Details van de beoordeling

BabyWalz
Kinderkleding webshops

gaat allemaal een beetje vaag!

Ik heb 22 januari 2 mac Laren buggys besteld bij babywalz. Deze waren op dat moment in de aanbieding.
Ik kreeg een bevestiging van bestelling, maar geen bevestiging van betaling (meteen gedaan via ideal).
Tot op heden nog niks weer gehoord (en ja ik weet het is nog geen week geleden maar gezien eedere berichten hier maak ik me toch zorgen) dus vandaag maar even gebeld. Ze kon zo niks direct vinden, dus ging even verder navraag doen. Ze kwam aan de telefoon met de melding dat het pakket is aangemeld bij tnt, maar nog niet ontvangen. Ik kreeg een een track & trace code en krijg inderdaad ook die melding.
Ik heb vervolgens toch nog een mail gestuurd naar het bedrijf omdat ik het raar vind dat ik a geen betaalbevestiging krijg en b geen bevestiging van verzending krijg.
Vervolgens krijg ik een heel raar mailtje terug dat ze mij gisteren gemaild hebben (nooit wat ontvangen) dat er een reorganisatie is en dat het 1 a 2 weken langer kan duren dat mijn producten worden verzonden.
Beetje tegenstrijdig met wat ik hoorde aan de telefoon.
Ik wacht nog even af, maar ik ben bang dat ik een dikke 300 euro heb weggegooid!

N
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review