Greetz reviews & ervaringen

www.greetz.nl
 
3.0 (133)
greetz

133 Greetz reviews

 
(8)
 
(8)
 
(5)
 
(32)
 
(89)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
125 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4 5 6 7
Volgorde

Kaarten

Beoordeling 
 
10.0

Al jaren bestel ik kaarten via Greetz. De prijzen zijn goed, in de winkel betaal ik meer. Ook zijn de kaarten origineel en er is echt iets te vinden voor iedereen.
Het leukste: zelf de kaart bewerken met foto's en stickers en zelfs muziek zodat iedere kaart een uniek exemplaar wordt.
Tot nu toe de bezorgdatum altijd.
Ik raad Greetz absoluut aan!
Maar...ik heb nooit cadeautjes verstuurd, dat kan ik dus niet beoordelen.

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Bloemen plus jaart

Beoordeling 
 
3.3

Bestellen was geen probleem. Ik wilde een mooie bos bloemen plus grote kaart bij mijn dochter laten bezorgen - op haar verjaardag. In de loop van de middag kwam er een mailtje dat het adres niet bestond. Nou moe! Hun eigen adressysteem had het zelfs gevonden. Of ik kon bijbetalen voor levering op het goede adres. En als het toch goed was, dan kon ik even bellen of chatten. Ahum: de telefoon verwees naar de live chat en die was offline. Dan maar e-mailen. Daar kwam reactie op. De bloemen zouden die avond alsnog bezorgd worden. Niet dus. Zo ging het nog een paar dagen door tot ze met het zielige verhaal kwamen dat ze afhankelijk waren van externe diensten. Om het goed te maken gaven ze daarom een korting van € 10,00 (op beperkt assortiment) voor een volgende bestelling. Dat is toch echt gul van ze, als ik € 36,00 betaald had voor iets dat nooit geleverd werd en waarvoor de ontvanger dagen lang de deur niet uit kon omdat de bloemen eraan kwamen.

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Top service Greetz

Beoordeling 
 
8.3

Service van Greetz is top
Had een verjaardagskaart besteld voor verjaardag van kleinzoon de dag na koningsdag. Deze kaart zou bezorgd worden door de koerier van postnl. Via de track en trace code kon in alles volgen. Kaart echter nooit aangekomen terwijl de melding wel werd gegeven dat hij afgeleverd zou zijn. Contact opgenomen met greetz en zij hebben meteen de kaart nogmaals verzonden. Dat vind ik nou een super goede service en ook het contact met greetz verliep op een hele fijne manier. Top en zeker aan te bevelen om je wensen te versturen.

HW
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Netjes bezorgd

Beoordeling 
 
9.3

Ruim van te voren een bestelling geplaatst voor vandaag keurig netjes op tijd bezorgd de ballon zag er goed uit en de kaart was ook precies zoals ik wou! Na het lezen van veel slechte revieuws was ik eigenlijk aan het twijfelen maar alles ging oprecht heel goed ondanks alle druktes helemaal goed afgelopen!! Super blij mee aanrader dus!!!!

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review

dik tevreden

Beoordeling 
 
9.5

Ik had een bos bloemen en een kaart besteld maar door een domme fout van mij, nl verkeerd huisnummer is het nooit aangekomen bij mijn familielid.
Na even chatten met Greetz werd er door hun een nieuwe bos bloemen en een kaart bezorgd en hoefde ik alleen de verzendkosten te betalen. Nou dat vind ik echt een goede service. het was tenslotte mijn fout.
Echt een warme douche voor Greetz!!

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Uiterst tevreden

Beoordeling 
 
10.0

Had via greetz een kaart besteld en deze kwam helaas niet aan. Heb greetz hierover geïnformeerd en kaart was wel geprint dus lag niet aan greetz.
Gelijk mailden ze me terug en gaven aan dat als er na zoveel dagen nog geen bezorging had plaatsgevonden, hun er over te informeren.
Na een paar dagen weer mailcontact gehad en hebben ze op hun kosten nogmaals de kaart verstuurd. Zo attent. Ben dus uiterst tevreden. Want in principe lag het niet aan hun.

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Arie op 15 Februari 2019

Dat is het standaard excuses van greetz: schuld geven aan de koerier of bezorger. Slechte service greetz

Reageer op deze review

Top

Beoordeling 
 
10.0

Zeer tevreden over greetz bedankt voor de snelle levering

Grt Hans

H
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Fantastische service

Beoordeling 
 
9.3

Ik stuur al jaren Greetz kaarten tot volle tevredenheid. Omdat mijn laptop kuren vertoont wilde ik vandaag de kaart maken met mijn tablet. Dát lukte dus niet. Programma liep vast bij het plaatsen van eigen foto's. Wat ik ook probeerde, het lukte mij niet en de kaart voor mijn kleindochter moest de deur uit. De supportdesk van Greetz bracht uitkomst. Ze namen alle tijd om mij van advies te voorzien. Helaas, nog geen succes. Toen mocht ik de foto's naar hen mailen en hebben ze naar mijn wensen de kaart voor mij gemaakt.
Ik hoefde alleen nog de inhoud van mijn winkelwagentje te betalen en versturen.
Tjé, liep weer vast. Zij hebben kosteloos voor mij de kaart ook nog verzonden. Chapeau voor Yannick en andere collega van de supportdesk.

WD
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

ballonnen voor schoonmoeder

Beoordeling 
 
8.5

Mijn schoonmoeder werd 80 en ter gelegenheid daarvan had ik twee ballonnen besteld.
keurig op de aangegeven dag bezorgd. Op haar verjaardagsdag heb ik s'ochtends nog snel gecheckt of er een touwtje/lint aan zat . Helaas was het lint met een stickertje aan de ballon bevestigd waardoor bij het uitpakken van de doos (buiten) er 1 ballon de lucht in verdween . Balen .
Ik heb toch maar even gebeld en uitgelegd wat er gebeurt was .
Ik heb dezelfde dag nog een nieuwe ballon ontvangen . Wat een fantastische service van Greetz.

AV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Een bedrijf met die hun eigen richtlijnen niet volgt

Beoordeling 
 
5.3

Er staat zeer duidelijk '7 dagen per week bezorgd' maar dat is zeker niet het geval. Ook staat er 'voor 22:00 besteld volgende dag bezorgd' ook dit is niet het geval. Als je dan de klantenservice daarop aanspreekt en ook aangeeft dat er een '100% tevredenheidsgarantie' en dat je ontevreden bent dan zeggen ze dat ze deze 100% tevredenheidsgarantie niet meer aanbieden. Al met al een lachertje van een bedrijf. Erg jammer want mijn vorige ervaringen waren wel goed, daar om 2 sterren in plaats van 1 ster.

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Leuk en gemakkelijk voor geboortecadeautje

Beoordeling 
 
8.5

Geboortecadeautje besteld via Greetz. Leuk dat je het kan personaliseren en een (eigen gemaakt) kaartje erbij kan doen. Dan is mijn bedrijfslogo ook nog zichtbaar :). Makkelijker dan zelf alles bij elkaar zoeken, inpakken en naar de post brengen. Gemak dient de mens zeg maar.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Opgelicht door GREETZ (2017)

Beoordeling 
 
4.5

2017 ) valentijns bestelling gedaan leuke kaart+ helium valentijns ballon,betaalt €26,00
Kaart ontvangen helium ballon NIET , Greetz gemailt hoe dit zit krijg een mail terug maar geen woord over die ballon of antwoord op mijn vraag hier heeft u een kortingscode en wij hopen u hiermee blij gemaakt te hebben! Maar niet eerlijk mijn geld terug wat ik wel betaald heb voor die ballon NEE geld incasseren kunnen ze wel bij greets maar als ze de bestelling niet leveren kan je ook fluiten naar je poen ! Ja ik ben nu HEEL blij natuurlijk de valentijns ballon en kaart had ik niet voor mij zelf besteld maar voor mijn vriendin moet zeggen bij greetz word je zeker verrast

S
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Tekst weg

Beoordeling 
 
9.5

2 fotokaarten besteld , deze heb ik via de mobiele app gemaakt. Niet duidelijk tot waar tekstvak loopt en nu 2 grote dure kaarten waar hele stukken tekst niet opstaan .Vaak met halve foto's en teksten. Erg jammer dat dit niet in de app vooraf aangegeven wordt!

D
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review

ZEER ONTEVREDEN!

Beoordeling 
 
4.8

Ik wou voor een vriendin een verjaardagscadeau bestellen via Greetz.be en deze ook laten leveren aan de jarige op haar verjaardag. Ik had speciaal een week op voorhand besteld, zodat deze zeker op de dag van haar verjaardag zou geleverd worden. Die dag kijk ik 's avonds naar de track&trace en zie dat het niet geleverd is.
Ik bel naar klantenservice, meneer zegt dat mijn pakketje waarschijnlijk is kwijtgeraakt ofzo tijdens het leveren via Packs.
Hij geeft me de optie: Ofwel opnieuw laten leveren voor de volgende dag, ofwel een terugbetaling in de vorm van een kortingsbon. Ik kies voor opnieuw laten leveren omdat het dan maar 2 dagen na haar verjaardag, vrijdag zou worden geleverd, en ze zou dit wel begrijpen, denk ik.
Maar neen dus, die vrijdag werd er niets geleverd.
Ik bel de volgende maandag naar Greetz klantenservice en de zelfde meneer zegt dat hij aan de koerier zal vragen om dit gisteren, dinsdag, in orde te brengen. Het is vandaag woensdag en nog altijd niets geleverd.
Het betreft een verjaardagscadeau en een kaartje.

ZEER ONTEVREDEN OVER HUN SERVICE!
MIJN GELD BEN IK OOK AL KWIJT, OOKAL KAN ME DIT NIETS SCHELEN!

HH
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Mooie producten, ze doen wat ze beloven

Beoordeling 
 
9.3

Al jaren ben ik trouwe klant bij Greetz. Ze hebben een zeer uitgebreid assortiment. Een aantal weken geleden heb ik voor het eerst bloemen besteld en laten bezorgen. De tulpen waren kersvers en hebben meer dan een week uitbundig gebloeid. Dit heb ik Greetz ook laten weten. Als trouwe klant kreeg ik als verrassing nog een volle Stampzkaart. Hiermee kan ik een gratis kaart kopen. Niets dan lof over Greetz!

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Gaat het mis met bezorgen, dan wordt uw pakket vernietigd!

Beoordeling 
 
5.8

Leuke kaart en leuke beker zonder inhoud besteld bij Greetz.
Helaas was de ontvanger van het cadeau twee keer niet thuis. Niet handig van onze kant dus.
Wat ik erg vervelend vind is dat een verzoek na de eerste bezorgpoging om het pakket toch bij mij, de verzender, te bezorgen, desnoods tegen meerkosten niet kon, omdat de bezorger mijn woonplaats niet aandeed.
Nog erger vind ik het dat, toen ik navraag deed bij het hoofdkantoor het pakket vernietigd bleek te zijn. Ik ben daarover op geen enkele manier geinformeerd. Balen.....


A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.0

ik heb een kaart besteld en laten bezorgen, maar die is dus niet aangekomen, maar wel betaald..ik wil mn geld terug en bestel hier noooooit meer!!!!

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
8.3

Ik heb een paar keer een verjaardagskaart gesturd omdat ik te laat was voor de echte post. Super handig :-). Echt schrijven is leuker maar Greetz is het beste alternatief voor een zelf geposte kaart.

LH
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Belagelijke levering en nog slechtere klantenservice

Beoordeling 
 
3.5

Belachelijke klantenservice, geschenk is vertraagt (enigsinds begrijpelijk) echter handeld greets hierop aciociaal geen begrip medeleven, eerder ambtelijk en wijst enkel naar hun algemene voorwaarden. Paket is te laat geleverd en door de bezorgen voor de deur gezet in de regen terwijl er niemand thuis was. DIt is door de goede buren gelukig binnengehaald en aan de geadresseerde overhandig... bestel hier nooit meer.

Hij word nog erger het gaat om mijn vrouw die is tweeling bovenstaand betreft het cadeau voor haar zus, maar haar zus heeft ook wat voor haar besteld na contact en vragen/ verklappen van de verassing blijkt dit gewoon op haar werk geleverd terwijl die vandaag gesloten zijn ( dit zou gister ochtend worden geleverd) voor de duer in de regen gedonderstraalt wat een frikadellen tent nooit nooit nooit meer iets van greetz en zal ook niemand aanbevelen!!!!! ... tent met een waardeloze klantenservice geen enkel begrip...

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Te laat bezorgd

Beoordeling 
 
3.5

Op donderdag 28 januari een verjaardagskaart besteld. Voor bezorging ("per koerier", stond er) op zaterdag 30 januari moest extra betaald worden. Mooi niet dus. Pas op maandag 1 februari kreeg ik bericht van Greetz dat de kaart bezorgd zou zijn. Volgens de ontvanger kwam de kaart pas aan op 2 februari.

PV
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
125 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4 5 6 7

Wij zijn benieuwd naar jouw Greetz ervaring

Wenskaarten versturen kun je eenvoudig met Greetz. Greetz is Marktleider in Nederland met haar online kaarten service. U maakt eenvoudig een gepersonaliseerde kaart welke vervolgens thuis wordt bezorgd.

Naast wenskaarten kun je op Greetz.nl ook bloemen, ballonnen, taarten, gebak, chocolade en zelfs dranken laten bezorgen. En dat is nog niet alles. Alle mogelijke kado's zijn te versturen met Greetz. Verras vandaag nog iemand op een echt bijzondere manier met Greetz!

Wat is uw ervaring met Greetz? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Greetz hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Greetz reviews lezen.

Thuiswinkel Waarborg

Algemene informatie

Levertijd
bezorging doorgaans binnen 24 uur
Productgroepen
  • Speelgoed
  • bloemen
  • Chocolade
  • Kraamcadeaus
  • kaarten
  • wenskaarten
  • cadeaus
  • Taarten
  • Ballonnen
  • gebak
  • dranken
Merken
Greetz
Afhalen mogelijk
nee