Details van de beoordeling

Zooplus
Dieren

waardeloos

Beoordeling 
 
5.3

Ik heb een paar maanden geleden een kattenkrabpaal gekocht bij Zooplus. Bij levering bleken er een aantal onderdelen te missen. Die zouden nagestuurd worden. Ipv de beloofde 1-2 weken duurde dat 4 weken. Toen bleek dat ik nog steeds een gedeelte van de missende onderdelen niet ontvangen had. Weer een mail gestuurd. Mijn krabpaal stond daar al die tijd onaf in de huiskamer. Vervolgens stuurt zooplus zonder overleg met mij een andere krabpaal. De half in elkaar gemonteerde kon ik weer retour sturen, ik moest daarvoor een dag thuis blijven. Handig als je fulltime zzper bent en geen vrij kunt permitteren. Dat ging dus niet. Uiteindelijk kan zooplus blijkbaar de missende onderdelen niet opsturen. Volgens hen wilde ik niet meer daarop wachten. Ik heb ze gevraagd de email te tonen waarin ik dat geschreven heb. Nu bieden ze me tien euro, en dat ik zelf maar naar de bouwmarkt ga om de missende onderdelen te kopen. Geweldig, wat een superservice! Hoe moeilijk is het om de onderdelen gewoon op te sturen? Naast een incomplete krabpaal krijg je er bij Zooplus nog gratis maandenlange ergernis bij, en naar tevredenheid oplossen, dat zit er niet bij. Nooit meer Zooplus, ik raad het u van harte af.

SV
Was deze beoordeling nuttig? 2 1
Reageer op deze review