Details van de beoordeling

Cosmox Wordt beoordeeld door redactie
Cosmox
Entertainment & ontspanning

bestelling cd

Beoordeling 
 
2.0

ik bestelde op 21 december een cd (geen alledaagse) om cadeau te doen met oudejaar met een levertijd van 3-5 werkdagen en hij stond vermeld als leverbaar. Daar mijn bestelling vandaag 29 december nog steeds in behandeling staat en ik op de site van cosmox nu zie dat die cd ondertussen als ' niet bestelbaar ' geregistreerd staat nam ik contact op en daar vermeld men dat hij dus niet leverbaar is en beloofde men onmiddellijk om het geld terug te storten (afwachten als dit dan direct en correct zal gebeuren).Waarom wordt er dan reclame gemaakt dat als er iets niet op tijd kan geleverd worden men je hiervan onmiddellijk op de hoogte brengt ? Niets van aan dus. Mijn conclusie heb de eerste keer bestelt bij cosmox maar zal meteen ook de laatse keer zijn aangezien ik op betrouwbare info had gerekend als mijn bestelling er niet op tijd zou kunnen zijn ik daar melding van zou ontvangen zodat ik op tijd iets anders kon bestellen wat nu niet meer op tijd kan.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Sjoerd K op 28 Januari 2015

Beste Maddy,

Excuses dat u niet de juiste informatie heeft gekregen via onze website. Wij proberen altijd de juiste informatie weer te geven op onze website. Helaas kan dit door voorraadveranderingen wel eens niet kloppen.

Ik hoop dat u alsnog een cadeau heeft kunnen vinden en hopen in de toekomst geen problemen als deze meer te ervaren.

Met vriendelijke groet,

Sjoerd Kasius
Webcare

Reageer op deze review