Details van de beoordeling

Autobandencollectief
Auto onderdelen

Verkeerde band geleverd

Beoordeling 
 
1.3

Op 11-04-15 een Vredestein ULTRAC SESSANTA besteld
15-04-15 werd de verkeerde band geleverd een Vredestein Vortie, gebeld met autobandencollectief en het lag natuurlijk niet aan hun maar aan Vredestein zelf. Er werd mij belooft dat de band binnen 2 werkdagen omgeruild zou worden.

22-04-15 nog steeds geen band, op de ticket die je via de website aanmaakt werd niet op gereageerd. Ondertussen vaak geprobeerd te bellen maar na gemiddeld 20 min in de wacht te hebben gestaan a 80cent per minuut !! maar opgegeven. Uiteindelijk werd mijn verteld dat de band niet meer leverbaar is ondanks dat mij werd belooft dat de band geleverd zou worden. Op de site van de autobandencollectief is de band gewoon op voorraad 64stuks maar de prijs is wel 30euro gestegen .

Ik heb mij geld teruggevraag en gekregen, voor mij nooit maar echt nooit meer autobandencollectief ik geloofde de negatieve reviews niet maar heb het nu zelf ervaren, er zijn genoeg andere banden leveranciers die wel hun afspraken na komen . Keuze is aan jullie zelf maar lees maar wat de ervaringen zijn van de andere gebruikers .

E
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Breggers op 17 Maart 2017

Koop dan ook bij https://www.autobanden-prijsvechter.nl/ . Daar zijn nauwelijks klachten.

Reageer op deze review