Details van de beoordeling

Alleeninkt.nl
Computers

Toner eigen merk

Beoordeling 
 
10.0

Ik heb vorig jaar een multipack huismerk HP 128A besteld voor mijn ColorLaser Jet. Normaal bestel ik altijd de originele HP, maar deze waren zoveel goedkoper dat ik dat toch een keer wilde proberen.
Omdat alleen de zwarte toner op was heb ik deze vervangen vorig jaar vervangen. Prima afdruk, geen verschil met origineel.
Nu waren ook de kleuren toners op en heb ik deze vervangen, helaas was dat een minder goede ervaring, de Magenta zat onder de poeder toen ik hem uit de verpakking haalde en na het installeren waren de afdrukken slecht, Geel niet goed en aan de achterkant Magenta.
Ik heb Alleeninkt een mailtje gestuurd met mijn klacht. Ik kreeg snel een keurige reactie dat er twee nieuwe toners onderweg waren!
Ik heb deze toners geïnstalleerd en de afdrukken zijn weer perfect! absoluut geen verschil met de originele HP en dat voor minder dan de helft van de prijs.
Wees dus niet bang huismerk te kopen bij Alleeninkt, als het niet goed is wordt je goed en snel geholpen en het scheelt echt veel geld!

AlleenInkt: helemaal top!!

H
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Ad Mertens op 31 Juli 2017

keurig verzorgd en op tijd

Reageer op deze review