Belcompany reviews & ervaringen

www.belcompany.nl
 
4.4 (5)
Belcompany

5 Belcompany reviews

9-10 punten
 
(1)
7-9 punten
 
(0)
5-7 punten
 
(0)
3-5 punten
 
(2)
1-3 punten
 
(2)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Ouderwets, conservatief en daardoor waardeloos.

Service 
 
1.0

Belcompany Arnhem is niet klantvriendelijk, zetten zich niet in voor een gedegen oplossing wanneer de belangen van de klant voorop staan. Telefonisch wordt gelijkt gehaald waarbij uitsluitend wordt gekeken naar de punt en de komma op papier, ongeacht dit de relatie met de klant schaadt, ook als de policy van provider nog mogelijkheden biedt. Er wordt letterlijk voorgelezen wat de regels inhouden waarbij de punten worden geciteerd als "PUNT'. M.a.w. onze handen zijn schoon en het probleem van de klant doet er niet toe. De houding is ouderwets, conservatief en daardoor waardeloos.

G
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Waardeloos

Beoordeling 
 
2.0

Onze zoon heeft een symlock vrije toestel HTC One M8 gekocht.Nu blijkt dat de toestel een Vodafone toestel is. Iedere keer krijgt hij van alles van Vodafone op zijn mobile. En het ergste is nog dat hij geen internet heeft als hij zijn mobile gegevens aan zet. Wij voelen ons genaaid door deze winkelketen. Als je een symlock vrije toestel koopt moet er geen enkel provider opzitten. En dan zegt de verkoper dat dat normaal is en bij ieder symlock vrije telefoon is. LACHERTJE.
Wij raden iedereen aan die een symlock vrije telefoon wil hebben niet naar deze winkel te gaan.
Ons zien ze daar niet meer.

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.0

Online iphone5s besteld, reeds betaald, maar na meer dan een week geen levering. Geen antwoord op mails, drie maal een bericht gehad "morgen middag" ben geld kwijt en klantenservice reageert zelfs niet.
Ga dus maar klacht indienen regen deze bedriegers.

G
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
4.0

Koop echt nooit iets via de website van BelCompany! Dat bespaart je veel frustratie en uurtjes aan de telefoon met de klantenservice! Ik had een toestel met abonnement gekocht via de website van BelCompany op 15 juli. Op 19 juli word ik gebeld voor een leveringsafspraak. So far so good. Voor de levering moest ik een ochtend thuis blijven, want het pakketje moet je persoonlijk aannemen. Prima. De hele ochtend gewacht, maar geen pakketje. Contact opgenomen met de klantenservice, het pakketje bleek nog gewoon in depot te liggen en zou die dag niet meer geleverd worden. Bleek een probleem te zijn met het leveringssysteem. De medewerkster zou overleggen met haar manager voor een oplossing en zou mij diezelfde middag nog terugbellen. Maar niets! De volgende dag zelf maar weer gebeld voor een nieuwe leveringsafspraak. Krijg ik weer een dag later een mail met de bevestiging voor de levering van het pakketje met een heel andere datum en een heel ander tijdstip dan afgesproken. Dus dan maar wéér contact opnemen met de klantenservice. Bleek weer een IT probleem te zijn. Afspraak telefonisch verzet. Pakketje wordt als het goed is morgen geleverd (10 dagen verder), maar ik heb er geen vertrouwen meer in. Overigens bleek ook bij het laatste contact met de klantenservice dat van mijn klachten over de eerste leveringsafspraken niets meer bij hen bekend was. Zo serieus gaan ze dus om met leveringsproblemen en klachten. Hoe moeilijk kan het zijn om gewoon een pakketje op de afgesproken dag en tijd bij iemand af te leveren???? Op de website van Belcompany staat dat ze flexibel zijn met bezorgen. Maar ze zijn vooral flexibel voor zichzelf en niet voor de klant.

S
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
9.0

Laatst had mijn vriend bij Belcompany voor mij een iPhone5 gereserveerd die ik de volgende dag zou kunnen ophalen. Ik was iets eerder klaar met werken dus kon nog net voor 18.00 uur in de winkel van Belcompany zijn. Onderweg had ik even gebeld of dit niet te laat zou zijn maar ik was nog welkom in de winkel. In de winkel werd ik uitstekend geholpen door het personeel van Belcompany en ongeveer een half uur later had ik mijn nieuwe iPhone gekregen.

Het personeel van belcompany was bereid iets langer open te blijven voor mij. Super ervaringen dus met Belcompany in Nijmegen. Echt geweldig.

KD
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Wij zijn benieuwd naar jouw Belcompany ervaring

BELCOMPANY is al 15 jaar een toonaangevende telecom retailer in Nederland. Met 180 vestigingen door het hele land is de BelCompany een herkenbare partij voor iedere consument die op zoek is naar een mobiel abonnement, of prepaid pakket. Naast de 180 winkels heeft de Belcompany ook een Webwinkel.

Belcompany.nl is lid van de Thuiswinkel organisatie en biedt de mogelijkheid om met iDEAL, creditcard of onder rembours te betalen. In Nederland zijn bedrijven als Belsimpel.nl en Mobiel.nl grote concurrenten van Belcompany. Bestellingen die op werkdagen voor 15.00 uur zijn besteld worden de volgende werkdag dag gratis afgeleverd door een professionele koeriersdienst. Klanten kunnen hun bestelling daarbij op ieder adres in Nederland laten bezorgen.

Wat is uw ervaring met Belcompany? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Belcompany hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Belcompany reviews lezen.