Details van de beoordeling

Autobandencollectief
Auto onderdelen

Eind goed al goed maar wat een drama...

Beoordeling 
 
4.8

Banden besteld echter kreeg geen bevestiging
Reactie op website (het zgn "ticket") ingevuld echter kreeg geen terugkoppeling
Gebeld met 0900-nummer en werd gerustgesteld dat alles in orde was, mail naar kpn-mail en hetnet ging blijkbaar mis, dus ander emailadres opgegeven echter daar kwam ook geen bevestiging binnen.
Bij opvragen van het "ticket" stond tot 2x toe een totaal andere reactie over een andere vraag van iemand anders, deze worden blijkbaar door elkaar gehusseld.
Vroeg wanneer ik mijn banden kon verwachten (levering zou binnen 24 uur zijn) echter kreeg een reactie dat er een velgrandbescherming op de 19" banden zat (had 17"besteld...) en een andere reactie was dat er niet betaald zou zijn...

Enfin lichtelijk in paniek, zeker toen ik het adres van deze zaak raadpleegde en zag dat het een gewoon huisadres was en dat deze woonruimte te huur werd aangeboden...
Div. mails gestuurd en wederom geen reactie, uiteindelijk gedreigd om aangifte van oplichting te doen en toen kreeg ik eindelijk reactie met een track/trace code.
Banden deden er uiteindelijk niet 24uur over maar 6 dagen.

Maar eerlijk is eerlijk: banden zijn in goede orde ontvangen en met een dotcode van slechts enkele weken oud(hulde!), perfect.
Maar wat een drama, ik ga er niets meer bestellen, veel stress en bij mij is het gelukkig goed afgelopen.

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review