Details van de beoordeling

Noppies
Kinderkleding webshops

mooie producten, slechte service

Beoordeling 
 
5.8

Voor mijn dochter best het een en ander van Noppies gekocht. Over het algemeen mooie en sterke kwaliteit.
Echter, ook drie klachten:
* Website moet je goed mee oppassen!! Wanneer je de maat selecteert in je zoekopties en vervolgens een van de resultaten aanklikt en in de winkelwagen plaatst, pak hij NIET de geselecteerde maat, maar de kleinst beschikbare... Ik kwam hier een minuut na bestellen achter. Meteen contact opgenomen met de klantenservice. Zij geven aan er niets aan te kunnen doen. De maat even aanpassen willen ze niet voor je doen. Ook ruilen kan niet. Wel kun je retourneren en het artikel opnieuw bestellen. En dus nogmaals verzendkosten betalen.......!
*Laatst heb ik tijdens de sample sale een winterjas gekocht voor mijn dochter. Al na twee keer dragen wat het hangertje van de rits eraf (bij het dragen en dus zoekgeraakt). Na 6 tot 8 weken dragen (afgewisseld met een andere jas) is de rits aan de onderkant al helemaal losgelaten, waardoor de rist erg lastig dichtgaat. Ik vrees dat ik er na nog een maand een nieuwe rits in kan zetten. Noppies reageert alleen met "dat is het risico van sample sale en hier kunnen wij niets aan doen". Lekker makkelijk! Sample sale mag dus troep zijn...
* Ten slotte een shirtje met wat kraaltjes en pailletjes gekocht. Na een keer wassen de helft van de kraaltjes etc eraf... en na een keer of drie wassen was het shirt erg pillig. Zonde!
Hoewel de producten over het algemeen goed zijn, laat de service, klantvriendelijkheid en klantgerichtheid dus erg aan de wensen over. Jammer, want echt goedkoop is het ook niet.....

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review