Details van de beoordeling

Mister Auto
Auto onderdelen

Halve levering van het zelfde product en halve restitutie

Beoordeling 
 
2.5

Wat een waardeloos bedrijf, ik bestel 2 stuurhuishoezen waarbij je zoals eerder aangegeven erg moet opletten om niet nog eens €3,- voor Jan met de korte achternaam te betalen. Haast heb ik er niet mee het gaat me meer om het product tegen een faire prijs. Ik bestel 2x dezelfde Lemförder stuurhuishoes (links en rechts zijn namelijk identiek) voor een VAG ZF stuurhuis (Passat, A4, A6 etc) . Vervolgens sturen ze een bericht dat ze de helft van de aankoop (zonder overleg) terug hebben gestort via PayPal omdat ze er maar een kunnen leveren. Tja dan heeft het natuurlijk geen zin, dan kan ik ze nog beter OEM Vag kopen want in de korting kosten ze dan het zelfde of minder dan van twee verschillende leveranciers hoezen te kopen en te laten opsturen (want Mr Auto heeft er dus maar een) . Dit komt Mr Auto wel goed uit want ze incasseren nu volle mep verzendkosten en ja wie gaat er nu nogmaals verzendkosten betalen om die enkele hoes te laten terugsturen. Met andere worden zo maken ze op de verzendkosten in ieder geval winst (want voor een grote organisatie kost het verzenden van een stuurhoes nog geen €2,- en geen €6,95 die je mag afrekenen. Bij retoursturen ben ik 2 x €6,95 armer (want die betaald men niet terug) niet de heen als ook de terugzending. Het is niet de eerste keer dat ik ‘geflest’ ben bij deze organisatie (ik heb ze toch na 6 jaar nog eens het voordeel van de twijfel gegeven, dat bleek een verkeerde beslissing). Ik wacht nog steeds op een reactie (per telefoon ben ik na meer dan 5 minuten duur bellen afgehaakt). Naar mijn geld zal ik wel kunnen fluiten, een gewaarschuwd mens telt voor twee....bezint eer ge begint.

K
Was deze beoordeling nuttig? 4 1

jan op 26 November 2017

wat een waardeloze review haha

erik op 02 December 2018

inderdaad..... wat verhaal.

Reageer op deze review