Details van de beoordeling

Euroflorist
Bloemen

teleurgesteld!

Beoordeling 
 
2.0

Graag had ik hier een leuke en positieve recensie kunnen schrijven, helaas ...
De eerste keer dat ik online bloemen bestelde, maar helaas ook de laatste keer, althans toch bij Euroflorist.
Ik bestelde een zachtwit boeket (Medium) en deze werd niet geleverd de dag waarop afgesproken.
Daags nadien maar even gebeld, blijkt dat de bloemist zich vergist had van datum, goed, dat kan gebeuren.
Ze gingen dezelfde dag nog in de voormiddag geleverd worden en de bloemist ging mij contacteren om te horen of er iemand thuis was. (dat werd mij toen gezegd).
Helaas .. moest ik rond 12u45 nog eens terugbellen, daar ik nog niks had gehoord. Toen ik zei dat ik de bloemist nog niet gehoord had, kreeg ik als antwoord dat men me dit nooit gezegd had .... Stond ik even met mijn mond vol tanden! Is dat de manier waarop Euroflorist met zijn/haar klanten omgaat??? Toen ik daarop zei dat dit dan ook de eerste en laatste keer was dat ik via hen bloemen bestelde, was het even stil aan de telefoon. Geen reactie ... en dat zegt voor mij al genoeg!

Men beloofde me opnieuw dat het in orde zou komen.
En het kwam ook "in orde", maar ik had een boeket besteld met o.a. lelies, maar er was geen enkele lelie te bespeuren ...? Dan had ik evengoed een ander boeket kunnen kiezen lijkt me, want ik herkende het niet echt ... Ook al kan ik begrijpen dat men niet krak hetzelfde boeket kan maken, maar enkele basisbloemen zouden toch moeten mogelijk zijn als men dat beloofd??

Op zich alle respect voor de bloemiste, die zich aan de telefoon uitgebreid excuseerde voor de laattijdigheid...
Jammer dat het zo liep, want het is een handige website om te bestellen, maar was de volledige weg tot het ontvangen van de bloemen maar zo handig en goed....

Ik vind het althans allesbehalve een eerlijke service !!

Mvg,
een teleurgestelde klant

D
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review