bol.com reviews & ervaringen

www.bol.com
 
3.4 (293)
bol.com ervaringen

293 bol.com reviews

 
(18)
 
(14)
 
(33)
 
(72)
 
(160)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
271 resultaten - getoond 1 - 20
« 1 2 3 4 5 6 7 8 ... »
Volgorde

Kussens

Beoordeling 
 
3.5

Super slecht bedrijf aan het worden!
Mijn retour staat allang vermeld als ontvangen!
Maar omdat hun partner het nog niet heeft verwerkt, laten ze je gewoon nog betalen!
Ik heb dit allang retour gestuurd, en gebeld na een kwartier wachten wordt ik eruit gegooid!
Terug gebeld, maar niet gerust gesteld, want ze moeten twee dagen wachten op een bevestiging van hun partners!
Ik zeg kom op bol.com zon groot bedrijf gaat toch voor zijn klant dit goed regelen?

Antwoord klantenservice

Beste Martje,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Natalya van bol.com

M
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Kattenverjager

Beoordeling 
 
6.5

https://mobile.twitter.com/pieptoon2

Kattenverjager jaagt ook de buren uit de tuin omdat het om hoogfrequente pieptonen gaat! Zeer harde pieptoon!

550x550
W
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Bol.com op 15 April 2022

Beste Willem,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

Siemens KG36N2XEA - iQ300 - Koel-vriescombinatie

Beoordeling 
 
10.0

Zoveel slechte reviews, dat verdient Bol.com gewoon niet. Ik ben zelf al vanaf het begin vaste klant van Bol.com en ben uiterst tevreden over deze webshop. Ja er gaat wel eens iets fout maar dat is door Bol.com altijd netjes opgelost. Zeker sinds Bol.com is overgenomen door Ahold is de service echt verbeterd.
Ik wil als voor beeld wel mijn laatste aankoop reviewen. Ik heb een Siemens koel-vriescombinatie besteld afgelopen zondag. Deze is vandaag netjes geleverd door PostNL-extra. Werd uitgepakt, op zijn plaats gezet; oude werd meegenomen en alle verpakkingsmaterialen werden ook meegenomen.
Een paar uur na mijn aankoop zondagavond kwam deze koel-vriescombinatie in de aanbieding op de website. Van 699,-- naar 625,-- en met Select (waar ik ook lid van ben) zelfs nog goedkoper. Na een telefoontje met Bol.com werd het prijsverschil netjes aan me teruggegeven in de vorm van een cadeaubon van 107 euro. Dit is gewoon een top-service.
Ik koop zo'n beetje alles bij Bol.com; van koffiebonen tot witgoed en van blu-rays tot een Oled tv.

Ik snap best dat de negatieve ervaringen het meest blijven hangen, maar bedenk je ook dat 99,9 % van je bestellingen wel goed gaat bij Bol.com. Ik ken genoeg andere webshops (grote namen) waar vaker bestellingen de mist ingaan en waar het serviceniveau vervolgens bedroevend is!

Bedankt Bol.com!

R
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Bol.com op 20 Oktober 2021

Ontzettend fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Ray! Heel veel plezier met je nieuwe koelkast! ?

Reageer op deze review

Meer dan geweldig !

Beoordeling 
 
9.8

Ik ben al 16 jaar klant van Bol.com en heb daar zo ongeveer alles besteld wat je maar kunt bedenken. Boeken, computers, strijkbouten, telefoons en meer.
Ze zijn een tikkeltje duurder dan anderen maar, maar....
Die service, die service. Echt niet meer normaal, zo goed !
Ik zou er een boek over kunnen schrijven.
Daar waar tegenwoordig klanten er niet meer toe doen, verkopers onbeschoft zijn en niemand meer achter zijn product blijkt te staan bewijst Bol.com elke keer maar weer dat hun klantenservice een 10 verdient.

Vriendelijk, to the point, oplossings gericht en nooit defensief.

Het is werkelijk een verademing en daarvoor betaal ik graag een paar eurotjes meer.

Dik en dik verdiend. Jammer dat ik niet punten mag geven.

En is dit een eerlijke en oprechte beoordeling ?

Hell yes !

MH
Was deze beoordeling nuttig? 2 2

Bol.com op 02 Juli 2021

Enorm bedankt voor je complimenten, Mike! Doet ons heel goed om te lezen dat je al zo lang klant bij ons bent. Wij doen onze uiterste best om je zo tevreden te houden! ?

Reageer op deze review

goede service

Beoordeling 
 
9.0

product was helaas beschadigd maar super snel een nieuwe geleverd

E
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Bol.com op 16 Juni 2021

Super fijn dat je zo snel een nieuwe hebt gekregen. Ik wens je veel plezier met je bestelling, Erik! ?

Reageer op deze review

Bestelling en bezorging

Beoordeling 
 
9.3

De bestelling wordt geplaatst via internet makkelijke website en te bestellen. Je wordt als klant ontzettend goed op de hoogte gehouden van begin tot het pakketje is geleverd. Fijne en goede ervaring met Bol.com voor mij, geen ander meer. Keuze genoeg in het assortiment. Bedankt Bol.com

JG
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Bol.com op 18 Januari 2021

Fijn om te lezen dat je zulke goede ervaringen hebt en zo tevreden bent, Jozef!?

Reageer op deze review

Oneerlijke ervaring

Beoordeling 
 
5.5

Oneerlijke ervaring meegemaakt.
Door buitenlandse aankoop met btw nummer, vervalt de btw maar als je dan uitrekent betaal je excl. nog teveel (vanwaar plots het verschil)?? Men is gewaarschuwd!!! Na maand heen en weer gemail geven ze niet toe. 0 service! Bol.com, niet meer wat het geweest is!

D
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Bol.com op 24 December 2020

Beste David,

Bedankt voor je bericht. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

My go to website to order a product online

Beoordeling 
 
10.0

Used Bol.com to order multiple products (from personal care to electronics) over the last 7 years, never had any issues. Good recommendation!

V
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Slecht!

Beoordeling 
 
4.5

Bestel je een Philips TV staat de bezorger van Postnl aan de deur met een Monitor dus meteen retour gedaan bel je bol.com zeggen ze heb je wel een tv besteld daarna zien ze dat het wel zo is. Is de tv ineens uitverkocht (dag erna 50 euro duurder) kan je wachten op je geld krijg je een mailtje dat ik het product heb geweigerd terwijl hun de fout hebben gemaakt nog geen excuses of een kortingscode helemaal niets terwijl ik die week voor meer als 1000 euro heb besteld!

Antwoord klantenservice

Beste Patricia,

Dit bericht is gelezen en er wordt contact met je opgenomen.

Met vriendelijke groet,
Jolanda

P
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

top

Beoordeling 
 
9.8

Altijd goede service en als er iets mis gaat fijn en behulpzaam in oplossingen

S
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Topservice

Beoordeling 
 
9.5

Ik heb nog nooit een nare ervaring gehad met Bol.com. Van alle bestellingen die ik heb geplaatst is het maar 1 keer voorgekomen dat ik een pakket niet heb ontvangen. Dit heb ik gemeld en ze hebben mij gelijk een nieuw pakket gestuurd.

Verder is het heel prettig dat je hen altijd kunt bereiken als er iets is. De service vind ik fantastisch.

C
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Zal nooit meer bij BolCom bestellen.

Beoordeling 
 
3.3

Deel 1
Ik had 2 USB-Lightning speciaal voor mijn iPad besteld . Kreeg later via de mail te zien dat het op afgelopen vrijdag bezorgd zou worden tussen 13:00 en 15:00 uur. Ik hoefde er niet voor thuis te zitten, kon door de brievenbus. Maar niets ontvangen die dag en de dagen erna ook niet. Als er betaald moet worden is het gelijk "boem boem" maar spullen leveren niet. Leuk dat andere bedrijven zich aansluiten bij BolCom maar niet heus. Ik heb dat bedrijf gebeld en gemaild zoals BolCom dat aangeeft maar ja als er niet opgenomen wordt en niet gereageerd wordt op de mailtjes schiet het toch niet op ?! Ik bestel het niet voor niets. Door Klantenservice wordt aangegeven dat ze 2 dagen speling mogen hebben. Ik was stomverbaasd ! Dit staat nergens in vermeld op de site . Stuur dan geen mailtje dat het om die en die dag bezorgd gaat worden of geef dat aan. Nu zit ik zoveel tijd aan te verspillen dat het mijn keel begint uit te komen. Nu moet ik dan toch maar "gewoon" zitten wachten. Ik baal er enorm van ! iPad zit vol en iPhone zit ook vol. Ik kan even niets meer.


Deel 2
Gebeld met BolCom nadat ik tot woensdag maar afgewacht had omdat ik dan van die 2 dagen speling achteraf wist. Niets binnen. Ik heb woensdag gebeld met BolCom en gesproken met een medewerker van ze (zal geen namen noemen) maar die heeft mij er van verzekerd dat ze al het mogelijke zouden doen opdat ik mijn bestelling krijg. Hij zei dat BolCom zelfs het verschil voor hun rekening zou nemen waarop ik zei dat hij wel moest beseffen dat ik er 2 had besteld en waarop hij weer zei dat ook al zouden het er tien zijn geweest dat ze zouden bijleggen ! Ook zei hij dat hij het in de gaten ging houden voor 3 dagen met mijn bestellingsnummer en telefoonnummer bij de hand . Ik moest nu nog eens 2-3 dagen wachten !
Deel 3
Ik kreeg een dag later een mailtje waarin staat dat mijn bestelling tijdens het verzendtraject verloren zou zijn gegaan. Dit zou BolCom en Lumiere geconstateerd hebben Daarom hebben zij het maar eenzijdig geannuleerd ! Daarmee zou mijn betalingsverplichting vervallen zijn ! Hallo !!!.... Waar blijft jullie leveringsplicht dan ? Ik heb direct moeten betalen maar nou hoor ik dat mijn terugbetaling 3-5 werkdagen duurt. Maar daar heb ik niet om gevraagd ! Ik wil mijn artikel waar ik dus 2 van heb besteld. Wat heb ik nou als klant met het verzendtraject te maken ? Niets toch ? Klant is koning toch ? Eerst tegen mij zeggen dat ze er alles aan zouden doen, ook al zouden ze bij moeten leggen, dat ik mijn artikelen zou ontvangen en dan dit.
Deel 4
Ik heb gebeld met de klantenservice vandaag vrijdagochtend en daar kon de medewerker na ruggespraak het volgende aan mij vertellen : Hij vertelde mij dat de voorraad op was bij Lumiere en dat ik opnieuw moest bestellen. Toen ik hem er aan herinnerde wat zijn collega eerder mij had beloofd zei hij dat hij even moest overleggen. Even later komt hij terug en zegt dat later de voorraad weer aangevuld zou zijn waarop ik zei ,nou dan kan het toch dan opgestuurd worden ? Zegt die meneer nee want dat gaat pas veeeel later plaatsvinden. Ik heb gezegd dat dit niet door de beugel kan en gezegd dat ze dan maar via een andere leverancier moesten leveren en het verschil voor hun rekening moesten nemen. Nee want meneer had ruggespraak gehouden en kreeg mee dat BolCom dit niet voor hun rekening nam. Nou vraag ik je ? Eerst zeggen dat klnt koning is vervolgens beloven om dan de belofte niet na te komen ? Is dit klantvriendelijk ? Dit is voor mij de laatste keer dat ik dir soort ongein bij ze koop. Waarom geven ze er geen Track&Trace code aan mee ? Er wordt gezegd dat het in een brievenbus doosje wordt gedaan maar toen ik BolCom voor het eerst belde over het probleem kon die meneer mij wel vertellen dat het zeker niet door de brievenbus kon omdat hij de doosjes van mijn bestelling wel kende.
Persoonlijk vind ik dit schandalig dat ik zo wordt afgewimpeld !

D
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Kerstverlichting

Beoordeling 
 
5.5

Ik bestelde op17-12 een kerstverlichting bij Bol , netjes geleverd op 18-12 .
Maar op 27-12 waren ze al kapot , en de boom bleef donker .
Contact opgenomen met hun service , daar kreeg ik iemand aan de telefoon die zeker niet wist hoe of wat kerstverlichting is .
Ik moest eerst zelf maar eens op zoek gaan en lampje voor lampje controler en de kapotte vervangen , zal moeilijk gaan daar de lampjes in de boom zitten en bovendien ging het hier om een LED verlichting !!!
En daar het nu zeer druk was kon ze me geen oplossing geven , ze zouden het nodige doen en volgende week misschien een oplossing bieden .
Daar de controller suk is vroeg ik om een vervanging , maar volgens haar Was ik niet de enigste klant en moest mijn beurt verder afwachten .
Tot op heden niets meer gehoord van de bekwame service.
Voor mij nooit meer Bol , ze hebben hun gezicht nu wel laten zien , verkopen ja service ho maar .

Antwoord klantenservice

Beste klant,

Wat balen dat de kerstverlichting defect is. Laat je bestelnummer even achter in een e-mail aan klantenservice@bol.com en refereer naar dit bericht. Er wordt dan contact met je opgenomen.

Met vriendelijk egroet,
Jolanda van bol.com

GL
Was deze beoordeling nuttig? 2 1
Reageer op deze review

Verduistering door Topdeals en bol.com

Beoordeling 
 
7.8

Sony RX10 III besteld via Topdeals en ontvangen. Na 3 dagen laat ik de camera vallen: lens en display bekrast en gedeukt. In overleg met de verzekeringsmaatschappij gaat de camera naar Topdeals. Ontvang een offerte voor reparatie van de lens. Ik vraag of ze ook het display willen offreren. Al drie weken geen enkele reactie. Meerdere mails richting Topdeals en bol.com. Geen enkele reactie. Ze tot 24 juni de tijd gegeven de camera te retourneren, anders laat ik mijn gerechtsdeurwaarder de waarde van de camera incasseren en doe ik aangifte wegens verduistering.

R
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Femke van bol.com op 27 Juni 2017

Beste Richard,

Zojuist heb ik gereageerd op jouw bericht op een ander forum. Graag kijk ik met je mee. Zou je een e-mail willen sturen naar klantenservice@bol.com? Als je refereert aan dit bericht en het bestelnummer noemt, wordt er zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen.

Met vriendelijke groet,

Femke van bol.com

Reageer op deze review

Levering 'volgende dag' duurt bijna een week. Bedroevende service !

Beoordeling 
 
4.3

Een bestelling die moest toekomen de woensdag voor Kerstmis wordt pas geleverd de dinsdag na Kerstmis. Volgens de website van bol.com moet je met hen contact opnemen indien de levering twee dagen na elkaar vertraagd is. Ik heb dit ook gedaan, maar meer dan tijdverlies was dit niet. Er werd geen enkele poging ondernomen om mijn bestelling nog voor Kerst te leveren. Moraal van het verhaal: heb je je pakketje graag op tijd, bestel het dan niet op bol.com want anders krijg je later zeker spijt !

B
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Topbedrijf

Beoordeling 
 
10.0

Ben een erg tevreden klant bij bol.com. Meer dan 100 bestellingen gedaan, en er is nog iets substantieels misgegaan. Bij een enkel probleem goed geholpen door de klantenservice. Vind erg prettig dat ik er bijna alles kan kopen.

E
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Bol.com op 02 Juni 2015

Hi Ellen,

Dank je wel voor je positieve review!

Groet,
Marieke van bol.com

Reageer op deze review

Prima winkel

Beoordeling 
 
9.0

Ik bestel al langere tijd via Bol.com en ik ben eigenlijk altijd wel tevreden. De snelle levering en de prima prijzen zorgden ervoor dat ik vaste klant werd. Ook boden ze veel studieboeken aan die ik op andere websites niet kon vinden. De laatste keer ging dit echter niet helemaal juist. Ik had een boek besteld dat 3-4 werkdagen zou duren. Na 4 werkdagen kreeg ik een email dat er maximaal 8 dagen vertraging zou zijn, waardoor ik in de problemen zou komen. Ik heb ze direct gemaild en diezelfde dag kreeg ik nog een mailtje terug. Ik kreeg geen inzage in het e-book wat ik had gevraagd, maar een tegoedbon van €2,50. Het is niet veel natuurlijk, maar door de vriendelijke email en nog een andere excuusmail was ik nog enigszins tevreden. Gelukkig kwam het boek de volgende dag binnen. Het was fijn geweest als ze wat eerder hadden aangegeven dat mijn boek later zou komen en niet op de uiterste bezorgdatum. Na jaren is dit echter pas de eerste keer dat het gebeurd en 1 dag vertraging, 2 excuusmails en een cadeaubon van €2,50 vind ik een goede oplossing van dit incident.

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review

Bol.com plaatst géén negatieve reviews

Beoordeling 
 
6.5

Een tijdje geleden bij bol.com een patasnijder gekocht van een bepaald merk . Ik kreeg er blauwe polsen van omdat je zo hard op dat ding moest slaan . Ik heb mijn bevindingen via het z.g produktreview kenbaar gemaakt en ook erin geschreven dat ik het apparaat heb gedumpt in de kliko. Ik weet dat €45.- veel geld is voor zo'n ding en ik heb het bewust niet op marktplaats aangeboden . Een oprechte en eerlijke review kunnen ze niet waarderen want dan blijven ze misschien te lang met het produk zitten . Ik had van zo'n groot bedrijf toch iets meer ruggengraat verwacht en niet zo'n belachelijk mailtje waar men wat opsommingen inzet waardoor de review niet aan hun criteria zou voldoen .

W
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

david op 13 Oktober 2014

heb ook een slechte review aan product gegeven en is ook nooit geplaatst op hun website.

wim op 21 December 2014

Dat klopt, Bol.com publiceert negatieve reviews niet. Had je dan iets anders verwacht?

ng bakker op 23 December 2014

Bol.com houdt er van leugens te verkopen. beste is totaal niets mee te maken willen hebben. Spullen gewoon maar bij een andere afnemer halen en vooral hier reviews plaatsen hoe bol.com werkelijk is

Fritz op 05 Februari 2016

En helaas is dit nog steeds het geval; reviews op de site van Bol.com zijn dus niet representatief.

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
7.3

Ik heb bij Bol.com een boek besteld en binnen gekregen. De prijs op het boek en mijn rekening klopten niet. Heb daarover naar Bol.com gebeld, maar de klantenservice was niet bereikbaar kreeg ik te horen. Daarna heb ik een e-mail aan Bol.com geschreven, hebben ze het zwart op wit staan. Binnnen 48 uur zou ik antwoord krijgen. Dat stond letterlijk in de e-mail die ik van hen kreeg. Dit is helaas niet gebeurt. Ik vind dit niet netjes van Bol.com en had dit niet verwacht. Ik heb ze nogmaals een e-mail geschreven met leesbevestiging maar heb daar nog helemaal geen e-mail antwoord op terug gekregen. Ik had bijna altijd heel goede ervaringen met Bol.com, behalve nu en 1 keer enkele jaren geleden. Ik vind het gewoon niet netjes dat Bol.com mijn e-mail niet beantwoord. Als ik geen antwoord krijg, dan weet ik niet of ik nog via Bol.com artikelen blijf kopen bij ze. De klant is niet koning bij ze wanneer je met een klacht komt, want dan geven ze gewoon niet thuis.

IR
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
8.3

Het bestellen ging snel en vlekkeloos. De belofte van 'voor 23u besteld, morgen geleverd' klopt niet helemaal, ik had mijn bestelling om 22:30u gedaan en het voorwerp werd 2 dagen later geleverd.
buiten dit pietlulligheidje was er niets op mijn bestelling aan te merken. Zeker een betrouwbare site!

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
271 resultaten - getoond 1 - 20
« 1 2 3 4 5 6 7 8 ... »

Wij zijn benieuwd naar jouw bol.com ervaring

Bol.com is qua omzet met afstand de grootste webwinkel van Nederland. Je kunt er dan ook van uitgaan dat bij Bol.com alles tot in de puntjes geregeld is. Op Bol.com vind je een enorm assortiment aan artikelen op het gebied van elektronica, boeken, games, maar ook kleding of speelgoed. Het hoofdkantoor van Bol is gevestigd in Utrecht, waar je overigens geen bestellingen kunt afhalen. Als je echter op werkdagen vóór 12:00 uur je bestelling plaatst, kun je je pakketje diezelfde middag ophalen bij een bol.com afhaalpunt in een Albert Heijn.

Wat is uw ervaring met bol.com? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij bol.com hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal bol.com reviews lezen.

Thuiswinkel Waarborg
Telefoonnummer: 030 310 4999
Meer info over bol.com op Wikipedia

Algemene informatie

Keurmerken
Thuiswinkel Waarborg
Afhalen mogelijk
nee