Een één is nog te veel, men heeft weer beloofd om terug te mailen, weer niet gebeurd. Door de telefoon wordt je onbeschoft behandeld. Men beweert, dat ze wel contact hebben opgenomen. Het zijn een stelletje leugenaars en zakkenkloppers. Men spreekt niet eens ABN en luistert niet wat je verteld. Wat zij zeggen is de waarheid, tenminste dat denkt men. Het is een leugenachtige, huichelachtige klopt, het gaat de eerste paar jaar goed en dan. Ooit eens geklaagd over een hondenriem van Heim, nee daar zit gen garantie meer op mw.. Nu de fabrikant benadert en tot mijn grote verassing zat er wel garantie, kosteloos via Heim nieuwe gehad. Zooplus was weer eens niet thuis. men straalt totaal geen professionaliteit uit, weet niet hoe ze een telefoon gesprek moeten voeren, mailen heeft men nog nooit van gehoord. Ik waarschuw er zijn veel betere webwinkels voor dierbenodigdheden, die ook goede prijzen hebben en SERVICE. DAT HEFT ZOOPLUS NIET. BESTEL ERGENS ANDERS OM TELEURSTELLING TE VOORKOMEN. ZE VERDIENEN DIE 1 NIET EENS.