Details van de beoordeling

Medpets
Dieren

Onbetrouwbaar

Beoordeling 
 
2.0

Onbetrouwbaar. Dit is de zoveelste keer dat ik eten op de site bestel voor de hond en ik achteraf een mailtje krijg dat het pas veel later dan de bezorgdatum bezorgd wordt. Dit keer een maand later. Ik heb hier in het verleden al over geklaagd op facebook, toen deze functie nog op de pagina stond, en kreeg toen niet meer dan een vrij onbeschoft antwoord. Dit is nu de 5e keer dat dit gebeurd. Op de site staan dan aangeven dat het op voorraad is of, zoals in dit geval, dinsdag verstuurd wordt, en nadat ik betaald heb krijg ik dan een mailtje wat mij verteld dat het veel later bezorgd wordt. Dit mailtje kreeg ik overigens pas 2 dagen later. Als meepets tenminste transparant was over de bezorgdata dan had ik een weloverwogen keuze kunnen maken om een kleinere zak te bestellen (was op voorraad) of elders te bestellen, maar inmiddels zijn we 2 dagen verder en hoor ik nu pas dat ik nog een maand extra kan wachten. Deze wachttijd is in het verleden opgelopen tot 8 weken. Het ergste is nog wel dat meepets zich profileert als een site voor dieren met special needs, wat het nog kwalijker maakt. Zij weten immers net zo goed dat ik niet nog even naar de supermarkt kan om het eten te kopen.

P
Was deze beoordeling nuttig? 6 1
Reageer op deze review