Details van de beoordeling

Zooplus
Dieren

Hele slechte aftersales

Beoordeling 
 
4.8

De prijs-kwaliteit verhouding van zooplus is prima. De aftersales/service is ronduit slecht. Twee (dure) voederautomaten gekocht van ruim 50 euro per stuk. Een daarvan bleek bij aankomst al defect. Omdat ik de voederautomaten het weekend meteen moest gebruiken, heb ik zooplus een reactie gestuurd.
Geen gehoor. Nogmaals gemaild. Ik kon een van de voederautomaten retour sturen, ik moet daarvoor thuis blijven (ooit gehoord van een full-time baan/opleiding??) en kreeg mijn geld terug. Echter, ik heb de voederbakken nog steeds elk weekend nodig, aangezien ik als student niet elk weekend thuis ben en mijn katten toch eten willen! Op mijn vraag of er meteen een nalevering kon doen: nee, dat kan niet. Gewoon retour sturen, korting komt te vervallen, daarna nabestellen voor de volle mep, een paar weken wachten, aangezien het product niet op voorraad is.
Wat heb ik hier nou weer aan? Drie keer niks? Misschien zou een tegemoetkoming wel leuk zijn, Zooplus? Want zoals het er nu voorstaat ga ik dus niks meer bij jullie bestellen.

N
Was deze beoordeling nuttig? 1 1

Ada op 26 Maart 2015

Heeft iemand een antwoordnummer van Zooplus voor mij want ik wil na 20 e-mails iets terugsturen, ik vind het een slechte klantenservice, uiteindelijk zijn ze akkoord gegaan iets retour te nemen maar overal moet je weer voor mailen, voor de correcte factuur, voor de ophaaldatum, en dan weer voor het RETOURNUMMER, en dan weer over onduidelijkheid over het frankeren...zucht.....

Reageer op deze review