bol.com reviews & ervaringen

www.bol.com
 
3.4 (293)
bol.com ervaringen

293 bol.com reviews

 
(18)
 
(14)
 
(33)
 
(72)
 
(160)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
318 resultaten - getoond 1 - 20
« 1 2 3 4 5 6 7 8 ... »
Volgorde

Gezichtsverzorgings apparaat Foreo

Beoordeling 
 
1.0

NOOIT MEER!!
Als ik 0 sterren kon geven, was dat em!
Graag breng ik een verkocht product onder de aandacht. Deze zaak staat binnen het bemiddelingsteam van Bol.Com bekend.
Sinds 12 dec 2023 product Luna 3 Violet gekocht. Ideal betaald. Op 14 dec 2023 product ontvangen.
Direct retour wegens bedenkingen autenthiciteit product.
18 dec 2023 retour aangekomen bij verkoper.
Verkoper beweert dat de verzegeling van het product is verbroken en wijst op 29 dec 2023 retour af. Met voorafgaande gemaakte foto's van mijn retour = bewezen dat barcode stickers volledig intact om de hardcase van de Luna 3 Violet zaten.
Nu is mijn retour afgewezen door de verkoper + ik heb mijn retour (mijn betaalde product) niet terug ontvangen.
Inmiddels is het 11 januari 2024 en ik heb helemaal niets. Nu heb ik èn mijn geld niet terug maar zeker ook geen product!
Hoe kan het dat Bol.Com zo te werk gaat en producten verkoopt via verkopende partners die zo met de consument omgaat.
Om te schamen!!! Inmiddels ben ik in contact met Stichting Thuiswinkel en in staat deze case voor de geschillencommissie te brengen omdat ik vastloop met deze case en geen enkele support ontvang van Bol.Com.
Bellen, mailen, chatten, ik heb me suf geschreven! Het enige wat ik te horen krijg= nog even wachten... Eerst waren de feestdagen het excuus en nu is drukte het excuus. Man man man, sinds 18 dec 2023! Als consument sta je echt tussen verkoper en Bol.Com in. De zogenoemde bemiddeling van hen stelt alleen maar teleur! Zij kijken totaal niet naar het geleverde bewijs. En gaan mee met hun verkoper. Ik bestel voor in het vervolg alleen nog maar rechtstreeks bij de officiële verkopers en websites! Dit is ook veel prettiger zaken doen met beroep op retouren en garantie etc. Zo sta je niet tussen 2 partijen waarvan 1 slechts dient ter bemiddeling en zij een hoop centen verdienen op jouw aankoop maar in feite niets te vertellen hebben. Dit maakt VEILIG & BETROUWBAAR online winkelen wel heel triest. Alhoewel ik moet zeggen dat ik al jaren online winkel en dit nog nooit heb meegemaakt. Maar hierdoor wel een smerige nasmaak van heb gekregen.

Datum van ervaring: 18 december 2023

MA
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Bol op 12 Januari 2024

Beste M AG,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.

Reageer op deze review

Alcatel smartphone

Beoordeling 
 
1.0

Oplichting ondersteund door bol.com en haar partners. ik bestel een nieuwe smartphone maar ik krijg een gebruikte en beschadigde en her verpakt en incompleet en geretourneerd toestel dat in volledige nieuwstaat verkocht word aan de klant er word mij dus een retour deal item verkocht dat ook nog eens greize import is zonder mij hierover intelichten. Koop niet bij bol.com verkoper Lucky Sales wand daar heb ik deze smartphone gekocht. Ik heb al veel bij bol.com gekocht ook via andere klant acounts en nog nooit heb ik daadwerkelijk gekregen waar ik voor betaald heb het zijn altijd gebruikte en beschadigde producten die nooit compleet zijn telkens word de klant een loer gedraaid met zogenaamde nieuwe producten en als je als klant netjes om een korting vraagd dan worden ze heel star en dan is zo van niet tevreden stuur maar retour en dan bezijken we wel een andere klant dat is in feiten wat bol.com bedoeld bol.com staat bekend om dit soort praktijken. Ik vroeg nu ook om een korting en ik krijg geen korting aangeboden en opvallend is het feit dat dit item direct na mijn klacht goedkoper word aangeboden in een deal van 2 stuks voor elk 6 euro goedkoper dus na veel discussies gevoerd te hebben vroeg ik om mij deze verekening toe te passen en ook dat doen ze niet ik word nu genegeerd door bol.com en ook door de verkoper zij spelen onder 1 hoedje. Telkens als ik op kom voor mij en de mede consumenten dan schakelt bol.com mij uit om de e-mail. Heel erg stiekeme en schimmige organisatie is bol.com zij leven van oprichting en ook cd's zijn veelal bootlegs zonder aantegeven dat het een UNOFICIAL RELEASE is ook hier heb ik ervaring in met bol.com. overal op elk review forum ga ik deze klachten melden net zolang tot dat bol.com mij met een korting tegemoet gaat komen. Ik gaf netjes aan dat de korting ook in de vorm van een bol.com giftcard mag zijn en dat wilden ze niet uitkeren. De schade aan de Alcatel smartphone: kras op het scherm en krassen op de behuizing, ezelsoren aan het handleidings boekje. Geen veiligheids folie over de adapter, Alcatel veiligheids zegel ontbreekt die hoort standaard over de opening heen geplakt te zitten met de naam Alcatel op de sticker gedrukt,nu heeft deze malafide verkoper een eigen veiligheids zegel geplakt aan de zijkant ver uit het zicht van de opening. Alle zakjes zitten open, scherm en behuizing zit niet inelkaar gemonteerd terwijl Alcatel standaard deze smartphones aan elkaar bevestigd nooit word dit afzonderlijk in de doos gedumpt, alles zat heel erg slordig in de doos, deuken in het Alcatel doosje. BOL.COM EN LUCKY SALES JULLIE ZIJN DOOR DE MAND GEVALLEN ALLES WEIST OP HET FEIT DAT DIT GEEN NIEUW TOESTEL IS. RETOUR STUREN GA IK NIET DOEN WAND IK ZIE JULLIE ER VOOR AAN DAT JULLIE DE SCHADE OP MIJ GAAN PROBEREN TE VERHALEN WAND DAAR STAAN JULLIE BEKEND OM DE REVIEWS HIEROVER ZIJN DAAR HET BEWIJS VAN JULLIE SLAAN OVERAL MUNT UIT ZELFS OP JULLIE EIGEN SCHADE PROBEREN JULIE NOG VIA EEN RETOUR ZENDING GELD TE GENEREREN. BIZAR GROTE VERZEND DOOS DIT IS GEWOON COMISCH,ER IS BIZAR VEEL BEWEGINGS VRIJHEID VOOR HET ITEM OM TIJDENS HET TRANSPORT HEEN EN WEER TE BEWEGEN WAT DUS DE MEDE OORZAAK VAN DEZE SCHADE KAN ZIJN. NIKS HEEFT DEZE VERKOPER TOE GEGEVEN DEZE VERKOPER IS EEN CHARLATAN

K
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Bol op 30 November 2023

Beste Kevin,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.

Reageer op deze review

Laptop

Beoordeling 
 
1.0

Ik kocht bij Bol.com 2 jaar en 9 maanden geleden een Lenovo laptop ter waarde van 700 euro. De laptop is normaal gebruikt (ik ben student) en is onlangs gecrasht. Ik heb de laptop opgestuurd naar Bol.com met de vraag deze te repareren. Dat blijkt niet meer te kunnen, er zijn geen onderdelen meer voor.
Omdat ik dit erg snel vindt heb ik Bol.com inmiddels 6x gevraagd (2x per mail en 4x telefonisch) wat zij voor mij kunnen betekenen binnen de wettelijke garantie. Ze beloven terug te bellen maar dit doen ze ook niet. Niemand geeft antwoord op een simpele vraag!
De wettelijke garantie is iets anders dan de inmiddels verlopen fabrieksgarantie.
Bij Bol.com werken echter mensen die mijn vraag niet snappen, of ze doen alsof. Ze geven namelijk geen antwoord op mijn vraag, maar geven alleen maar aan dat de laptop niet meer gemaakt kan worden. Daarnaast doen ze alsof ze niet weten wat wettelijke garantie is.(staat notabene op eigen website) er werken ook geen managers bij de klantenservice volgens de verschillende medewerkers die ik heb gesproken. Wat het service niveau behoorlijk verklaart. De combinatie met de berichten over het aan banden leggen van de uitgestelde betalingen en het feit dat ze zich nu zo ontzettend dom opstellen terwijl ze juridisch ontzettend in gebreke zijn en inmiddels de managers blijkvaar allemaal ontslaan zijn doet vermoeden dat ze richting faillisement gaan. En zo niet, dan vraag ik het wel aan via de advocaat. Ik wil namelijk mijn geld terug omdat ik een ondeugelijk product hebt gekocht. De procedure is hiervoor inmiddels gestart, maar ik zou oprecht even wegblijven bij Bol.com mensen!

R
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Bol. op 07 November 2023

Beste Ruben,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.

Reageer op deze review

pokemon

Beoordeling 
 
1.3

oplichters, leugenaars. word gewoon week aan het lijntje gehouden voor een zogenaamd voorradig product. Heb review geschreven op bol.com en die is natuurlijk niet geplaatst. Onderzoek nu mogelijkheden voor aangiftes. BESTEL HIER NIET. Het begint te lijken op valsheid in geschrifte, misschien aangiftes mogelijk.

J
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Bol. op 31 Oktober 2023

Beste Jo,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.

Reageer op deze review

espressomachine

Service 
 
1.0

Mijn apparaat is stuk. deze nu al twee keer teruggestuurd en er wordt maar niets gedaan. ik krijg hem iedere keer weer kapot terug. niet denken dat ik mijn geld terugkrijg zelfs na het versturen van een ingebrekestelling. Mag hem gewoon weer terugsturen.

J
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Bol. op 26 Oktober 2023

Beste Jan,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.

Reageer op deze review

Tefal

Beoordeling 
 
1.0

Via andere review-sites heb ik deze week heel veel reviews geplaatst die er niet om liegen.

Wij hebben nu bepaald - dit door de meer dan schoftige behandelingen, de laffe en laconieke houdingen van dat zooitje van bol - om producten van bol te kopen in de vorm van computers.
Dit doen wij met 5x (+2) a e1000,-.

Wij gaan ze openen, gebruiken, installeren en rond de 25e dag retour doen.

Vinden wij een pracht oplossing. Zij hebben dan een 7 tal producten rond de e7.000,- die gebruikt zijn, terug moeten nemen en als gebruikt, dus onder de prijs, weer gaan verkopen.

Hoop dat er velen gaan volgen van de (ex) consumenten van die walgelijke ahold club als idem walgelijke bol.com

P
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Bol.com op 15 September 2023

Beste Pierre,

Bedankt voor je review. We hebben je klacht in behandeling genomen via Trustpilot.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

Body

Beoordeling 
 
1.0

Klantenservice bij bol is waardeloos. Bol werkt zonder gêne samen met malafide bedrijven. Een en al klacht over dat bedrijf Lin’s Lingerie uit België maar ze blijven erachter staan. Een body in strak plastic verpakt zodat je het moet openen om te bekijken. Vervolgens mag het niet meer terug terwijl het niet is gepast. Kost maar € 100,- Gewoon weggegooid geld. Is van inferieure kwaliteit. Doet dit bedrijf heel vaak. Reactie van bol.com: jammer dan. Gewoon betalen. Schandalig

P
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Bol.com op 02 Augustus 2023

Beste Paula,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

Inferieure Body

Beoordeling 
 
1.0

Klantenservice bij bol is waardeloos. Bol werkt zonder gêne samen met malafide bedrijven. Een en al klacht over dat bedrijf Lin’s Lingerie uit België maar ze blijven erachter staan. Een body in strak plastic verpakt zodat je het moet openen om te bekijken. Vervolgens mag het niet meer terug terwijl het niet is gepast. Kost maar € 100,- Gewoon weggegooid geld. Is van inferieure kwaliteit. Doet dit bedrijf heel vaak. Reactie van bol.com: jammer dan. Gewoon betalen. Schandalig

P
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Bol.com op 02 Augustus 2023

Beste Paula,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

Naadloos ondergoed

Beoordeling 
 
4.0

Naadloze onderbroeken van polyester besteld die ik al eerder gekocht had. In goed vertrouwen pakket geopend. Onderbroeken waren niet naadloos en van katoen. Pakket terug gestuurd kreeg direct een mail van een speelgoed fabrikant (?) geen geld terug verpakking is geopend. Ik heb door de plastic zak heen kunnen zien dat dit niet de goede onderbroeken waren. Pure misleiding dus en Bol.com doet er tot heden niets aan. 4 keer gebeld en telkens is beloofd dat het goed gaat komen vanwege de misleidende informatie. Bol.com zou terug bellen maar is tot heden niet gebeurt. Onderbroeken waren gelijk niet meer leverbaar. Toch een teken aan de wand. Jammer dat Bol.com zich inlaat met dit soort verkopers en dan hun verantwoordelijkheid niet neemt

A
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Bol.com op 06 Juli 2023

Beste Adrie,

Bedankt voor je review. We nemen je klacht in behandeling via Trustpilot.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Adrie op 10 Juli 2023

Bovenstaande is opgelost.

Paula op 28 Juli 2023

Hi Adrie. Kwam jouw pakket ook bij Lin’s Lingerie uit België vandaan? Ik heb een soortgelijke klacht. ?

Paula op 28 Juli 2023

Hi Adrie Kun jij ook doorgeven hoe dit is opgelost?

Reageer op deze review

Salontafel

Beoordeling 
 
5.0

Trustpilot reviews

Bedankt! Jouw review kan het verschil maken.

bol.com

Voeg foto toe
Robert
3 reviews
BE
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren
Zojuist geüpdatet
Bol.com
Bol.com - is geen service na verkoop.

Allemaal goed tot als er iets is. Onlangs een salontafel gekocht via bol.com. Aangekomen met elementen die gebarsten zijn hier en daar een hoekje af - alle kanten beschadig. De tafel toch in elkaar gezet met hoop dat de beschadigde elementen aan de binnenkant zitten en ze niet zichtbaar zijn. Dat is het niet geval. Wij hebben betaald voor een nieuw tafel en een tafel gekrijgen die nog geen 50 euro waard is.
Oplossing van bol.com ? Neemt contact met de verkoper. Dit hebben wij gedaan - maar levert niets op.
Retour stuuren ? Tafel in elkaar moeten zetten met meer dan 80 schroeven en verschillende elementen. Nu dit allemaal losmaken en terug inpakken omdat ze zo een rommel verkopen als nieuw zie ik echt niet zitten.

Een schande is om zo iets te verkopen voor zo veel geld.
Dit was ons laatste bestelling bij bol.com.
Als je iets nieuw koopt voor een prijs van 130€ wil je geen product krijgen die aan alle kanten beschadigd is.

Update :

Partner verwacht dat wij de tafel terug stuuren.

Dus alles terug los maken (ongeveer 1,5u werk), inpakken, naar post brengen - uitendelijk moeten wij voor alles zelf opdraaien omdat jullie zo iets verkopen. Dit vind ik er over.

Na 3 weken tijd kregen wij een oplossing van de partner (Disqount Deals Be) :
25€ geld terug
Retour sturen

Belachelijk is dit...

R
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Bol.com op 04 Juli 2023

Beste Robert,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

Mini-koelkast

Service 
 
1.0

Voor mijn nichtje in Enschede een minikoelkast besteld. Koelkast was binnen een jaar kapot. Na melding hiervan was de reactie van de verkoper dat de koelkast teruggestuurd moest worden. De verkoper weigerde hem op te halen. Vele telefoontjes hierover (mijn nichtje heeft alleen een fiets en kan daarop geen koelkast naar Post.nl brengen) ben ik uiteindelijke zelf vanuit de Randstad naar Enschede gereden om haar te helpen. Koelkast bleek inderdaad kapot en moest vervangen worden door een nieuwe. De nieuwe koelkast werd bij mijzelf (factuuradres) bezorgd in plaats van op het bezorgadres in Enschede. Weer vele telefoontjes omdat de verkoper weigerde om het probleem op te lossen. Niets hielp. Uiteindelijk zelf de verzending naar Enschede verzorgd, omdat ik klaar was met de hoeveelheid ergernis die dit opleverde. Dit alles speelde zich af tussen half mei en half juni, dus een maand lang ergernis voor mij en een maand geen koelkast voor mijn nichtje.
Mijn conclusie: ik koop nooit meer iets bij Bol.com. Mijn vertrouwen is totaal weg.

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Bol.com op 16 Juni 2023

Beste Marianne,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

Electrische Loopband

Beoordeling 
 
2.0

Ten eerste bracht Dhl via partner tommy teleshopping de loopband van 40 kg bij mij in de centrale hal(ik heb een lift)..ook zo n fijn bedrijf!! Net een nieuwe knie en dan dat! Loopband bleek kapot bij levering..en wacht nu al 2 weken met een mega pakket in mn hal om te laten ophalen door Dhl!! Bedankt Tommy en Bol voor het besodemieteren van een klant rekeningen sturen dat wel maar elke keer kastje naar de muur gedrag van beide bedrijven!! En ow ja ik hoef het nummer niet van jullie klantenservice..die heb ik inmiddels 20x gebeld en gemaild omdat de band gevaarlijk staat in mn huis!!

YH
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Bol.com op 13 Juni 2023

Beste Yvonne,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

Boek

Beoordeling 
 
1.0

Waardeloos, een boek besteld ruim voor deze uitkwam en nu word het niet geleverd omdat bol er meer heeft verkocht dan ze kunnen leveren. .
Wel staat er bij de bestelling .... word bezorgd. Jaja ik moet het maar annuleren en ik heb dus pech volgens de klantenservice en kan voorlopig fluiten naar het boek omdat het is uitverkocht. Absoluut geen goede service en duidelijk naar de klant. Als bol zo doorgaat is het totaal onbetrouwbaar om iets te bestellen

G
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Bol.com op 06 Juni 2023

Beste Gert,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

Gaming monitor

Beoordeling 
 
1.0

Was altijd goed maar laatste tijd 100% omslag gemaakt. Doen niet meer aan garantie al is je product net een week buiten garantie kapot gegaan. Duur scherm of pc of tv net na 2 jaar kapot? Jammer joh we kunnen het repareren voor 75 vd nieuwprijs of je mag een nieuwe kopen maar wij vergoeden niks en denken niet mee en vinden het hartstikke normaal dat zon duur scherm net na garantie helemaal kapot is. Klantenservice weet niks, kan niks en doet niks. Garantie of coulance na de 2 jaar is onmogelijk bij ze. Koop altijd bij Amazon of Coolblue, zelfs al zou je daar iets meer betalen, is het 100% waard!

R
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Bol.com op 17 Mei 2023

Beste Riemer,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

Toetsenbord ergonomisch

Beoordeling 
 
1.0

Slechte kwaliteit toetsenbord en zeer slechte garantie regeling! Ik kan naar mijn geld fluiten!
Bol.com komt zijn beloftes niet waar. Geen aanrader

A
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Bol.com op 18 April 2023

Beste klant,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

2 producten

Beoordeling 
 
1.0

Waardeloos, producten niet ontvangen, wel rekeningen gehad. Nu heeft bol.com een incassobureau ingeschakeld voor producten die nooit geleverd zijn. Zelfs de bewijzen zijn aangeleverd dat de producten niet bij mij zijn aangekomen. Bol.com blijft naar het incassobureau verwijzen en zij weer terug naar Bol com. Klantenservice reageert nergens meer op.

A
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

bol.com op 07 April 2023

Beste Ange,

Bedankt voor je review. We nemen je klacht via klachtenkompas in behandeling.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

2 producten

Beoordeling 
 
1.0

Bol.com heeft producten in rekening gebracht die nooit geleverd zijn. Vervolgens meerdere rekeningen gestuurd en een incassobureau ingeschakeld. Nu weigeren ze dit probleem op te lossen. Incassobureau verwijst naar bol.com en andersom.

A
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Bol.com op 07 April 2023

Beste Ann,

Bedankt voor je review. We nemen je klacht via klachtenkompas in behandeling.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

Lego Back to the Future

Beoordeling 
 
2.5

Eind maart 2023 had Bol.com een erg mooie aanbieding: ze boden de Lego Back to the Future set 10300 aan voor € 143. Na snel toegeslagen te hebben, bleef de bestelling op 'betaald, wordt bezorgd' staan. Op de beloofde bezorgdag kwam Bol.com in de lucht; "helaas is het pakket vertraagd". Toen voelden we al nattigheid; het was een scherpe, doch realistische aanbieding. Bol zou hier, als groot concern, wel eens onderuit willen.

En ja hoor, op klokslag 00.00 zondag 2 april het bericht: "door een technische storing is uw bestelling helaas geannuleerd". Simpelweg een slecht excuus: Bol.com wilde onder onze bestelling af.
Contact met de klantenservice leverde, los van irritatie en een arrogante houding van de 'service'medewerker, niets op. Volgens hen was het een foutje, en was het inderdaad een technische storing. We konden het natuurlijk wel opnieuw bestellen, maar dan niet voor de actieprijs. Want Bol.com wil zoveel mogelijk geld verdienen, ook als het onrechtvaardig is. En zo kan een groot concern snel onder een -voor hen wellicht wat minder winst opleverende- actie op.

Enorm jammer; we zijn (inmiddels waren) al jaren trouwe klant, bestellen maandelijks artikelen, en daar dan zo mee om gaan.
Bol.com, schaam je. Wat een slechte klantgerichtheid. Alles voor de doekoes, of niet?! Dat noemen ze nou witteboordenboeven.

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Bol.com op 04 April 2023

Beste Marinus,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

LG Curved Monitor

Beoordeling 
 
1.0

Product ontvangen welke binnen de garantie kapot gaat. Ivm grote en breekbaarheid van het product meerdere keren contact opgenomen met bol.com. Hierbij zeer weinig ondersteuning gekregen. Uiteindelijk komt het product beschadigd aan bij de reparatie service en wilt bol.com het hele bedrag op klant verhalen. Terwijl het pakket volledig volgens de beschrijving was ingepakt en terug gestuurd. Helaas is de klanten service van bol.com niet bereidt de schade bij PostNL te verhalen of hun eigen verzekering. in plaats daarvan schuift bol.com de volledige schuld bij klant in de schoenen. Waardeloos! Nooit meer iets bestellen bij bol.com

M
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Bol.com op 29 Maart 2023

Goedemiddag Maurits,

Dank voor je review. We hebben je klacht in behandeling genomen via Trustpilot en zijn tot een gewenste oplossing gekomen.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

Koelkast

Beoordeling 
 
1.0


Koelkast gekocht via Bol.com eind 2021 en deze is na 14 maanden al stuk. De koelkast koelt voor geen meter en je boodschappen kun je linea directa weggooien. Vervolgens de klantenservice uitlegt dat de koelkast kapot was gegaan binnen de garantieperiode en dat ik me graag op de garantie wilde beroepen. Vervolgens doorverwezen naar de importeur van de koelkast en hier 1 week lang mailcontact over gehad, waarna de importeur aangaf dat de koelkast opgehaald zou worden en er een nieuwe koelkast zou worden geleverd. Inmiddels word ik al bijna 3 weken aan het lijntje gehouden door de klantenservice en is het probleem nog steeds niet opgelost. De klantenservice legt het probleem telkens buiten zich neer, zegt dat er iemand langs komt om de koelkast te repareren of dat de reparatie nog ingepland dient te worden. Koop dus vooral geen koelkast bij Bol.com, want service bieden ze je niet.

HK
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Bol.com op 21 Maart 2023

Beste Huub,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review
318 resultaten - getoond 1 - 20
« 1 2 3 4 5 6 7 8 ... »

Wij zijn benieuwd naar jouw bol.com ervaring

Bol.com is qua omzet met afstand de grootste webwinkel van Nederland. Je kunt er dan ook van uitgaan dat bij Bol.com alles tot in de puntjes geregeld is. Op Bol.com vind je een enorm assortiment aan artikelen op het gebied van elektronica, boeken, games, maar ook kleding of speelgoed. Het hoofdkantoor van Bol is gevestigd in Utrecht, waar je overigens geen bestellingen kunt afhalen. Als je echter op werkdagen vóór 12:00 uur je bestelling plaatst, kun je je pakketje diezelfde middag ophalen bij een bol.com afhaalpunt in een Albert Heijn.

Wat is uw ervaring met bol.com? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij bol.com hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal bol.com reviews lezen.

Thuiswinkel Waarborg
Telefoonnummer: 030 310 4999
Meer info over bol.com op Wikipedia

Algemene informatie

Keurmerken
Thuiswinkel Waarborg
Afhalen mogelijk
nee