Details van de beoordeling

Euroflorist
Bloemen

SCHADALIG BEDRIJF, LEVEREN ANDER BOEKET DAN BESTELT

Beoordeling 
 
1.0

Ik heb een heel leuk boeketje gezien en besloot een XL boeket te nemen, omdat mijn moeder het zo moeilijk heeft gehad wilde ik haar dit jaar extra verwennen. Het koste incl verzendkosten 42 euro, dit is voor een student voor een bosbloemen veel geld. De bloemen kwamen pas om 7 uur 's avonds aan helaas, maar daar doe ik niet zo moeilijk over. Toen mijn moeder de bloemen had aangenomen en naar binnen liep, schrok ik. Ik zei meteen dat er een vergissing moet zijn en dat dit de verkeerde bloemen zijn. Ik vond het zo erg, want ik vond de bloemen niet eens mooi. Ik weet dat er bij bloemisten altijd vermeld staat dat de bloemen wat kunnen afwijken, maar hoe ver kunnen ze hiermee komen? Ik heb gelijk op de site een mail gestuurd met de foto van de onlinebloemen en wat er daadwerkelijk geleverd is. Ik kreeg een niet-klantvriendelijke mail terug, waarin ze alleen vermelden dat mijn klacht is afgewezen, omdat zij vinden dat het wel ongeveer de zelfde bloemen zijn. Toen ik de klachten op internet zette met de foto's, kwam ik heel veel klachten tegen over Euroflorist die erg veel op mijn klacht lijken. Zij hanteren een regel dat de bloemen 20% mogen afwijken en zij vinden dat mijn boeket minder afwijkt. Ik heb ze opnieuw gemaild om te vragen of ze het nogmaals wilden bekijken en dit keer heb ik duidelijke cirkels gezet om de bloemen die erin gedaan zijn die er niet in horen. Ook was dit absoluut geen XL boeket (hierover ook veel klachten op internet over Euroflortist). Toen ik dit op internet ook op trustpilot.nl en klacht.nl plaatste, werd ik gebeld door een manager van Euroflortist. Hij gaf aan dat hij het erg vond, dat dit zo is gelopen en wilde voor mij nog een keer nagaan of er iets gedaan kon worden. Hij belde mij terug en zei dat ze er niks aan kunnen doen en ze nog steeds vinden dat de bloemen binnen die 20% zitten. Ook was ik volgens hen misleidend met de foto omdat de bloemen daar nog 'verpakt' zijn. Toen ik de bloemen 'uit de verpakking' had gehaald, zag het er nog erger uit dan op de 'misleidende' foto. Want dan zag je de hele grote groene bladeren aan de onderkant die moesten opvullen voor de bloemen die er niet in zijn gedaan. Hij zei dat er misschien beter gecommuniceerd had kunnen worden en besloot bij 10 euro kortingsbon te geven, nadat ik al had vermeld dat ze mij als klant kwijt waren. Ik heb het niet aangenomen, omdat ik daar nooit meer wat wil bestellen! Ik heb eerder bloemen besteld bij een ander bedrijf, namelijk Topbloemen.nl. Zij hadden veel groen en weinig bloemen bezorgd. Toen ik dit aanhad zeiden zij dat het nog wel binnen de regels viel, maar om mij als klant tevreden te houden, stuurden mij een nieuw boeket. Hiermee verlies je geen klanten. Ik vertelde dit aan Euroflorist en zei dat ze niks doen met de klachten die op internet staan, hierop reageerde de manager: 'Dat doet geen enkel bedrijf'. Ik schrok daarvan, dus in plaats van het voorbeeld te zijn denken ze, wij doen het ook niet. Wat niet eens waar is want op klacht.nl zijn er hoge oplossingspercentages aanwezig bij heel veel bedrijven. Het enige wat ze gebruikten om het goed te praten was: 'Dit boeket gaat om de rozen en de rozen zijn geleverd daar gaat het om'. BELACHELIJK, hoe kan dit nou!! Als ik alleen rozen zou willen, zou ik die veel goedkoper om de hoek zelf halen! Ook waren de rozen niet van dezelfde grootte als op de internet foto. Ze zijn al zo duur en denken als ze 1 bloemsoort niet kunnen leveren dat ze maar kunnen toevoegen wat ze willen! Dus je kan niet vertrouwen op wat je besteld hebt , dat je dat ook werkelijk krijgt. Ik zei tegen de manager dat ik het belachelijk vind dat zij producten online zetten die ze niet kunnen leveren en zeker wel konden bellen om te melden dat de bloemen die ik wilde er niet waren, zodat ik zelf kon kiezen wat voor boeket ik daarvoor in de plaats wilde, of mijn bestelling had kunnen annuleren. Hij reageerde met: 'Ja, en wanneer moet dat dan? wanneer 1 bloemsoort al mist, 2 of 3? dat is heel lastig te bepalen. Wat een onzin, als mijn boeket gaat afwijken hoor je dat te melden vind ik! Als laatst zei ik tegen de manager dat ik het schandalig vind dat zij winst boven de klanttevredenheid stellen en ze zo veel klanten zullen verliezen. Ook meldde ik dat ik dit zeker mond-tot-mond door zal vertellen en ook op internet zal delen, omdat ik niet wil dat andere mensen hetzelfde meemaken. Hierop reageerde de manager met: 'Ik laat mij niet bedreigen'. Welke bedreiging? Dus je vind het een bedreiging, terwijl je niks fout heb gedaan in jouw ogen? Maar goed, voor mijn moeders verjaardag had ik zeker wel andere dingen kunnen doen met die 42 euro en vind het heel jammer dat ik haar niet heb kunnen verrassen met een mooi groot boeket zoals ik dat gewild had. Nou ik al deze recenties hier lees vind ik Euroflorist nog schandaliger dan ik al vond dat ze NIETS doen met de ontevreden klanten. NOOIT MEER EUROFLORIST!!!!!!!!

G
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review