Details van de beoordeling

greetz
Cadeaus

Boeket verslenste rozen

Beoordeling 
 
1.0

Met valentijn een boeket besteld van €80 euro de bloemen kwamen verslenst aan, het was werkelijk zo erg dat het lachwekkend was! Klantendienst op de hoogte gebracht waarna ze enkele dagen beloofden me op te bellen of het te regelen. Na zelf 3 keer contact op te nemen kreeg ik desondanks een heel uitgebreide mail en een 8tal foto's amper 50% van het bedrag aangeboden. Waarop ik reageerde dat ik hier niet mee akkoord ging kreeg ik geen reactie meer. Zelfs geen verontschuldigingen!

Ik ben niet het type persoon dat direct een slechte review geeft en geef het bedrijf in kwestie altijd eerst de mogelijkheid om dit degelijk op te lossen. Jammergenoeg geven ze niets om hun klanten en zijn de taglines zoals

"8 dagen versgarantie " en "wij verzorgen uw cadeau met even veel liefde alsof u het zelf zou inpakken" pure onzin.

Aangezien ik geen gehoor kreeg heb ik een paypal claim geopend waar ze zelfs de moeiten niet voor gedaan hebben om er op te reageren.

Kies je toch om te bestellen bij dit bedrijf doe dit dan zeker enkel en alleen met paypal want je gaat hun service nodig hebben.

Mijn aanraden NIET BESTELLEN

D
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review