Details van de beoordeling

Bandenconcurrent
Auto onderdelen

Waardeloos

Beoordeling 
 
1.5

- vier allseasonbanden besteld bijBandenconcurrent (eind december 2017)
- op de dag van levering gebeld dat er maar twee banden geleverd werden. Andere twee niet meer te leveren;
- Toen gemeld dat ik hier niet mee akkoord ga en dat ik mijn geld terug wil. Heb namelijk niets aan twee allseasonbanden;
- Zij zouden de banden terughalen bij de montagepartner. Zij hadden immers niet geleverd wat ik gevraagd had;
- Na weken mailen en telefoneren uiteindelijk geld van twee banden teruggekregen want die waren niet geleverd;
- twee andere banden zijn zoek geraakt bij het depot van bandenconcurrent. Riscio klant dus bij bandenconcurrent.
- Kijk uit mensen met dit bedrijf. Indien zij fouten maken dan komt dit voor uw risico. Bnadenconncurrent kent geen enkele service. Paar tientjes voordeel maar als het misgaat door hun fout draait de klant hiervoor op.
- Uiteindelijk zijn het voor mij toch nog hele dure banden geworden.
- Hoe dit bedrijf aan het thuiswinkel waarborg voor internetwinkels komt is mij een raadsel. Heb het thuiswinkelwaarborg ingeschakeld maar zij doen ook niets. Ze willen dit bedrijf kennelijk niet aanpakken.
- Service nul komma nul.

A
Was deze beoordeling nuttig? 4 0

Tom op 20 Maart 2018

Ben je daar al heen gegaan???

Kevin op 19 Mei 2018

Ik stel voor met meerdere mensen kassa aan te schrijven, misschiem dat dat iets gaat brengen!

autobedrijf op 28 Oktober 2019

Ze betalen niet aan de bedrijven terwijl de particulier direct aan hen betaald!!
oppassen wij doen er niet meer mee!!

Reageer op deze review