vandaag kwamen dan eindelijk de rails binnen he he kan het eindelijk afwerken, fout dat gaat niet want nu krijg ik rails wat bestaat uit een U profiel geen gaatje niets ook geen klemmetjes gewoon 4 x een witte U. Ik had er maar 2 nodig maar wel met gaatjes er in of moet ik dwars door de u een schroef gaan boren. Als ik de handleiding voor montage bekijk staat daar toch echt een rails met een uitsparing om te schroeven, en een plastic strip om het geheel na montage af te sluiten. Bij verano zelf in de handleiding staan ook rail maar dan met voor geboorde gaatjes. Als ik ga bellen ( niet lief want er kwam al flink stoom uit mijn oren ) krijg ik te horen dat zij niet kunnen voorboren omdat zij niet weten waar ik ze wil schroeven, de rails blijken inmiddels ook te lang, ik krijg als optie zelf in te korten of weer op nieuwe te gaan wachten. Witte afdekdopjes zouden bij de eerste levering hebben gezeten ( dus niet ) maar die kunnen ze eventueel wel nasturen hoor. Ik woon in Amsterdam dus ik zocht een zaak in Amsterdam nou kantoor zit in Amsterdam rest is in Best ( rij je dus niet ff naar toe ). Was mijn eerste bestelling bij deze zaak maar dan ook direct mijn laatste denk ik.

FV
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Fred Vosveld op 30 Juni 2016

Ik ben dus duidelijk niet de enige

Arno op 30 Juni 2016

Geachte heer Vosveld,

Uw klacht is mede ontstaan door foutieve informatie op onze website waarvoor onze excuses. De profielen in deze informatie zijn niet de profielen die wij tegenwoordig meeleveren met onze rolgordijnen. Deze informatie is inmiddels gewijzigd.

Voor deze foutieve informatie en voor het ontstane ongemak hebben wij u inmiddels aangeboden de koop te ontbinden gezien wij niet de u-profielen kunnen leveren zoals u die in gedachten heeft.

Met vriendelijke groet,

Het team van The Shop Factory

RolgordijnenExpert.NL
PlissegordijnenExpert.NL
JaloezieeenExpert.NL
LamellenExpert.NL
VouwgordijnenExpert.NL

Fred Vosveld op 01 Juli 2016

Niet op kunnen lossen ik krijg heel sterk het idee dat jullie het niet op Willen lossen.

Ik los het zelf wel op maar zal de rest zeker niet bij jullie kopen.

Waardeloze service en afhandeling

Reageer op deze review

Misleidende prijzen

Prijs 
 
2.0

Waarschuwing: het kan zijn dat u door de lage prijzen gelokt wordt naar de rolgordijnenexert.nl site, maar let op: de rolgordijnen zijn niet werkelijk voor de geadverteerde prijzen te krijgen. Nadat u de maten heeft ingevoerd (ZELFS als u een lengte van 0 mm invoert!), SCHIET de prijs omhoog van de geadverteerde prijs van €29 naar €54,38, dus bijna het dubbele.

Ik heb hierover in september 2016, da's 7 maanden geleden, een mail gestuurd, maar deze (volgens mij wettelijk verboden) praktijken duren voort.

JD
Was deze beoordeling nuttig? 2 1

Miranda van Elst op 04 Mei 2017

Geachte heer John D,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Helaas heeft u de actie gemist op de klein maat. Onze excuses voor het ongemak hiervoor. Wat zou u willen bestellen? Dan kan ik intern voor u overleggen of ik u toch nog voor deze actie in aanmerking kan laten komen. Wij horen het graag van u.

Met vriendelijke groet,

Miranda van Elst
Customer Service

Reageer op deze review

prima rolgordijn

Beoordeling 
 
9.3

uitstekende klantenservice, sympathieke bezorger en een prima product

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

prima

Beoordeling 
 
9.0

Alles is top gegaan zowel bestellen, levering, service en prijs.
Alleen een aandachtspuntje:
De cassette waar het rolgordijn inzit, is niet recht afgezaagd. Gelukkig zie je dat niet omdat dit aan de achterkant zit en die va ons zwart is.

DR
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Rolgordijnen

Beoordeling 
 
9.0

3 rolgordijnen besteld, waarvan 1 net goed was, erg jammer maar na de foto's te hebben opgestuurd is het gordijn heel snel opgehaald, en na 1 week weer keurig hersteld terug gebracht,
super service en ook heel snel, echt een bedrijf om aan te bevelen, ook voor de prijs.

W
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Even was daar een twijfel....

Beoordeling 
 
9.0

Nadat ik via Google op plissegordijnenexpert terecht kwam ben ik gelijk aan de slag gegaan om 12 gordijnen te bestellen. Helaas gaat het bewaren niet geheel makkelijk. Na het aanmaken van een account al een stuk beter, echter zou een titel/ omschrijving al helpen bij grote bestellingen om het geheel overzichtelijker te houden.
Uiteraard heb ik eerst wat kleurstalen aangevraagd. Deze waren de volgende dag al binnen. Top!!
Ook het telefonisch contact hierna betreffend een vraag over de kleurstalen werd prima beantwoord.

Tijdens mijn bestelling kwam ik al snel tegen een probleem betreft de sponningdiepte. Hiervoor contact gezocht. Ik werd heel vriendelijk te woord gestaan. Helaas duurde het een aantal dagen voordat mijn vraag beantwoord was. Hierdoor dacht ik de korting te gaan mislopen. Gelukkig werd mij na contact per mail verteld dat deze verlengt was.

Nu, zo'n 6 weken later, is deze ' aambieding' nog steeds geldig en in de tussentijd had ik toch het gevoel gekregen te snel mijn bestelling te willen doen/ gedaan te hebben.
Het voelde op een gegeven moment aan als een soort ' misleiding'.

Hoe dan ook was de bestelling geplaatst. Na een werkweek kreeg ik een mail dat mijn bestelling gereed was en over 2 dagen afgeleverd zou zijn. Ruim binnen de aangegeven tijd. Top!!

2 dagen later krijg ik ook een telefoontje van de bezorger dat hij onderweg was. Hele goede service!!
De betreffende man bracht netjes alles naar binnen en ik ging enthousiast met de plissegordijnen aan de slag.
Helaas kreeg ik de smartfix niet in de bijbestelde clips geklikt.
Na contact werd mij gevraagd een servicemelding, met foto's , aan te maken. Het leek er erg op dat mijn clips niet de juiste waren. Dat kan ik denk ik alleen aan mijzelf wijten.
Gelukkig doet plissegordijnenexpert hier niet moeilijk over en werden mij nieuwe, grotere clips toegestuurd. Geheel uit service!!! Top!!

Na een week waren de clips binnen, kon ik mijn gordijnen ophangen en zelfs nadat ik geconstateerd had dat er nog een aantal kleinere clips meegeleverd waren werden er WEER nieuwe clips gestuurd....Zelfs extra!!!
Goed...Het heeft bij elkaar 2 weken extra geduurd voordat alles nu echt goed hangt, maar ze hebben het wel opgelost. Geen gezeur, geen gedoe. Er wordt in oplossingen gedacht, niet in problemen. Top!!
Ik ben erg tevreden over plissegordijnenexpert.nl.
Hieronder nog wat tips voor mensen die ook gebruik gaan maken van de smartfix lijsten. Let wel op dat ik het nu over mijn situatie heb. Dit kan voor iedereen verschillen.

* De lijsten zijn flexibel in de hoogte. Heb je, net als ik, ventilatieroosters dan kan je er voor kiezen dit een stuk over de rubbers onder de roosters te laten vallen voor een mooiere afwerking.in mijn geval was de lijst meer dan een cm van het raam af en zit het rubber dus niet in de weg.let er wel op dat je ze nog open en dicht moet kunnen doen.

* Tik de clipjes, na het volgen van de instructies onder en boven aan, zodat de uitsparringen tegen het einde aan zitten. Hierdoor zal de lijst niet bewegen als je de gordijnen omhoog of omlaag doet. Voorzichtig omhoog duwen of tikken als je de clips hebt geplaatst. Zorg er wel voor dat je gordijnen aan de andere kant zitten dan dat je werkt, anders kun je er niet goed bij of richt je schade aan je gordijnen. Dus tik je ze onder aan, doe je gordijnen dan omhoog.
Een bankpasje bij het plaatsen is een goede 1ste stap, maar in mijn geval was er dan nog teveel beweging.

Plissegordijnenexpert.nl nogmaals bedankt voor de goede service en prima gordijnen!!!
Mijn huis is nu geheel voorzien van plissegordijnen, echter houd dit niet in dat ik jullie niet kan aanbevelen bij anderen. Dat ga ik zeker doen!
En mocht ik toch nog een plissegordijn nodig hebben, dan klop ik bij jullie aan. Mijn twijfel is helemaal weg.

JM
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Stephanie Meijer op 10 Maart 2017

Geachte heer/mevrouw Meivogel,

Hartelijk dank voor uw review.

Het klopt inderdaad dat de kortingsactie verlengd is. Door leverproblemen van een deel van onze stalen, heeft de afdeling marketing besloten dat deze verlengt wordt. Helaas durf ik niet te zeggen hoe lang dit zal zijn.

Uw feedback betreffende de lange periode die over het bestellen en ontvangen van de juiste clips heen is gegaan nemen wij intern mee om te zorgen dat deze doorlooptijd kleiner wordt.

Ook uw tips betreffende de Smartfit plissés nemen wij graag mee.

Mocht u nog eens plissés nodig hebben dan zien wij u graag terug. Voor nu wens ik u veel plezier met de geleverde plissés.

Met vriendelijke groet,

Stephanie Meijer
Customer Service

Reageer op deze review

Topper

Beoordeling 
 
8.8

Voor de eerste maal bij deze site besteld, afgaande op de goede reviews.
Het bestellen gaat vlot en via vriendelijk personeel.
Het aanbod is mooi, divers en goed uitgelegd.
Het leveren heeft wat op zich laten wachten (waarschijnlijk door de feestdagen met kerst en nieuwjaar), maar we werden wel via mail op de hoogte gehouden.
Producten werden netjes en veilig verpakt afgeleverd.
Montage kan door een kind gebeuren, zo makkelijk.
Kwaliteit is onberispelijk.
We hebben eerder reeds van deze rolgordijnen elders gekocht, maar dan wel een pak duurder.
Dus prijs/kwaliteit top, aanrader

B
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Stephanie Meijer op 17 Februari 2017

Geachte Bart,

Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn blij te lezen dat u zo tevreden bent met uw bestelling. Het klopt dat de productie tussen de feestdagen gesloten is geweest en de levering daardoor iets langer heeft geduurd dan normaal. De levertijd ligt momenteel weer gewoon op 5-10 werkdagen.

Wij wensen u nog veel plezier met uw bestelling.

Met vriendelijke groet,

Stephanie Meijer
Customer Service

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
8.5

Mooie rolgordijnen en snel geleverd ben zeer te vreden nu kan ik slapen zonder dat er licht binnen dringt want de kwaliteit is ook goed.

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
8.0

Mijn vriend en ik hebben via Rolgordijnenexpert.nl gordijnen op maat besteld voor onze nieuwe woning. Het is prettig dat ze gordijnen op maat kunnen maken (we hebben hele hoge ramen)en dat het toch betaalbaar blijft. De gordijnen werden een week na bestellen al geleverd!

AB
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Beschadiging

Beoordeling 
 
8.0

3 rolgordijnen online besteld. Goede uitleg hoe er ingemeten moet worden. Bestelling invoeren is ook makkelijk.
Op een doordeweekse dag kreeg ik gebeld door de chauffeur, hij zou in 30 minuten voor de deur staan. Ik heb de chauffeur gemeld dat hij door kan rijden omdat er niemand thuis was. Hem ook gemeld dat ik niet op de hoogte was gebracht van zijn komst. Dit gebeurde wel vaker melde hij.
Telefonisch contact gelegd met de klantenservice, er was inderdaad iets mis gegaan met de emails. Dit was geen probleem, de gordijnen zouden nogmaals worden aangeboden. Deze keer netjes 2 dagen van de voren een email ontvangen én ik werd gebeld. (heel erg fijn)
De chauffeur belde wederom dat hij over 30 minuten voor de deur zou staan. De rolgordijnen werden afgeleverd en we hebben betaald.
Tijdens het uitpakken, waarbij alleen de schaar is gebruikt om de kopse kant af te knippen, kwamen we erachter dat 2 van de 3 gordijnen waren beschadigd. Contact opgenomen met de klantenservice en gevraagd wat we hiermee moesten doen. Foto's maken en emailen werd geadviseerd. Dit gedaan, de rolgordijnen werden keurig opgehaald. Ik ontving de volgende reactie: "De afdeling productie hebben duidelijk geconstateerd dat de beschadiging is ontstaan door en scherp voorwerp. Vermoedelijk een mes waarmee de verpakking geopend is. Hierdoor kunnen wij geen garantie op geven waardoor er kosten zijn aan reparatie. De verwachte kosten zullen €225.06,- incl BTW zijn. Graag horen wij van u of wij het rolgordijn voor u moeten herstellen"
Nogal verbaasd en geïrriteerd van de beschuldiging dat ik zelf de schade gemaakt heb, belde ik met de klantenservice. Hier werd ik vriendelijk te woord gestaan, heb mijn verhaal kunnen doen, verwezen naar foto's en dat bij levering de chauffeur expliciet heeft gezegd dat wanneer er iets mis is ik gewoon contact op moest nemen met de klantenservice.
De aardige mevrouw op de klantenservice zou het verhaal met de foto's en uitleg nogmaals ter beoordeling aanbieden.

De extra kosten tot zover:
2 extra vakantie dagen opgenomen (1 voor retourzending en 1 voor de toekomstige levering)

Mogelijk toekomstige kosten:
€ 225,06 voor reparatie van 2 rolgordijnen di buiten mijn schuld om zijn beschadigd. (dit is te beamen door twee getuigen)

Het vervelendste is de tijd die erin gestoken moet worden en de onterechte beschuldiging waarna je weer enkele dagen op een reactie moet wachten.

E
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Stephanie Meijer op 17 Februari 2017

Geachte Edwin,

Hartelijk dank voor uw review. Helaas hebben wij de laatste tijd te kampen gehad met mailserver storingen, waarvoor onze excuses. Normaal gesproken ontvangt iedere klant een bericht op het moment dat de levering is ingepland. Dit is normaal gesproken twee dagen voor levering, zoals de tweede keer gebeurd is.

De kwestie van de beschadigde rolgordijnen is nu opgelost. Omdat u aangeeft dat de schade er al was, hebben wij besloten de schade onder coulance te herstellen.

Wij wensen u nog veel plezier met uw bestelling.

Met vriendelijke groet,

Stephanie Meijer
Customer Service

Edwin op 17 Februari 2017

Na heroverweging is er besloten dat de reparatie volledig wordt vergoed. Heel blij met de beoordeling! Top service en het telefonisch contact is uitermate goed!

Reageer op deze review

Uiteindelijk miskoop

Beoordeling 
 
8.0

Verduisterend rolgordijn in cassette met zijgeleiders voor op de slaapkamer.. Net product, prima levering. Nu blijkt dat er geen raam open kan achter het rolgordijn want dan waait het uit de geleiders. Zelf een klein kiertje is al teveel. Hiermee schiet het product wel zijn doel voorbij. Dit is niet vermeld op de site bij de specs. Anders had ik het zeer zeker niet besteld.
En daarmee toch weer een miskoop van enkele honderden euro's. Klantenservice behandelt de klacht netjes maar biedt geen oplossing.

O
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Miranda van Elst op 21 April 2017

Geachte heer/mevrouw Okke,

Hartelijk bedankt voor uw review. Wij vinden het vervelend voor u dat u een klacht heeft betreft de zijgeleiders van het rolgordijn. Als er tocht op de stof komt te staan zal het product uit de geleider kunnen waaien, zijgeleiding is bedoeld om het product zo verduisterend mogelijk te maken, helaas niet om het rolgordijn op zijn plek te houden daarvoor wordt staaldraad gebruikt. De U-profiel geleiders zijn de breedste die wij hebben dus ervan uitgaand dat u ze goed gemonteerd heeft (geleiders niet te ver naar buiten maar met rug gelijk aan product) hebben wij helaas geen andere oplossing waarvoor onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Miranda van Elst
Customer Service

Reageer op deze review
255 resultaten - getoond 1 - 20
« 1 2 3 4 5 6 7 8 ... »

Wij zijn benieuwd naar jouw RolgordijnenExpert.nl ervaring

Voordelige rolgordijnen op maat vindt u bij RolgordijnenExpert.nl. De rolgordijnen zijn leverbaar in alle soorten, kleuren en maten, met montageprofiel, ronde cassette, vierkante cassette en/of zijgeleiding. Ook duo rolgordijnen vindt u in het assortiment van RolgordijnenExpert. De rolgordijnen worden precies op maat geleverd. De levertijd bij deze webwinkel is ongeveer 5 tot 10 werkdagen.

Wat is uw ervaring met RolgordijnenExpert.nl? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij RolgordijnenExpert.nl hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal RolgordijnenExpert.nl reviews lezen.

Telefoonnummer: 0207073933

Algemene informatie

Keurmerken
Webshop Keurmerk
Verzendkosten
€9,- en boven de €500,- gratis
Levertijd
5 - 10 werkdagen
Productgroepen
  • rolgordijnen
  • duo rolgordijnen
Merken
Verano
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
  • Ideal
  • Paypal
  • rembours
  • Vooraf overmaken