Details van de beoordeling

Cosmox Wordt beoordeeld door redactie
Cosmox
Entertainment & ontspanning

Ebook kopen maar is niet te downloade, klantenservice blijft stil

Beoordeling 
 
1.0

Via deze winkel een ebook gekocht. En volgens de info op de site was het een ebook geschikt om via ibooks te openen en gebruiken. Ook stond erbij vermeld direct te downloaden. Maar na betaling was het boek niet te downloaden via ipad, kreeg telkens een foutmelding van de site.

Telefonisch contact opgenomen alwaar de klantenservice me eerst zegt; ja, maar meneer het duurt 48 uur voordat u een ebook kunt downloaden? Niet volgens hun eigen site!
Maar drie dagen later nog niets kunnen downloaden maar al wel betaald.
De klantenservice vond het vervelend maar reageren daarna niet meer op mijn mails. Wil zo onderhand het betaalde bedrag wel terug maar helaas, ze reageren niet meer.

Fijn zo'n webwinkel. Zit er aan te denken ook aangifte te doen.

Verschrikkelijke winkel en zal deze zeker niet aanraden maar mensen eerder waarschuwen.
Klantenservice doen ze niet aan zo lijkt het

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Rich op 01 April 2015

Mijn klantnummer 200834257
er was een incidentnmr aangemaakt (150330-000543) maar daarvan is de status opgelost.
Maar opgelost is het niet

Cosmox Webcare op 01 April 2015

We vinden het spijtig om te horen dat je zo over ons denkt, graag zou ik je om je klantnummer willen vragen om het probleem op te lossen. Het is zeker niet onze intentie om u zo in het gewisse te laten, waarvoor mijn excuses.

Graag verneem ik het klantnummer van je.

Vriendelijke groet,

Peter W-Webcare

Cosmox Webcare op 01 April 2015

Hoi Rich,
Heb je een email gestuurd met de uitleg van jouw foutmelding.

Groet,
Peter

Reageer op deze review