4Launch reviews & ervaringen

www.4launch.nl
 
5.1 (14)
4launch

14 4Launch reviews

9-10 punten
 
(3)
7-9 punten
 
(0)
5-7 punten
 
(4)
3-5 punten
 
(2)
1-3 punten
 
(5)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
14 resultaten - getoond 1 - 14
Volgorde

Incassobureau dreigt met deurwaarder inzake gepretendeerde vordering

Beoordeling 
 
1.0

In mei 2019 heb ik 2 setjes RAM (4x 8GB) besteld met 1 dag levertijd. Mijn bestelling was een dag later niet binnen, wanneer bleek deze naar het 4Launch magazijn in Eindhoven verstuurd was. Een dag later zou deze mijn kant op komen waarna weer een dag later bleek dat er maar 1 setje naar Eindhoven was gegaan. De tweede set zou een dag later dan alsnog mijn kant op komen. Echter na 3 dagen wachten weer contact op moeten nemen, omdat ik nog steeds geen bestelling had ontvangen. Een week na mijn bestelling had ik eindelijk het 2e setje binnen.

Tijdens het plaatsen bleek 1 van de twee sticks uit de 2e set defect te zijn, waarna ik weer contact op heb moeten nemen. Er is een RMA gemaakt waarmee ik de bestelling kon retourneren. Echter gaven zij ook aan dat ik 3 setjes ontvangen zou hebben en of ik die ook retour wilde sturen met de zelfde RMA. Echter heb ik nooit een 3e setje ontvangen en dit heb ik aangegeven. Na heen en weer gemail was ik er zo klaar mee dat ik heb besloten en heb medegedeeld de defecte set te houden en 1 losse stick elders te bestellen. Dan wist ik in ieder geval zeker een dag later mijn bestelling compleet te hebben. De defecte stick van 8GB heb ik hier nog liggen, maar daar heb ik uiteraard ook gewoon voor betaald.

Nu bijna 2 jaar later krijg ik plots bericht van een incassobureau over een openstaande factuur. Ik was verbaasd en heb de factuur die aangaf dat het volledige bedrag voldaan was overhandigd, evenals een betaalbewijs van de bank. Daarmee heb ik ze verzocht het onjuiste dossier te sluiten. Echter kreeg ik te horen dat dit om de 3e set RAM zou gaan die ik nooit besteld of ontvangen heb. Ik wordt telkens gesommeerd binnen 5 dagen 130,- te betalen, anders zou er een deurwaarder gestuurd worden. Ik heb een heel verhaal die kant op gedaan volledig onderbouwd met bewijsstukken en sindsdien krijg ik geen reactie meer van het incassobureau. Zij gaven in eerste instantie aan te wachten op reactie van 4Launch, maar enkele weken later en meerdere mails van mij richting het incassobureau later krijg ik simpelweg geen reactie meer. Op zich een goeie manier om de wettelijke rente op laten lopen, en tegelijkertijd schandalig om op een dergelijke manier met deze kwestie om te gaan.

Dit zijn simpelweg oplichtpraktijken... via een incassobureau met gepretendeerde vorderingen komen. Dan moet het financieel wel erg slecht gesteld staan met je bedrijf. Een waarschuwing voor iedereen, koop hier NOOIT.

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

4Launch op 22 Maart 2021

Beste,

Zoals eerder vermeld is de incassocase inmiddels gesloten, wij bieden wederom onze welgemeende excuses aan voor het ongemak.

De case in kwestie beruste op een misverstand, bij voormalige werknemers van 4launch. Het huidige team zal in de toekomst dan ook alles op alles zetten om nare ervaringen voor klanten als deze te voorkomen.

Met vriendelijke groet,

4Launch

Reageer op deze review

Stuurt beschadigde producten op en laat je ermee zitten

Beoordeling 
 
3.5

11 beeldschermen besteld bij dit bedrijf in 2 bestellingen kort achterelkaar. 3 beeldschermen komen binnen: 1 doos beschadigd maar scherm goed, uitgepakt en bekeken met bezorger. 2 dozen keurig gewrapt in zwarte folie, niks aan te zien.
Andere 8 schermen komen week later binnen, paar dagen daarna plaats ik de schermen, pak ik de 2 schermen uit de zwarte folie uit: gat in de doos, net op plek waar weinig bescherming zit. Beeldscherm fysiek beschadigd, geen probleem, sturen we retour. Keurig een DHL retourlabel van 4Launch, week later bevestiging, met daarin: "u had binnen 48 uur transportschade moeten melden, het scherm kwam bij ons binnen na 11 dagen, kunnen we niet meer claimen, gaan kijken of de fabrikant nog wat wil doen en anders krijgt u het ongerepareerd terug"
3 weken niks gehoord, vraag naar status: we kunnen helaas niks voor u doen, u kunt 20 euro korting krijgen op een nieuw scherm.

Met andere woorden: er wordt gevoetbald in het magazijn met dozen, spul met gaten erin wordt gewrapt en opgestuurd en als je het niet ziet bij aflevering ben je de klos. Nog steeds in discussie omdat ik dit niet accepteer, maar 4Launch is niet voor rede vatbaar.

Overigens zijn de zakelijke voorwaarden nog erger dan ze nu doen, daar wordt niet gesproken over 48 uur, maar dat je het direct moet melden bij de bezorger die het op de bon moet zetten. Niet op de bon genoteerd is 100% voor eigen risico. Doe je lekker als je zonder handtekening verstuurt met DHL.

JD
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Jan de Groot op 30 Oktober 2019

Inmiddels na meerdere mails en telefonisch contact toch een oplossing vanuit 4Launch: ze crediteren het scherm. Gezien de zakelijke voorwaarden meer dan redelijk.

Reageer op deze review

komen afspraken niet na

Beoordeling 
 
2.0

komen afspraken niet na, reactie duurt langer dan 4 uur, denken niet oplossingsgericht, het probleem met de laptop is nog niet opgelost, laptop zou al binnen moeten zijn echter nog steeds niet ontvangen,

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Valse levertijden

Beoordeling 
 
2.8

Valse info ivm levertermijn op de website. Achteraf werd er gelogen via helpdesk, dat alles al verstuurd was en snel zou aankomen. Werd zelfs hierna nog 3 dagen gewacht om te versturen. in totaal dus 6 dagen na de bestelling die "direct leverbaar was".

BT
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Slechte communicatie

Beoordeling 
 
4.5

Dinsdag 9 januari een voeding besteld, Direct leverbaar stond op de website. Dus volgende dag in huis.
Woensdag een email, voeding was per koerier naar mij verzonden.
Vrijdag maar eens navraag gedaan via de chat op hun website, de vriendelijke meneer kon mij niet vertellen wat de status was, maar zou mij nog via de mail informeren. Dit heeft hij helaas niet gedaan.
Maandag maar weer gechat, bleek een probleem met de leverancier die de voeding niet op voorraad had.
Dus NIET direct leverbaar en al helemaal niet per koerier naar mij verzonden!
Bestelling laten annuleren, zou binnen 1 tot 3 dagen mijn geld teruggestort krijgen.
Vrijdag 19 januari (4 dagen) mijn geld nog niet terug, dus maar weer chatten op hun website.
Wederom zou ik per email geinformeerd worden omdat de medewerker het zo snel niet kon vinden en wederom kreeg ik geen email.
Zaterdag bleek ineens een pakket voor mij te zijn afgeleverd, en dit bleek de voeding die ik nu dus niet meer nodig had (reeds besteld bij concurrent, ontvangen en ingebouwd).
Maandag maar gebeld, ik moest het maar terugsturen en zou mijn geld dan terugkrijgen zodra zij het pakket ontvingen. Zij konden helaas niets voor me regelen en het bleek zelfs te moeilijk om excuses voor het ongemak aan te bieden.

K
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

treurige afhandeling door 4Launch

Beoordeling 
 
5.8

Vanwege snelle levering een laptop besteld, deze laptop werd snel geleverd. Echter bleek na 2 dagen dat de voedingkabel wel voedt maar NIET oplaadt. Het probleem gemeld en gezegd dat ik een jaar garantie erbij heb gekregen van Dell: OPHAAL en REPARATIEservice. Helaas kreeg ik het verzoek een RMA in te vullen, zo gezegd zo gedaan. Vervolgens werd de RMA goedgekeurd en mag ik het geheel binnen 14 dagen terugsturen, waarna 4 launch gaat bekijken of ik wel aan alle voorwaarden voldoe, waarna ze waarschijnlijk de Dell inschakelen. Aangezien ik de laptop elke dag nodig heb en om die reden een laptop met deze garantie heb gekocht vind ik deze actie diep betreurenswaardig en heb ZELF Dell benaderd voor een oplossing waarna binnen 1 dag een monteur van Dell de kabel heeft omgewisseld.. Dus 4Launch ga je dus vooraf beter informeren en stuur een nieuwe voedingskabel op of bel gelijk de Dell dan had je deze slechte recensie NIET gekregen.

WV
Was deze beoordeling nuttig? 0 1

4Launch - Customer Support op 15 Juli 2017

Geachte heer van Zuilichem,

Het klopt inderdaad dat u zogenaamde pick-up en return garantie op uw notebook heeft. Desondanks is 4Launch als zodanig verantwoordelijk voor uw garantie en om deze reden is gevraagd het product naar ons te retourneren. Het is echter fijn om te vernemen dat u er met Dell in goede orde bent uitgekomen en dat u weer in goede orde van uw notebook gebruik kunt maken.

4Launch – Customer Support

Reageer op deze review

Slechte ervaringen 4launch

Beoordeling 
 
2.8

Ik heb ongelooflijke slechte ervaringen met de winkel 4LAUNCH. Het begint met de bestelling zelf:

Er moest een BIOS update worden uitgevoerd bij het moederbord. Wanneer dit zou gebeuren zou afhankelijk zijn van wanneer het moederbord binnen zou komen. Alles was al de volgende dag binnen, toch heeft het alsnog langer dan een week geduurd voordat ik alles binnenkreeg. Na een maand ging er een onderdeel kapot (daar kan 4launch natuurlijk ook niets aan doen). Ik heb het op 26-04 terug naar 4launch gestuurd.

4launch heeft er alsnog anderhalve week over gedaan om erachter te komen welk onderdeel het was. Uiteindelijk was het het moederbord. Toen kwam ik in een traject van 1 tot 3 weken. Ik heb gevraagd of ik mogelijk een nieuw moederbord zou kunnen ontvangen (waar betalingsverplichtingen zouden komen te vervallen als bleek dat het moederbord niet door gebruiksfouten kapot is gegaan (wat ik verwachtte)). Dit is blijkbaar een service die 4launch niet biedt. Waarvan ik werkelijk denk: het is een moederbord van krap 130 euro, bij een bestelling van bijna 1300 euro.

Vervolgens wacht ik alweer 4 weken, ik hoor niets. Het duurde mij echt te lang, want ik heb die computer gewoon nodig voor school e.d. (daarnaast heb ik ook gewoon veel geld bij 4launch uitgegeven). Ik heb toen in de wanhoop een nieuw moederbord besteld bij 4launch, in de chat heb ik dat besproken eeb medewerker. De medewerker zou het allemaal doorgeven aan de technische dienst en ik zou het vrijdag binnenkrijgen (donderdag was hemelvaart). Vrijdag komt de postbezorger en blijkt dat alleen het moederbord is geleverd, compleet nutteloos dus. Ik heb meteen naar 4launch gebeld en om uitleg gevraagd. Natuurlijk was ik op dit moment al ontzettend gefrustreerd, omdat ik het nadrukkelijk had gezegd om de processor (7700k) en het RAM bij te voegen bij dat moederbord (want nu kon ik er alsnog niets mee). Blijkbaar was er een communicatiefout tussen de medewerker en technische dienst is het niet doorgekomen. Tijdens het telefoon gesprek heb ik vermeld dat ik morgen echt mijn processor en ram wil, anders wil ik echt mijn geld terug (dit begreep de medewerker van 4launch).

De medewerker ging checken of de CPU en RAM niet waren meegestuurd naar ASUS (waar het moederbord naartoe is gestuurd), hij zou mij hierover 's middags terugbellen. Als de CPU en RAM gewoon bij 4launch lagen, dan zou ik het alsnog de volgende dag (zaterdag 27 mei binnenkrijgen).

Echter om 6 uur 's avonds was ik nog steeds niet gebeld. Werkelijk schandalig, ik open dus de chat om vervolgens te horen dat de technische dienst al gesloten is en dat de gehele RMA (na langer dan een maand) in de loop van de week mij toe wordt gestuurd. Ik vind dit ongelooflijk schandalig, dat er wordt gezegd dat er wordt gekeken of het aanwezig is en ik teruggebeld zou worden, dat ik vervolgens zelf contact moet opnemen en aan moet horen dat de technische dienst al gesloten is en daarom tot na het weekend moet wachten (er was dus helemaal niets geregeld).

Ik heb dus gezegd tegen de medewerker, aan de telefoon, dat als ik het morgen niet, na alleen maar wachten en wachten, binnen zou hebben dat ik echt mijn geld terug wil. Dat wilde ik nu dus ook. De manier waarop ik ben behandeld na het spenderen van bijna 1500 is echt heel knullig en amateuristisch. Als bedrijf dien je verantwoordelijkheid te nemen en niet de verantwoordelijkheid neer te leggen bij de fabrikant (en daardoor de klant langer dan een maand laten wachten). Nu blijkt dat mijn geld terugkrijgen geen optie is. Na alle knullige fouten die 4launch heeft gemaakt moet ik alsnog de RMA ontvangen. Er wordt 0 verantwoordelijkheid genomen voor het feit dat 4launch de zaken niet op orde heeft. Zeker de manier waarop ik telkens word afgewimpeld op de chat (irritante standaard gegenereerde teksten waar je helemaal niet wijzer van wordt en eigenlijk is bedoeld om de klant af te wimpelen). Ook allerlei beloftes die je krijgt via de chat en voornamelijk de telefoon: er komt in werkelijkheid helemaal niets van terecht. Aan telefoon werd gezegd dat het werd begrepen en dat ik wel mijn geld terug kon krijgen. Nu blijkt dus van niet...... Dit is absoluut de laatste keer dat ik hier heb besteld en ik raad deze webwinkel zeer zeker niet aan. Dan maar naar een webwinkel die de klant wel belangrijk acht.

L
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

4Launch - Customer Support op 21 Juni 2017

Geachte klant,

Zover wij kunnen nagaan betreft uw case RMA 133540. In deze hebben wij een moederbord ontvangen met open lanes, iets wat wordt gezien als gebruikersschade en om die reden doorgaans niet onder garantie behandeld wordt. Wij hebben echter uw moederbord onder coulance laten repareren. Wij hebben deze terug mogen ontvangen en voor u getest en u hier telefonisch over gecontacteerd.

Wij erkennen dat in het eerdere traject beter gecommuniceerd had kunnen worden over het eerder verzenden van de aangeleverde overige componenten. Er is in deze een verkeerde indruk gewekt over de snelheid hiervan. Waarvoor nogmaals onze excuses. Wij hebben om die reden uw moederbord onder spoed getest en verzonden.

4Launch – Customer Support

Reageer op deze review

Uitstekende service

Beoordeling 
 
9.0

Geholpen door een mooie meisje van de balie. Zij is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Daarnaast vind ik het een leuk pand met goede service. Als iets kapot gaat ruilen ze het gewoon om.
Wel vind ik de groene logootjes niet geheel duidelijk. Het verschil tussen snel en direct leverbaar is minimaal.

L
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Waardeloos bedrijf

Beoordeling 
 
5.8

Dossier Philips TV

8 december gekocht via 4launch

week 52 2016
Diverse malen telefonisch contact gehad met 4LAUNCH. Problemen strepen op het scherm kenbaar gemaakt en fout gemonteerde HDMI poorten. Televisie retourneren kon, maar zelfde type was niet meer leverbaar. Geld terug was een optie maar ik had de originele doos niet meer dus werd moeilijk.
Via Philips recht op 2 jaar onsite garantie. Procedure in gang gezet, tijdens reparatie procedure had 4LAUNCH de tv wel weer leverbaar op hun website. Gebeld naar 4LAUNCH en kreeg als reactie dat omruiling geen optie was, tv was moeilijk leverbaar en zou lange wachttijd op zitten. Geen probleem was mijn reactie, zolang ik de huidige tv maar kan houden zodat ik niet zonder zit. Dit was voor 4LAUNCH een probleem, ze konden geen omruiling in gang zetten zonder eigen technische beoordeling. Dit kan ik begrijpen, maar Philips had de tv al beoordeeld en heeft de defecten aangewezen op basis van mijn gemaakte foto’s. Vreemd dat 4LAUNCH dit rapport niet zodanig wil gebruiken om de klant tegemoet te komen. Ook werden mijn foto’s niet beoordeeld. Wederom nul op het rekest vanuit 4LAUNCH.
Ik heb de knoop door gehakt en Philips de tv laten repareren. Er is een nieuw LED paneel gemonteerd op vrijdag 13 januari (het zal misschien aan de data liggen ;-)).

Week 3 2017
Al in het weekend na de reparatie ontstonden nieuwe problemen. Het scherm geeft een vreemd contrast en ik ben een week bezig geweest met diverse kalibraties. Niets bleek te helpen.
Nu direct contact gezocht met Philips, tot mijn grote verbazing wijst Philips mijn onsite garantie verzoek af. Ik blijk geen model te hebben uit de benelux. Waarschijnlijk grijze import, ik moet het zelf met de leverancier afhandelen. Onderstaande mail ontving ik vanuit Philips:
Goedemiddag heer de Boer,


Zoals telefonisch besproken, is de TV zojuist voor de tweede maal aangemeld ter reparatie. Dit doen wij, omdat de TV eerder al eens door ons aangemeld is waar wij dat eigenlijk niet hadden kunnen doen.

Dit komt omdat uw dealer de TV ingekocht heeft via een manier die niet onder de Benelux valt. Zodoende is Philips Benelux niet verantwoordelijk voor dit product. Dit betekent ook dat Philips niet de garantie biedt dat het toestel zonder problemen functioneert. Hiervoor kunt u deze contact opnemen met de leverancier als u daar vragen over heeft.

Uiteindelijk sluit u een koopcontract af met de dealer en niet met Philips. Wij als Philips Benelux hoeven "eigenlijk" in deze situatie geen service te verlenen, maar aangezien wij dit al eens gedaan hebben, proberen wij dit nogmaals.

Hopende dat alles zo spoedig opgelost is.

Naar aanleiding van uw contact met de Philips klantendienst sturen wij u hierbij het referentienummer van de case die zojuist voor u is aangemaakt: 6100514. Mocht u ons in de toekomst nog eens benaderen, dan kunnen we uw gegevens met dit nummer snel boven halen.

Fijn weekend toegewenst.


Met vriendelijke groet,
Chris

Philips TV Support

Ik was compleet verbaasd, de fabrikant kan geen garantie geven op een uiteindelijk goed werkende TV en de leverancier is niet bereid om mee te werken aan een oplossing.
Uiteindelijk op 27 januari opnieuw een RMA 130435 ingediend bij 4LAUNCH met het verzoek mij het geld terug te boeken. Ze konden de TV ontvangen met alle accessoires. Op dinsdag 31 januari is de tv opgehaald en op 1 februari is de tv afgeleverd bij 4LAUNCH. Tot op de dag van 7 februari heb ik nog niets mogen vernemen van de kant van 4LAUNCH. Ik heb zelf diverse keren gebeld maar ik krijg alleen maar reactie, dat ik word teruggebeld. Op 7 februari om 18:00 heb ik Ruben van 4LAUNCH aan de telefoon gehad, hij heeft mij beloofd om ’s-Avonds nog terug te bellen met een status update. En zoals verwacht heb ik niets van 4LAUNCH vernomen.

M
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

4Launch - Customer Support op 11 Februari 2017

Geachte heer de Boer,

Zover wij kunnen nagaan betreft uw case RMA 129445 en 130435. Hierbij is bij uw laatste RMA het product bij u opgehaald en bij ons op 02-02-2017 bij ons ontvangen. U heeft hierbij het verzoek ingediend deze te laten crediteren. Dit is niet gebruikelijk binnen een garantie afhandeling echter gezien uw case hebben wij dit in overeengekomen is besloten dit te doen. Dit is u aangegeven op 07-02-2017 en doorgezet. U dient het bedrag dan ook inmiddels ontvangen te hebben.

4Launch – Customer Support

Reageer op deze review

Geen aanrader meer, slechte service.

Beoordeling 
 
5.5

Jammer dat er geen "0" mogelijk is bij de beoordelingen. Dienst na levering = MIN 10
Ik ben klant bij 4Launch sinds 2006. Wel af en toe probleempjes gehad vroeger, net als iedereen heeft met alle winkels af en toe. Dit vind ik normaal, Vroeger was het een goede winkel, maar het is nu totaal verkeerd geworden. Ze leveren defecte producten, (eens zo'n defecte CPU gehad, ook aantal keren defecte moederborden gehad), ze leveren een monitor in een doos, waarin volgens de fabrikant een DVI-D kabel moet zitten, maar die kabel "verdwijnt" onderweg of hoe dan ook. Voor de CPU geen RMA-aanvaard geweest door hen (omdat ik niet kan bewijzen dat dat een defecte CPU was), voor de monitor zeggen ze dat we het moeten terugsturen zodanig dat ze het opnieuw met een kabel daarin naar ons kunnen sturen. Dat is duidelijk niet normaal en het is belachelijk en stom. GEEN AANRADER MEER, jammer genoeg!

HA
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

4Launch - Customer Support op 03 December 2016

Geachte heer Avetisyan,

Zover wij kunnen nagaan is na de melding van de ontbrekende kabel gevraagd aan u door onze klantenservice om hier een RMA voor in te dienen om dit administratief correct te verwerken. Hierbij werd gezegd dat wij deze naar u zouden verzenden. Dit is dan in deze dan ook gebeurd. Het is ons in deze dan ook niet zodanig duidelijk waar u heeft vernomen dat de hele monitor retour moest komen. Graag vernemen wij dit dan ook zodat wij onze interne communicatie kunnen verbeteren. U kunt contact met ons opnemen via customersupport@4launch.nl.

4Launch - Customer Support.

Reageer op deze review

Bezorging dikke onvoldoende

Beoordeling 
 
5.3

Ik heb bij de aankoop van een product een leverdatum gekozen om die dag thuis te zijn. Via een website is de levertijd terug te vinden, in mijn geval zou dat tussen 10.00 en 12.00 zijn, echter er kwam niets en niemand. Toen ik tegen het einde van de middag opnieuw inlogde was de leverdatum veranderd naar de volgende dag, de hele dag dus voor niets thuisgebleven, er werd geen informatie per mail gestuurd en er werd niet gebeld ! De volgende dag hetzelfde verhaal, eerst een levermoment tussen 10.00 en 12.00 maar rond 13.00 was dat opeens gewijzigd naar 8.30 - 21.30. Niet fijn ! Weeer wachten dus.. 4Launch onderneemt niets en biedt geen extra service bij vertraging en zelfs niet indien een product een hele dag niet wordt geleverd. Alle verantwoordelijkheid wordt afgeschoven op de bezorger. Slechte service dus en geen smart shopping !

J
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

4Launch Customer Support op 09 Januari 2016

Geachte klant,

Wij betreuren dat in deze de zending bij PostNL vertraagd is. Wij hebben afspraken gemaakt met PostNL wat ervoor zorgt dat wij bestellingen die voor 23:00 zijn geplaatst dezelfde dag nog verzenden. In deze heeft PostNL om onbekende reden niet kunnen leveren. Helaas hebben wij hier geen directe invloed op gezien PostNL een derde partij betreft. Wij hebben dan ook een onderzoek gestart naar uw bestelling. Uiteraard betreuren wij dit ten zeerste en hebben dan ook inmiddels met u contact opgenomen betreffende de zending en een kleine compensatie voor het ongemak.

4Launch – Customer Support

JW op 09 Januari 2016

Het is bijna 17.00, het product is na 2 DAGEN WACHTEN nog niet geleverd en er is geen enkele duidelijkheid over de levering. 4Launch neemt inderdaad contact met me op, ze kunnen mij geen enkele duidelijkheid over de levering bieden, nemen ook niet actief contact op met de bezorger om mij duidelijkheid te bieden, het enige dat wordt aangeboden is... een snoeppot..... Een snoeppot ter compensatie van 2 dagen wachten. 4Launch wil winst maken aan een slechte dienstverlening.

Berquin Tim op 19 Februari 2018

Ik heb hetzelfde probleem gehad. Zelfs duurdere ram besteld omdat deze direct leverbaar was. 4launch plaatste ook de fout bij de koeriersdienst. Woensdag besteld, pas op maandag tracking info gekregen. Werd dus niet verstuurd.

Reageer op deze review

Goede service en levering SSD

Beoordeling 
 
9.5

Ik heb regelmatig bij 4Launch bestellingen gedaan. De service is prima, de prijzen laag en de levertijd is dik in orde. Soms is het lastig om je weg te vinden in de web site. Deze zou ook sneller kunnen. De laatste keer goed advies gekregen over een aan te schaffen SSD via een zeer behulpzame meneer bij de klantenservice.

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Goedkoop en snel

Beoordeling 
 
9.8

Heb onlangs een tabletfolio met styluspen gekocht voor amper € 5,00 t.b.v. mijn tablet. Deze bleek achteraf niet te passen, omdat de Samsung Galaxy Tab 3 7.0 lite kennelijk iets andere afmetingen heeft dan de Tab 3 7.0. Deze zal ik binnenkort dan ook retourneren. Ben verder goed geholpen en kreeg snel reacties. De zoekfunctie naar accessoires op de webshop mag daarentegen wel beter, vandaar geen perfecte score.

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

nooit hier bestellen

Beoordeling 
 
2.3

Hi All,

ik heb bij 4launch een ssd hdd besteld en ik kan je zeggen bestel NOOIT IETS BIJ 4LAUNCH.
bestelling te laat ze pronken met voor 23 bestellen de volgende dag thuis maar dit is BS en wanneer je informatie wil over je bestelling zal je eerst moeten betalen voor het telefoon gesprek en daarna alleen smoesjes.

als ik iets kan aanraden aan andere hier bestel NOOIT bij 4launch.

L
Was deze beoordeling nuttig? 2 2

Customer Support 4Launch B.V. op 20 Juli 2015

Geachte klant,

Het is vervelend te vernemen dat uw bestelling niet is verlopen zoals verwacht. Vooralsnog hebben wij te weinig aanknopingspunten om uw bestelling te achterhalen, graag zouden wij u dan ook vriendelijk willen verzoeken contact met ons op te nemen via customersupport@4launch.nl, zodat wij dit nader voor u kunnen uitzoeken.

Customer Support
4Launch B.V.

Reageer op deze review
14 resultaten - getoond 1 - 14

Wij zijn benieuwd naar jouw 4Launch ervaring

 4Launch is de webwinkel voor al je consumenten elektronica. Door inkoop bij een groot aantal leveranciers en een volledig geautomatiseerde werkwijze biedt 4Launch een breed assortiment en zeer efficiënte afhandeling tegen haarscherpe prijzen. Service is minstens net zo belangrijk als scherpe prijzen en 4Launch werkt dan ook volgens een klantgerichte benadering. Wij streven naar een zo hoog mogelijke servicegraad. Zowel de consument, de zzp-er, het MKB als ook resellers kunnen bij 4Launch terecht voor duizenden IT producten van alle A-merken. Door de eigen technische dienst kan elke tech enthousiast met specifieke wensen -met keuze uit vele componenten- zijn gewenste PC op maat laten bouwen. 4Launch, Your Tech, Our Passion.

 

Wat is uw ervaring met 4Launch? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij 4Launch hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal 4Launch reviews lezen.

Telefoonnummer: 088-4528624

Algemene informatie

Keurmerken
ICTwaarborg
Keurmerken
Thuiswinkel Waarborg
Verzendkosten
5 euro
Levertijd
  • 1 tot 5 werkdagen
  • Op werkdagen voor 22.59 besteld, de volgende dag in huis!
Productgroepen
  • smartphones
  • tablets
  • multimedia
  • SSD
  • Storage Media
  • Schoonmaak & Hygiene
  • televisie
  • games
  • tablet accessoires
  • smartphone accesoires
  • Hardware
  • PC
  • Bewakingscamera
  • Navigatiesystemen
  • CPU-Houders
  • Beamers
  • keuken
  • camera's
  • DJ apparatuur
  • Smartphone en Tablets
  • netbook
  • ultrabook
  • Smartphone covers
  • PlayStation
  • Xbox
  • Wii
  • netwerk
  • All-in-One PC
  • tablethoes
  • baby
  • Audio
  • Foto / Video
  • Televisie / Beeld
  • Netwerk Opslag
  • Videokaarten
  • keukenapparatuur
  • moederborden
  • processors
  • Voedingen
  • NAS
  • Behuizingen
  • harddisk
  • Digitale camera's
  • Mediaspelers
  • Slaapkamer
Merken
  • Philips
  • Sony
  • Toshiba
  • Nokia
  • Samsung
  • LG
  • HTC
  • Acer
  • Lenovo
  • HP
  • Huawei
  • Crucial
  • Kingston
  • nexus
  • Hercules
  • nintendo
  • microsoft
  • Asus
  • MSI
  • Canon
  • Brother
  • Epson
  • Western Digital
  • Yarvik
  • Bestron
  • Princess
  • Logitech
  • Dell
  • Panasonic
  • Vogels Muurbeugels
  • Belkin
  • kenwood
  • Club3D
  • Coolermaster
  • Corsair
  • D-Link
  • Freecom
  • Garmin
  • Gigabyte
  • Tomtom
  • TP-Link
  • Vogels
  • onkyo
  • Synology
  • Xtreamer
Afhalen mogelijk
ja
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • vooruitbetaling
  • rembours