Details van de beoordeling

winparts
Auto onderdelen

Onduidelijke informatie over set prijs stuk prijs

Beoordeling 
 
3.8

Setje remschijven en remblokken besteld, althans dat dacht ik .

Bij de optie lees meer las ik dat de remschijven altijd per twee werden verkocht, aan de prijs te zien hadden het er ook twee moeten zijn dacht ik maar helaas er werdt maar een geleverd .

Meteen contact op genomen en kreeg te horen dat het fout vermeld stond en het meteen zou worden aangepast .

Moest dus weer een schijf bij bestellen dit dan ook maar helaas weer gedaan en meteen betaald van rabo naar rabo rekening stond er dus direct op de rekening van win aparts, hoefde de verzend kosten niet te betalen , maar met die prijzen kan ik me dat voorstellen. Donderdags allemaal geregeld de dinsdag er na nog geen berichtje over levering van de schijf , dus maar weer bellen wordt er gezegd dat het geld niet binnen is ?

Print screen maar gestuurd van de overboeking uiteindelijk blijkt het dan toch te kloppen en wordt hij als nog toe gestuurd moet ik wel weer wachten wand ze hebben hem niet op voorraad dus al met al een stuk duurder uit als elders en meer als een week aan het wachten dat schiet lekker op .

Dus mensen let goed op of het wel een setje is of een losse schijf je denk redelijk goedkoop te zijn maar achteraf ben je een stuk meer kwijt en een hoop ergernis en tijd

Overigens is met dit een jaar of twee terug hier nog eens gebeurd ook met remschijven
Dom he ik hat het moeten weten , nou winparts hopelijk veranderen jullie de product omschrijving zodat er duidelijk staat set prijs

P
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review