Details van de beoordeling

Bandenconcurrent
Auto onderdelen

WEES GEWAARSCHUWD!!!

Beoordeling 
 
6.0

Banden waren goedkoper dan ergens anders en nu weet ik waarom!
Ze kopen banden op die te langer dan 1 jaar bij de distributiebedrijven liggen. Op zich niks mis mee, In Duitsland mogen banden ouder dan 1 jaar al niet meer worden verkocht! Maar ok, ondanks dat het oudere banden zijn kunnen ze toch goed zijn. Maar als ze een hoogteslag hebben of onbelans door verkeerde opslag heb je een hobbelende en trillende wagen. Reclameren heeft dan totaal geen zin want ze negeren je compleet! Na veel bellen en boos zijn komn ze met een oplossing! Stuur ze maar op verzendkosten 25 euro per band zelf te betalen en dan na 6 tot 8 weken hoort u of het een fabricagefout is... ok en hoe rij ik dan verder? Tja 2 nieuwe banden kopen em als het een fabricage fout is krijgt u uw geld terug! Ok verzendkosten ook? Nee die zijn voor uw rekening... mooi ontmoedigingsbeleid om van klachten af te komen... mijn advies, betaal paar tientjes meer bij een bandenspeciaalzaak en bespaar je de frustratie en ellende bij problemen. Ik zeg niet dat het met alle banden zo is maar ik heb inmiddels al heel veel klachten gehoord! Dus aan jou de keus... succes

K
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review