Details van de beoordeling

Zooplus
Dieren

Bedorven voedsel

Beoordeling 
 
4.3

Op een zondag alleen blikvoer voor de katten besteld en 3 zakken met grind. Op woensdag werd het geleverd, buren hadden het pakket aangenomen en aangegeven dat het pakket riekte. Bij het openen bleken een aantal blikje(s) stuk te zijn gegaan waardoor er een enorme penetrante geur van ontbinding (rottend) voer ons toegemoet kwam. De kartonnen doos en de inhoud waren besmeurd met hetgeen er stuk was gegaan. Vochtige plekken en was afgrijselijk. Meteen gebeld met het Nederlands nummer om vervolgens te woord worden gestaan door een medewerker die alleen de Engelse taal machtig was.Het zou de vrijdag nadien worden ergens op de dag (een ochtend of middag gedeelte aangeven was niet mogelijk. Tot 14.40 uur gewacht en weggegaan. Daarbij waren ze kennelijk aan de deur geweest (geen bewijs ze hebben niets achtergelaten. De doos die zodanig opnieuw was verpakt stond met hemelsblauwe vuilniszakken omkleed gewoon in de voortuin te wachten om meegenomen te worden. Vervolgens kwam daar het mail verkeer tussen ondergetekende en een medewerker van de ZOOplus. Op mijn vraag of het die maandag kon werd er te kennen gegeven dat dit niet kon geen uitleg of iets dergelijks terwijl ze zelf aangeven dat het van maandag tot vrijdag opgehaald kan worden. Deze email heb ik twee keer ontvangen. Wat schets mijn verbazing de koerierdienst kwam dezelfde maandag het pakket ophalen (waren ze die vrijdag wel aan de deur geweest) De reactie van Zooplus was wederom teleurstellend het was ze niet bekend dat er een ophaal was gepland voor deze dag!!.Het is gewoon niet geloofwaardig meer.

D
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review