bol.com reviews & ervaringen

www.bol.com
 
3.4 (293)
bol.com ervaringen

293 bol.com reviews

 
(18)
 
(14)
 
(33)
 
(72)
 
(160)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
275 resultaten - getoond 1 - 20
« 1 2 3 4 5 6 7 8 ... »
Volgorde

Kattenverjager

Beoordeling 
 
6.5

https://mobile.twitter.com/pieptoon2

Kattenverjager jaagt ook de buren uit de tuin omdat het om hoogfrequente pieptonen gaat! Zeer harde pieptoon!

550x550
W
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Bol.com op 15 April 2022

Beste Willem,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

Siemens KG36N2XEA - iQ300 - Koel-vriescombinatie

Beoordeling 
 
10.0

Zoveel slechte reviews, dat verdient Bol.com gewoon niet. Ik ben zelf al vanaf het begin vaste klant van Bol.com en ben uiterst tevreden over deze webshop. Ja er gaat wel eens iets fout maar dat is door Bol.com altijd netjes opgelost. Zeker sinds Bol.com is overgenomen door Ahold is de service echt verbeterd.
Ik wil als voor beeld wel mijn laatste aankoop reviewen. Ik heb een Siemens koel-vriescombinatie besteld afgelopen zondag. Deze is vandaag netjes geleverd door PostNL-extra. Werd uitgepakt, op zijn plaats gezet; oude werd meegenomen en alle verpakkingsmaterialen werden ook meegenomen.
Een paar uur na mijn aankoop zondagavond kwam deze koel-vriescombinatie in de aanbieding op de website. Van 699,-- naar 625,-- en met Select (waar ik ook lid van ben) zelfs nog goedkoper. Na een telefoontje met Bol.com werd het prijsverschil netjes aan me teruggegeven in de vorm van een cadeaubon van 107 euro. Dit is gewoon een top-service.
Ik koop zo'n beetje alles bij Bol.com; van koffiebonen tot witgoed en van blu-rays tot een Oled tv.

Ik snap best dat de negatieve ervaringen het meest blijven hangen, maar bedenk je ook dat 99,9 % van je bestellingen wel goed gaat bij Bol.com. Ik ken genoeg andere webshops (grote namen) waar vaker bestellingen de mist ingaan en waar het serviceniveau vervolgens bedroevend is!

Bedankt Bol.com!

R
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Bol.com op 20 Oktober 2021

Ontzettend fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Ray! Heel veel plezier met je nieuwe koelkast! ?

Reageer op deze review

Meer dan geweldig !

Beoordeling 
 
9.8

Ik ben al 16 jaar klant van Bol.com en heb daar zo ongeveer alles besteld wat je maar kunt bedenken. Boeken, computers, strijkbouten, telefoons en meer.
Ze zijn een tikkeltje duurder dan anderen maar, maar....
Die service, die service. Echt niet meer normaal, zo goed !
Ik zou er een boek over kunnen schrijven.
Daar waar tegenwoordig klanten er niet meer toe doen, verkopers onbeschoft zijn en niemand meer achter zijn product blijkt te staan bewijst Bol.com elke keer maar weer dat hun klantenservice een 10 verdient.

Vriendelijk, to the point, oplossings gericht en nooit defensief.

Het is werkelijk een verademing en daarvoor betaal ik graag een paar eurotjes meer.

Dik en dik verdiend. Jammer dat ik niet punten mag geven.

En is dit een eerlijke en oprechte beoordeling ?

Hell yes !

MH
Was deze beoordeling nuttig? 2 2

Bol.com op 02 Juli 2021

Enorm bedankt voor je complimenten, Mike! Doet ons heel goed om te lezen dat je al zo lang klant bij ons bent. Wij doen onze uiterste best om je zo tevreden te houden! ?

Reageer op deze review

Bestelling en bezorging

Beoordeling 
 
9.3

De bestelling wordt geplaatst via internet makkelijke website en te bestellen. Je wordt als klant ontzettend goed op de hoogte gehouden van begin tot het pakketje is geleverd. Fijne en goede ervaring met Bol.com voor mij, geen ander meer. Keuze genoeg in het assortiment. Bedankt Bol.com

JG
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Bol.com op 18 Januari 2021

Fijn om te lezen dat je zulke goede ervaringen hebt en zo tevreden bent, Jozef!?

Reageer op deze review

Oneerlijke ervaring

Beoordeling 
 
5.5

Oneerlijke ervaring meegemaakt.
Door buitenlandse aankoop met btw nummer, vervalt de btw maar als je dan uitrekent betaal je excl. nog teveel (vanwaar plots het verschil)?? Men is gewaarschuwd!!! Na maand heen en weer gemail geven ze niet toe. 0 service! Bol.com, niet meer wat het geweest is!

D
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Bol.com op 24 December 2020

Beste David,

Bedankt voor je bericht. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

My go to website to order a product online

Beoordeling 
 
10.0

Used Bol.com to order multiple products (from personal care to electronics) over the last 7 years, never had any issues. Good recommendation!

V
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

top

Beoordeling 
 
9.8

Altijd goede service en als er iets mis gaat fijn en behulpzaam in oplossingen

S
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Topservice

Beoordeling 
 
9.5

Ik heb nog nooit een nare ervaring gehad met Bol.com. Van alle bestellingen die ik heb geplaatst is het maar 1 keer voorgekomen dat ik een pakket niet heb ontvangen. Dit heb ik gemeld en ze hebben mij gelijk een nieuw pakket gestuurd.

Verder is het heel prettig dat je hen altijd kunt bereiken als er iets is. De service vind ik fantastisch.

C
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Kerstverlichting

Beoordeling 
 
5.5

Ik bestelde op17-12 een kerstverlichting bij Bol , netjes geleverd op 18-12 .
Maar op 27-12 waren ze al kapot , en de boom bleef donker .
Contact opgenomen met hun service , daar kreeg ik iemand aan de telefoon die zeker niet wist hoe of wat kerstverlichting is .
Ik moest eerst zelf maar eens op zoek gaan en lampje voor lampje controler en de kapotte vervangen , zal moeilijk gaan daar de lampjes in de boom zitten en bovendien ging het hier om een LED verlichting !!!
En daar het nu zeer druk was kon ze me geen oplossing geven , ze zouden het nodige doen en volgende week misschien een oplossing bieden .
Daar de controller suk is vroeg ik om een vervanging , maar volgens haar Was ik niet de enigste klant en moest mijn beurt verder afwachten .
Tot op heden niets meer gehoord van de bekwame service.
Voor mij nooit meer Bol , ze hebben hun gezicht nu wel laten zien , verkopen ja service ho maar .

Antwoord klantenservice

Beste klant,

Wat balen dat de kerstverlichting defect is. Laat je bestelnummer even achter in een e-mail aan klantenservice@bol.com en refereer naar dit bericht. Er wordt dan contact met je opgenomen.

Met vriendelijk egroet,
Jolanda van bol.com

GL
Was deze beoordeling nuttig? 2 1
Reageer op deze review

Slechte service bol.com

Beoordeling 
 
5.3

Ik heb pas een xiaomi redmi note 4 gekocht bij bol.com die in de aanbieding was. Wat blijkt? Sturen ze mij een tweedehands telefoon ( niet eens de goede kleur) en oplader. Op het scherm en op de screenprotector zitten allemaal krasjes. De oplader zit helemaal onder de krassen en plekjes. De audio input doet het ook niet.
En toen ik de telefoon voor het eerst opstartte stonden er nog allemaal applicaties aan.
Nu wil ik deze retour zenden, zeggen ze dat deze telefoon niet meer geleverd kan worden. Dus ik kijk op de site, staan er nog allemaal advertenties van deze telefoon. Maar deze zijn allemaal veel duurder want ze zijn niet in de aanbieding.
Ze proberen zo gewoon geld te verdienen door te doen of het een aanbieding is. Dan sturen ze je een tweedehands telefoon op en als je het retour zend kan je mooi de nieuwprijs gaan betalen. Makkelijk geld verdienen.
Ik vind gewoon dat ik recht heb dat ze mij een goed werkende telefoon opsturen. Maar dit willen ze niet. Ik vind dit heel jammer en raad jullie dus zeker niet aan om een telefoon in de aanbieding te kopen. Ik word hier gewoon bedrogen. Erg jammer.

Antwoord klantenservice

Beste Faan,

Dit is niet de service die je van bol.com mag verwachten! Graag kom ik nog even met je in contact, helaas kan ik aan de hand van deze review je gegevens niet vinden. Indien gewenst, stuur een e-mail naar klantenservice@bol.com en verwijs naar deze review, er wordt dan zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen.

Ik wens je een fijne dag.

Met vriendelijke groet,
Roos van bol.com

F
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Verduistering door Topdeals en bol.com

Beoordeling 
 
7.8

Sony RX10 III besteld via Topdeals en ontvangen. Na 3 dagen laat ik de camera vallen: lens en display bekrast en gedeukt. In overleg met de verzekeringsmaatschappij gaat de camera naar Topdeals. Ontvang een offerte voor reparatie van de lens. Ik vraag of ze ook het display willen offreren. Al drie weken geen enkele reactie. Meerdere mails richting Topdeals en bol.com. Geen enkele reactie. Ze tot 24 juni de tijd gegeven de camera te retourneren, anders laat ik mijn gerechtsdeurwaarder de waarde van de camera incasseren en doe ik aangifte wegens verduistering.

R
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Femke van bol.com op 27 Juni 2017

Beste Richard,

Zojuist heb ik gereageerd op jouw bericht op een ander forum. Graag kijk ik met je mee. Zou je een e-mail willen sturen naar klantenservice@bol.com? Als je refereert aan dit bericht en het bestelnummer noemt, wordt er zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen.

Met vriendelijke groet,

Femke van bol.com

Reageer op deze review

Klacht wordt niets mee gedaan

Beoordeling 
 
6.3

Tv box na 2 dagen kapot, klacht telefonisch gemeld, weer 2 dng later telefonisch contact met bol.com of klacht al was opgelost. Verteld dat wij nog niets hadden gehoord. Na een week nog niets gehoord, weer gebeld en nog steeds niets gehoord van zowel bol.com als (sub) leverancier.
Waardeloos!

Antwoord klantenservice

Hi Bravo,
Heb je al contact met de externe verkoper opgenomen? Bij hem kan je met je klacht terecht.
Kom je er niet uit, laat het ons dan weten en refereer in je e-mail naar klantenservice@bol.com naar de review. Er wordt dan zo snel mogelijk contact met je opgenomen.
Met vriendelijke groet,
Jolanda bol.com webcare

B
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Topbedrijf

Beoordeling 
 
10.0

Ben een erg tevreden klant bij bol.com. Meer dan 100 bestellingen gedaan, en er is nog iets substantieels misgegaan. Bij een enkel probleem goed geholpen door de klantenservice. Vind erg prettig dat ik er bijna alles kan kopen.

E
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Bol.com op 02 Juni 2015

Hi Ellen,

Dank je wel voor je positieve review!

Groet,
Marieke van bol.com

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
9.8

Bol.com is een fantastische webwinkel!
De meeste producten heb je (als je voor 23 uur ) besteld de volgende dag al in huis!
Boven de 20 euro is de levering gratis en kan je kosteloos retourneren!
De bezorgdienst post.nl in Nederland en tnt express delivery services in Belgie zijn snel en correct.
De betaling is gemakkelijk en op bol.com kan je je pakket volgen.
Dus niks op aan te merken bol.com is veel beter dan de meeste andere webwinkels!

M
Was deze beoordeling nuttig? 3 3

Natasja op 23 December 2014

Hoe lang werk je al bij bol.com. Denk je nu werkelijk dat iemand dit gaat geloven. Als iets op voorraad is gaat het vrij goed. Is iets niet op voorraad, dan liegt men van wel, int je geld en laat je dna weken in het ongewisse of er ooit nog iets gaat komen en daarna doet men er weken over om geld terug te storten. Maar dat weet je zelf als medewerker ook natuurlijk. Raak je je baan soms kwijt als je weigert een positieve mail op verschillende sites ta plaatsen als tegenwicht tegen de waarheid?

youssef op 24 December 2014

wat heb je besteld dan ? En geld het ook voor telefoons als je ze voor 23 uur besteld morgen in huis?

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
7.3

Ik heb bij Bol.com een boek besteld en binnen gekregen. De prijs op het boek en mijn rekening klopten niet. Heb daarover naar Bol.com gebeld, maar de klantenservice was niet bereikbaar kreeg ik te horen. Daarna heb ik een e-mail aan Bol.com geschreven, hebben ze het zwart op wit staan. Binnnen 48 uur zou ik antwoord krijgen. Dat stond letterlijk in de e-mail die ik van hen kreeg. Dit is helaas niet gebeurt. Ik vind dit niet netjes van Bol.com en had dit niet verwacht. Ik heb ze nogmaals een e-mail geschreven met leesbevestiging maar heb daar nog helemaal geen e-mail antwoord op terug gekregen. Ik had bijna altijd heel goede ervaringen met Bol.com, behalve nu en 1 keer enkele jaren geleden. Ik vind het gewoon niet netjes dat Bol.com mijn e-mail niet beantwoord. Als ik geen antwoord krijg, dan weet ik niet of ik nog via Bol.com artikelen blijf kopen bij ze. De klant is niet koning bij ze wanneer je met een klacht komt, want dan geven ze gewoon niet thuis.

IR
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
8.0

Bol.com is een prima webshop. Ik heb nu 9 producten van Bol gekocht en allemaal werden ze op tijd geleverd. Ik werd goed geïnformeerd over de levering ook toen een levering langer duurde (Playstation 4). De prijzen zijn wel wat hoger maar het is wel erg betrouwbaar.

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 2
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
9.0

1 van de beste webshop die er is. Iets aan de dure kant maar wel goede service

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 5

Anoniem op 04 Oktober 2013

Bij mij was hun service waardeloos

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
9.5

bijna altijd succes als je iets bijzonders zoekt.
voor mij tot nu toe voornamelijk boeken, maar de webwinkel is inmiddels enorm uitgebreid.

C
Was deze beoordeling nuttig? 3 5
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
9.3

Niet de allergoedkoopste, wel de betrouwbaarste

J
Was deze beoordeling nuttig? 2 5

Anoniem op 04 Oktober 2013

Totaal niks van gemerkt van de betrouwbaarheid. Zie mijn review

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
10.0

Gewoon goed! Iedere keer weer!!!

J
Was deze beoordeling nuttig? 2 4
Reageer op deze review
275 resultaten - getoond 1 - 20
« 1 2 3 4 5 6 7 8 ... »

Wij zijn benieuwd naar jouw bol.com ervaring

Bol.com is qua omzet met afstand de grootste webwinkel van Nederland. Je kunt er dan ook van uitgaan dat bij Bol.com alles tot in de puntjes geregeld is. Op Bol.com vind je een enorm assortiment aan artikelen op het gebied van elektronica, boeken, games, maar ook kleding of speelgoed. Het hoofdkantoor van Bol is gevestigd in Utrecht, waar je overigens geen bestellingen kunt afhalen. Als je echter op werkdagen vóór 12:00 uur je bestelling plaatst, kun je je pakketje diezelfde middag ophalen bij een bol.com afhaalpunt in een Albert Heijn.

Wat is uw ervaring met bol.com? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij bol.com hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal bol.com reviews lezen.

Thuiswinkel Waarborg
Telefoonnummer: 030 310 4999
Meer info over bol.com op Wikipedia

Algemene informatie

Keurmerken
Thuiswinkel Waarborg
Afhalen mogelijk
nee