ReplaceDirect reviews & ervaringen

www.replacedirect.nl
 
4.8 (22)
ReplaceDirect

22 ReplaceDirect reviews

 
(4)
 
(1)
 
(4)
 
(4)
 
(10)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
10 resultaten - getoond 1 - 10
Volgorde

Onveilige accu's

Prijs 
 
1.0

Ik heb onlangs 4 defecte 14.4v 4ah yanec accu's verkregen en die geanalyseerd waarom die niet meer functioneerden. Bij alle 4 de accu's waren het loslaten van de draden die de PCB verbinden met het accu pakket door slechte soldeer verbindingen de oorzaak van het niet meer functioneren. Wat veel ernstiger is dat er duidelijk vonk en brandsporen waren waarschijnlijk veroorzaakt door het loslaten van de draden.

Ik zou deze accu's voor mijn eigen veiligheid dan ook nooit kopen.

CC
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Waardeloze webwinkel

Beoordeling 
 
1.5

Heel erg slechte webwinkel. Ik had lampen besteld die ik persé wilde hebben. Ze konden die moeilijk leveren, maar hielden mij netjes op de hoogte en boden mij de mogelijkheid om de order te cancelen en mijn geld terug te krijgen. Ik vond wachten niet erg, want ik wilde persé die en geen andere lampen hebben. Na een paar maanden besloot Replace Direct om mij - zonder voorafgaand overleg, en dat is essentieel! - andere lampen te sturen. Omdat ik inmiddels naar Spanje was verhuisd, moest ik de extra verzendkosten naar Spanje betalen. Geen probleem, want ik wilde persé DIE lampen hebben. Grote teleurstelling natuurlijk, toen ik pas bij aankomst van het pakket in Spanje ontdekte, dat het de verkeerde lampen waren. En toen lieten ze mij doodleuk de retourverzendkosten ook nog zelf betalen. Ook na herhaaldelijk aandringen weigerden zij voor HUN FOUT de verantwoordelijkheid te nemen en weigerden mij enige tegemoetkoming te geven. Zelfs de besparing van de verzendkosten in Nederland (die zij wel voor hun rekening zouden hebben genomen) weigerden zij aan mij te betalen. Die staken zij doodleuk in eigen zak!

HI
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

geen aanrader

Beoordeling 
 
1.0

Op dinsdagnamiddag heb ik dringende bestelling geplaatst die op woensdag/donderdag geleverd dient te worden.
Dit was een dringende bestelling van de goederen die ik op zaterdag binnen moest hebben dus ik koos enkel voor stockproducten.
Dinsdagavond e-mail gekregen van Ruth met vraag waarom ik goederen voor bedrijf op prive adres lat opsturen
(waarom moeten ze dit weten? maar ok ik heb direct antwoord gestuurd.)
Binnen 15min heb ik antwoord gestuurd dat bedrijf voorlopig in herinrichting is waardoor er niet altijd iemand aanweizig is om de goederen te ontvangen.
Op dinsdag heb ik geen antwoord gekregen.
Op woensdag heb ik ook geen antwoord gekregen.
Op donderdag heb ik e-mail met herinnering gestuurd en ook geen antwoord gekregen.
Op vrijdag heb ik e-mail met herinnering gestuurd en nog altijd geen antwoord gekregen..

Nu zaterdag had ik de goederen nodig en heb ze jammer genoeg niet...

Geld is reeds betaald.
Goederen zijn niet binnen.
Ik heb nog altijd geen antwoord gekregen (ook geen automatische e-mail bv. "ik ben afweizig door de ziekte") dus blijkbaar trekken ze dit gewoon niet aan...

zeker geen aanrader.

S
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Verschrikkelijk slechte service van replacedirect

Beoordeling 
 
2.0

Fan besteld voor laptop. Verkeerde fan (plastic ding uit de krochten van china) geleverd. Heel veel moeite om de na het terugsturen duidelijkheid te krijgen over hoe en wanneer het juiste artikel toegestuurd zal worden. Altijd zelf contact moeten opnemen en altijd de smoes dat het druk is en dat ze niet toe komen aan het verwerken. Daarna weer een mail met een belofte die niet waar gemaakt wordt. Inmiddels 2.5 maanden verder 3.5 weken na de beloofde datum nog helemaal niets vernomen, dus ik kan er weer zelf achteraan gaan bellen. Ver Schrik Kelijk slecht. Koop hier niet.

R
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Onjuiste informatie webshop

Beoordeling 
 
2.5

Onlangs een laptop batterij gekocht via deze webshop alleen werd er onjuist geadverteerd op de website waardoor ik een onbruikbaar product heb binnen gekregen.

Verder contact gehad met de klantenservice (klantenservice om van te huilen. Reacties komen vaak pas na een week) om dit probleem op te lossen. Als reactie hierop hebben ze me een vervangen product gestuurd + de factuur voor de kosten gemaakt door HUN FOUT.

Erg jammer hoe ze hun klanten laten opdraaien voor dit soort fouten. Ben uiteindelijk 2x het oorspronkelijke bedrag kwijt zonder ook maar enige tegemoetkoming van Replacedirect.

K
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Ik voel me bedrogen!!!!

Service 
 
1.0


Mijn mail:
Beste, Ik heb al in garantie een ander batterij ontvangen. Maar de vervang batterij heeft hetzelfde probleem blijkbaar. Ik heb de indruk dat ze door de originele laders van festool niet erkend worden. Ik gebruik standaard de TCL3,controle lampje brand zolang ik de batterij niet insteek(na het plaatsen dooft het lampje) Hetzelfde gebeurd als ik mijn TCL6 wil gebruiken! Heeft U hier een oplossing voor ??


Replace direct:
Bedankt voor uw e-mail.
Dit heeft te maken dat de batterijen die u aangeschaft heeft geen originele batterijen zijn. De originele batterijen hebben een chip verwerkt zitten, deze zitten niet in de batterijen van ons huismerk Yanec.


Mijn antwoord:
Dde batterij wordt niet herkend door de lader!!
Ik kan ze gewoon NIET opladen!
Zodra ik de batterij in de lader steek…gaat het controle lampje van de lader uit(dit met mijn 2laders TCL3/TCL6)


Replace direct:
Het probleem is dat de tevredenheidsgarantietermijn van 30 dagen al langere tijd verstreken is. Dus ik
kan helaas geen geld terug geven. De accu zijn wel in orde, alleen deze worden dus niet door de originele lader geaccpteerd.



Dus als je een Yanec batterij koopt,moet er je er ook een nieuwe ”niet originele” lader bij kopen??

Beste Guy,

Het klopt inderdaad dat de yanec niet werkt op de originele lader. En de oplossing is dan dus om een niet originele lader te kopen.

G
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review

Eerste en laatste keer..

Beoordeling 
 
2.8

Nieuw toetsenbord besteld voor oude laptop bij
Replacedirect. Toetsenbord deed het maar half,
lintkabel zat vol met gaatjes (geen
contact) toetsenbord maar weer retour..

Toen begon de ellende, retourprocedure op de
website werkte niet? pagina/links die niet meer
bestaan. Na perongeluk te zijn uitgelogd kom je er niet
meer in. Zelfs twee door Replacedirect gegenereerde
wachtwoorden werkten niet? Via de mail contact
gezocht, wordt niet op gereageerd? Op eigen kosten
retour gestuurd, niks van gehoord..

Als je aangekochte product werkt heb je geluk.
Zo niet, is Replacedirect blijkbaar niet thuis!?
Eerste en laatste keer dat ik hier iets koop..

M.

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Waardeloze reparatie afdeling

Beoordeling 
 
2.3

Ik had een defect toetsenbord van mijn MSI laptop. Vervanging door MSI zou ca 3 weken duren en een toetsenbord zelf bestellen in Hongkong ook ca 3 wkn. Vlgs de website van Replace deden zij dat binnen een week. Laptop aan de balie afgeleverd en na 7 dgn nog geen reactie. Mail gestuurd met de vraag naar de stand van zaken. Na 24 uur geen reactie en gebeld. De reactie was dat het beantwoorden van mail twee dagen duurde dus dat het klopte dat ik nog geen antwoord ontvangen had. Maar ze zou even in de computer kijken wat de stand van zaken was. Na een minuutje werd mij doodleuk medegedeeld dat men de laptop niet kon repareren omdat dit toetsenbord niet verkrijgbaar was en dat ik de laptop weer kon ophalen. Hoe lang ze dit al wisten kon ze me niet vertellen. Laptop direct opgehaald en ook direct het originele toetsenbord in Hongkong besteld. Dit kwam na 7 dagen binnen en werkt prima.

A
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Ook een slechte ervaring met Replacedirect

Beoordeling 
 
2.3

Ik heb dit bericht ook geplaatst op een andere review site. Ik plaats het hier nogmaals omdat ik vind dat meer mensen wel mogen weten hoe mijn ervaring is met replacedirect.

Wanneer je op internet zoekt zijn er heel veel klachten over de reparatieservice van Replacedirect.
De webshop blijkt daarentegen wel 'goed' te zijn. Maar de reparatieservice is een ramp. Dit is ook uitgebreid op internet te lezen. En dit heb ik ook ervaren.

Ik heb een aantal weken geleden heb ik mijn iPhone 5S ter reparatie verzonden aan Replacedirect. Mijn verzekeringsmaatschappij had replacedirect aanbevolen.
Replacedirect beweert dat ze binnen 3 werkdagen je apparaat repareren en vervolgens weer terugsturen. Aan de telefoon werd mij gezegd dat dit door de vakantiedrukte niet kon worden gehaald maar dat ik hem wel binnen een week zeker zou kunnen terugverwachten.
Dit is totaal niet gebeurd. Verre van zelfs want ik zit nu nog steeds zonder iPhone.
Van replacedirect alleen een mailtje ontvangen dat het apparaat was ontvangen. Apparaat was volgens GLS al maandag bezorgd bij hun, maar het ontvangstmailtje kwam pas woensdag.
Daar stond ook in dat als het langer zou duren dan de beloofde tijd dat er contact met mij zou worden opgenomen. Dit is ook nooit gebeurd.

Sterker nog ik heb zelf contact met zijn opgenomen (eerst via de mail, daar geen antwoord op gekregen) toen heb ik ongeveer elke dag zitten bellen.
Het probleem bij Replacedirect is dat de telefoniste helemaal niks kan zien/doen aan de reparatiestatus.
Elke keer dat ik belde kreeg ik wel een ander verhaal over hoe lang het nog zou duren of waar mijn iPhone überhaupt was.
Mij werd alleen verteld dat mijn iPhone naar een extern reparatiecentrum werd gestuurd. Ze konden niet zien waarom en wanneer die terug werd verstuurd.
De gegevens van het reparatiecentrum hadden ze ook niet. Heel vreemd verhaal.
Toch werd er gezegd dat er een mailtje naar het reparatieteam van Replacedirect werd verstuurd met het verzoek om contact met mij op te nemen. Dit zouden ze dan dezelfde dag doen of de volgende dag.
Allebei niet gebeurd. Ik heb daarom na 3 dagen weer zitten bellen en de telefoniste zou een notitie verzenden naar het reparatieteam. Hierin zou staan of ze met spoed contact met mij zouden willen opnemen.
Helaas nog steeds geen mobiel en heb het gevoel dat ik ook niet binnenkort weer mijn iPhone krijg toegestuurd. ik zal zeker ook mijn verzekeringsmaatschappij bellen om mijn ervaring te delen met dit bedrijf.

F
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.5

Een waardeloze serviceafdeling. Werkelijk waar een stel amateurs. Tablet ter reparatie opgestuurd met scheur in het glas. Geen probleem,was een fluitje van een cent. Krijg ik de tablet met nog meer schade terug met de meldingen te repareren en kosten voor onderzoekskosten. Hier ga ik dus absoluut niet mee akkoord en heb rechtsbijstand ingeschakeld. Waardelozemedewerker 'john' komt alleen maar met leugens en verzint er iedere keer maar wat bij. Heb mijn verzekering, die tenslotte dit waardeloos bedrijf aanraden, ook op de hoogte gesteld en hen de vraag gesteld op basis waar hun het advies uitbrengen (zal wel prijs technisch zijn). Kort om mensen stuur geen reparaties naar dit bedrijf.

J
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

john op 26 Juni 2014

Niet geheel hetzelfde verhaal, maar wel veel overeenkomsten (begint al met de namen).
Ook ik mijn Asus tablet opgestuurd met een scheur in de bovenste glasplaat (spontaan ontstaan) waarvan ik vooraf een prijsopgave had ontvangen.
Tablet was 3 maanden oud en ook mijn verzekering had geadviseerd om hem op te sturen naar replacedirect.
Krijg ik enkele dagen nadien een e-mail dat er in een ander onderdeel (rand om scherm) ook nog een scheur of beschadiging zat (vreemd verhaal maar goed......) waardoor hij niet meer te repareren was.
Mijn tablet werd retour gestuurd en kreeg een tracé code opgestuurd.
Ik de service afdeling van Asus gebeld die het een heel vreemd verhaal vonden en mij verzochten de tablet voor nader onderzoek op te sturen ivm mogelijke fabricage fout gezien in de rand geen beschadiging kan komen bij normaal gebruik en ze bij andere types voorheen een soortgelijk probleem hadden (spontaan scheuren).
Echter na 4 weken nog geen tablet ontvangen van replacedirect.
E-mail verkeer heen en weer, kort om, tablet zoek.
Was volgens hen opgestuurd, volgens transporteur nooit opgehaald.
Nu kwamen ze, nadat ik door rechtsbijstand een brief had laten opstellen, met het voorstel een andere, defecte tablet, op te sturen als vervanging voor mijn tablet.
Hiermee ging ik niet akkoord want Asus zou mij eventueel tegemoet komen.
Geen begrip vanuit replacedirect en hij moest overleggen met leiders etc.... (laat die persoon lekker zelf bellen in het vervolg want van die ........ werd ik niet wijzer).
Ten slotte was ik helemaal klaar met dit bedrijf, de personen zo spuugzat, je staat met de rug tegen de muur, machteloos door de schuld van een ander die met de vingertjes naar elkaar wijzen.
Ik ben tenslotte akkoord gegaan met een geldbedrag, let wel een derde van de nieuwwaarde, waarvan de rechtsbijstand achter zei dat ik dat nooit had moeten doen gezien ..blablabla..........en nog meer rechterlijk gebabbel).
Ik zou ook dit bedrijf absoluut niet aanbevelen, vooral niet omdat ze in hun email het advies geven om het pakket verzekerd op te sturen, waarvoor......... doen ze dit zelf wel........?
Ik weet de naam niet precies meer van die medewerker(s) maar ook ik heb totaal geen goed gevoel bij hem.
Ook bij mijn tablet werd bij onderhandelingen telefonisch gezegd dat er nog meer defect was buiten het scherm, hij zou niets meer doen, oplader deed ook niets.....ook hier 'leugens'.
Ik zei al vooraf, niet geheel hetzelfde verhaal maar ook ik zou ze met nadruk niet aanbevelen.
Ik heb wederom een Asus gekocht en vertrouw hem nooit meer toe aan dit ...... bedrijf.

Webcare team ReplaceDirect op 26 Juni 2014

John,

Ik ben benieuwd naar jouw ervaring met onze reparatie-afdeling. Feedback van onze klanten is waardevol en wil kijken of we samen tot oplossing kunnen komen. Wil je mij jouw verhaal sturen op info@replacedirect.nl ? Dan neem ik contact met je op. Gr. Erik Webcare Team ReplaceDirect

Reageer op deze review
10 resultaten - getoond 1 - 10

Wij zijn benieuwd naar jouw ReplaceDirect ervaring

ReplaceDirect is dé webwinkel bij uitstek voor accu’s, adapters, vervangende onderdelen, upgrades & accessoires voor mobiele apparatuur. ReplaceDirect.nl richt zich op consumenten, bedrijven, overheden en instellingen.

ReplaceDirect heeft meer dan 40.000 verschillende modellen laptops, PDA’s, GSM’s, PMP’s, MP3-spelers, iPods, digitale camera's, camcorders, powertools, barcode scanners en andere mobiele apparaten in haar assortiment. De focus van ReplaceDirect is daarbij gericht op energieproducten zoals accu’s en adapters. Maar ook uitbreidingsmogelijkheden (bijvoorbeeld extra geheugen, diskdrives en harddisk-upgrades) voor notebooks behoren tot het programma van ReplaceDirect. Ook voor vervangingsservice voor laptopschermen, LCD-inverters, toetsenborden en harddisks kunt u bij ReplaceDirect terecht.

Wat is uw ervaring met ReplaceDirect? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij ReplaceDirect hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal ReplaceDirect reviews lezen.

Algemene informatie

Keurmerken
  • Thuiswinkel Keurmerk
  • Q shops Keurmerk
Verzendkosten
1.95
Levertijd
Voor 21:00u besteld, de volgende dag geleverd (indien op voorraad)
Afhalen mogelijk
ja
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • Paypal
  • contant