in april 2013 iets besteld, product niet naar verwachting, deze teruggestuurd, nu vandaag 21 augustus een incasso bureau op mijn dak, daar ik niet betaald zou hebben. Hiervoor hieromtrent nooit iets gehoord van Zooplus. Ik moest bij het incasso bureau vragen waar het om ging.
Ik ben heel blij, dat ik al een hele poos geleden heb besloten om nooit meer iets bij hen te bestellen, service hebben ze niet, dat is al eens eerder gebleken. Gelukkig kon de fabrikant mij toen wel helpen en heeft dat product toen, vanuit de fabriek naar mij toegestuurd, geheel kosteloos, daar Zooplus zei dat de garantie allang voorbij was, de fabrikant vond ook van niet. Erger vond ik het toen nog at er heel laconiek overgedaan werd, dat een hondenriem zomaar in tweeën brak, het had mij mijn hond kunnen kosten. Eigenlijk is het cijfer één nog te veel.
Kortom slechte service, garantie afspraken worden niet nagekomen en na twee jaar denkt men, goh ik zou die klant nog eens een poot proberen uit te draaien. Vanmorgen iemand aan de telefoon gehad, die niet bijster vriendelijk, zojuist enen Renate gesproken, zei was wel vriendelijk en luisterde wel naar mijn verhaal. Ik geef haar persoonlijk een 7 voor het luisteren.
Kortom, ga niet met Zooplus in zee, ik beveel u Brekz of Bol.com aan om uw bestellen op gebied van uw huisdieren te plaatsen.