Allekabels reviews

www.allekabels.nl
 
9.0 (410)

410 Allekabels reviews

 
(333)
 
(47)
 
(11)
 
(15)
 
(15)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
15 resultaten - getoond 1 - 10
1 2
Volgorde

Slechte service

Beoordeling 
 
4.0

zeer slechte service!
Beugel voor de tv besteld, door de verbouwing niet meteen opgehangen. Toen bleek na 5 weken dat hij niet paste kon ik hem niet meer retourneren. Zit gewoon nog in originele verpakking, belachelijk gewoon!
Zegt die meneer aan de telefoon dat die tv beugel niet meer in hun assortiment zit.
Weg 30,00, ik bestel hier nooit meer, slechte service voor uitzonderlijke gevallen

MK
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

AlleKabels op 07 Februari 2020

Beste Mevr. Koelewijn,

Bedankt voor uw beoordeling.

Allereerst onze excuses voor het ongemak!

Spijtig om te vernemen dat u een negatieve ervaring met ons heeft gehad.

Wij zouden graag contact met u willen opnemen. Hiervoor gaan wij u een bericht sturen via ons ticket systeem.

Met vriendelijke groet,

Het Allekabels team

AlleKabels op 21 Februari 2020

Beste M. Koelewijn,

Inmiddels hebben we telefonisch contact gehad over uw beoordeling en u na uitleg van onze retoursvoorwaarden alsnog de mogelijkheid geboden het artikel te mogen retourneren.

U gaf aan hiermee tevreden te zijn.

We hopen u wederom in de toekomst als klant te mogen begroeten.

Met vriendelijke groet,

Het Allekabels Team.

Reageer op deze review

Slechte feedback

Beoordeling 
 
3.3

Bestellen ging goed, echter kreeg ik geen bestel/betaal bevestiging via de mail. Na een week gewacht te hebben maar eens gemaild, krijg ik 2 dagen later een mail dat het product uitverkocht is. Jammer dat je dat pas hoort als je er na een week over vraagt. Vraag me dan af als ik niet gemaild had of ik er ooit nog wat van zou hebben gehoord.

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

AlleKabels op 05 Februari 2020

Beste Heer,

Bedankt voor uw beoordeling.

Allereerst onze excuses voor het ongemak!
Wij zouden graag contact met u willen opnemen.

Helaas hebben wij geen directe contactgegevens van u.
Zou u alstublieft contact met ons willen opnemen? U kunt ons bereiken op: review@allekabels.nl.

Met vriendelijke groet,

Het Allekabels team

AlleKabels op 21 Februari 2020

Beste Heer,

Wij hebben u naar aanleiding van uw review meerdere malen gecontacteerd om deze bespreken en samen tot een passende oplossing te komen, helaas hebben wij geen enkele reactie mogen ontvangen. Hierdoor geeft u ons niet de kans om deze kwestie op te lossen.

Indien u alsnog openstaat om samen een passende oplossing te vinden voor de kwestie, dan vernemen wij dit graag van u.

Met vriendelijke groet,

Het Allekabels team

Reageer op deze review

Toffe service

Beoordeling 
 
3.0

Na mijn bestelling een verkeerde kabel ontvangen , paste niet op mijn apparaat. Nu moet 4.50 betalen voor de retourzending. Eerst nog gebeld maar werd behoorlijk afgesnauwd, het zou wel aan mij liggen en men kon verder niets voor mij betekenen. Toppertjes bedankt.

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Schandalig

Beoordeling 
 
4.0

in maart 2019 koop ik een witte kerstboom art 1305290 ik heb er zelfs ook een bescherm-zak voor aangekocht, over 14 dagen wil ik hem eindelijk gaan gebruiken en de spierwitte boom vertoond grauwe plekken, ge zou denken vuil geworden, maar met de speciale zak kan dat niet, veel mails gestuurd en een belachelijk voorstel gehad dat ze de zak zouden terug betalen, wat ik uiteraard geweigerd heb ik koop geen dure boom om niet te kunnen gebruiken, op de koop toe is hij ook nog beginnen roesten na 1 week buiten, waardeloos product en geen service.

JD
Was deze beoordeling nuttig? 2 1
Reageer op deze review

Leugens.

Beoordeling 
 
3.0

Besteld voor 22 uur wordt gewoon de volgende dag pas verzonden. Zonder uitleg of excuus.

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

wouters op 07 Augustus 2019

Klopt inderdaad, ze willen met de grote jongens meedoen, maar dat lukt ze niet helemaal. Ik heb exact dezelfde ervaring.
Vertraging zit dan bij postnl volgens hun.
Ik ben er klaar mee

Reageer op deze review

Lichtgordijn tegen verwachting, klantenservice valt tegen!

Beoordeling 
 
4.0

Op website staat dat het lichtgordijn warm/wit licht geeft, maar in de praktijk blijkt er niks warms in het licht te zitten. Hierover heb ik contact gezocht met de klantenservice met foto's erbij, die mij middels een voorbeeldje proberen wijs te maken dat ik ernaast zit. Hoe dan ook, ik kan mij niet voorstellen dat iemand dit licht wel warm vindt. Het pakket moet ik nu retourneren op eigen kosten, helaas. Zo ben ik bijna 10 euro kwijt aan verzend- en retourkosten voor een lichtgordijn dat niet aan de verwachtingen voldoet. Ik las alleen maar goede recensies, ik had dan ook op betere service gehoopt.

L
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Allekabels op 21 December 2018

Beste Lidewij,

Bedankt voor deze beoordeling van uw aankoopervaring.

Wij zouden graag contact met u willen opnemen. Hiervoor willen wij u vragen een bericht te sturen naar review@allekabels.nl

In afwachting van uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Het Allekabels team

Allekabels op 27 December 2018

Beste Lidewij,

Wij hebben u naar aanleiding van uw beoordeling gecontacteerd om deze bespreken en samen tot een passende oplossing te komen, helaas hebben wij geen enkele reactie mogen ontvangen. Hierdoor geeft u ons niet de kans om deze kwestie op te lossen.

Indien u alsnog openstaat om samen een passende oplossing te vinden voor de kwestie, dan vernemen wij dit graag van u.

Met vriendelijke groet,

Het Allekabels team

Allekabels op 22 Januari 2019

Beste Lidewij,

Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Wij hebben inmiddels contact gehad om de kwestie te bespreken en hebben u voor het ongemak een aanbod gedaan.

Met vriendelijke groet,

Het Allekabels team

Lidewij op 22 Januari 2019

Inmiddels is het met de klantenservice opgelost. Zowel verzend- als retourkosten zijn geretourneerd. Fijn!

Reageer op deze review

geen geld terug

Beoordeling 
 
4.5

allekabels leverde een verkeerd product en weigert terug te betalen.
Nooit meer bij deze site kopen. Ze liegen en geven u de schuld van hun fout.

P
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Allekabels op 05 November 2018

Beste Piet,

Bedankt voor deze beoordeling van uw aankoopervaring.

Wij zouden graag contact met u willen opnemen. Hiervoor willen wij u vragen een bericht te sturen naar review@allekabels.nl

In afwachting van uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Het Allekabels team

Allekabels op 14 November 2018

Beste Piet,

Wij hebben in middels contact gehad en de kwestie besproken, voor het ongemak hebben wij u een aanbod gedaan.

Met vriendelijke groet,

Het Allekabels team

Piet op 16 November 2018

Probleem is toch opgelost, geld is terug gestort. Blijft het punt dat het onvriendelijk is afgehandeld. Is jammer want was gewoon niet nodig.

Reageer op deze review

Onjuiste informatie zonde van mijn geld

Beoordeling 
 
3.3

Helaas blijkt checken van reviews van een winkel geen garantie voor een goede koop. Ik heb twee oplaadkabels gekocht voor mijn samsung telefoon. In de beschrijving staat high speed. Bij het open maken van de verpakking heb ik helaas alleen gecheckt of het opladen begon. Dat was zo, dus heb ik de verpakking weggegooid. Na 12 uur was er helaas nog maar 30% geladen. Ik heb de webwinkel gevraagd deze oplaadkabels te vervangen voor high speed oplaadkabels. Er kwam een vlotte reactie. De kabels zijn high speed data kabels en geen high speed oplaadkabels. Dus er wordt niks vervangen en ook mijn geld krijg ik niet terug. Deze webwinkel doet duidelijk geen moeite om dit verschil goed aan te geven op de website. Door deze high speed datakabels onder oplaadkabels te plaatsen, wordt er op zijn minst onhandig gehandeld. Mijn geld is nu besteed aan nutteloze kabels, want een telefoon opladen met 30% per 12 uur kun je niet echt meer opladen noemen.
Jammer dat ik schijnbaar zo'n andere ervaring heb dan de andere reviewers hier.

L
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Allekabels op 04 September 2018

Beste Laura,

Bedankt voor uw beoordeling.

Allereerst onze excuses voor het ongemak! Wij zouden graag contact met u willen opnemen. Hiervoor gaan wij u een bericht sturen via ons ticket systeem.

Met vriendelijke groet,

Het Allekabels team

Laura op 19 September 2018

Opgelost
Inmiddels heeft allekabels mij zonder extra kosten voorzien van prima kabels die zeker voldoen aan de verwachtingen.
Fijn dat het opgelost is. Jammer dat ik de originele review niet aan kan passen.

Reageer op deze review

slechte communicatie

Beoordeling 
 
4.5

product besteld vanwege het aantrekkelijke aanbod: besteld voor 22u=volgende werkdag in huis...
Dit product was echter niet voorradig, waardoor de bestelling bij de leverancier moest worden geplaatst. Na 3 dagen nog geen melding van verzending; telefonisch contact genomen met Allekabels.nl. Dit telefonisch contact 3x herhaald op 6 dagen tijd wegens de telkens gemaakte belofte van hen om mij op de hoogte te houden, hetgeen nooit gebeurde.
Na 10 dagen heb ik mijn bestelling geannulleerd omdat ze niet konden tegemoet komen aan mijn vraag. Communicatie met de klant en leverancier is dan toch niet zo makkelijk voor sommige bedrijven !!

W
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Allekabels op 23 Maart 2018

Beste Wim,

Bedankt voor uw beoordeling.

Allereerst onze excuses voor het ongemak! Wij zouden graag contact met u willen opnemen. Hiervoor willen wij u vragen een bericht te sturen naar review@allekabels.nl

In afwachting van uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Het Allekabels team

Mark Stoks op 23 Maart 2018

Hoi Wim,

Ik heb juist uitstekende ervaringen/ communicatie met Allekabels.nl en de aftersales (zie mijn review). Mailtjes worden binnen 1 dag beantwoord, en bij uitgebreide vragen werd ik zelfs heel netjes opgebeld.
Naar mijn idee kunnen bedrijven juist wat leren van de perfecte manier van service en aftersales van Allekabels.nl

Hoop dat alles goed gekomen is.

Allekabels op 30 Maart 2018

Beste Wim,

Wij hebben u naar aanleiding van uw beoordeling meerdere malen gecontacteerd om deze bespreken en samen tot een passende oplossing te komen, helaas hebben wij geen enkele reactie mogen ontvangen. Hierdoor geeft u ons niet de kans om deze kwestie op te lossen.

Indien u alsnog openstaat om samen een passende oplossing te vinden voor de kwestie, dan vernemen wij dit graag van u.

Met vriendelijke groet,

Het Allekabels team

Allekabels op 10 April 2018

Beste Wim,

Bedankt voor uw beoordeling.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Wij hebben inmiddels contact gehad om de kwestie te bespreken en hebben u voor het ongemak een aanbod gedaan.

Met vriendelijke groet,

Het Allekabels team

Reageer op deze review

Niet te vreden over de site

Beoordeling 
 
3.7

Bij het zoeken naar een bepaald type batterij verwacht men dat je naar het gevraagd type wordt geleid maar helaas wordt dat niet gedaan, je wordt naar ALLE batterijen geleid en niet naar het type wat je zoekt. Jammer want artikel is wel snel geleverd. Zal er zelf niet meer bestellen dit alleen maar door de zoek functie

D
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Allekabels op 27 Februari 2018

Beste D. Brunekreef,

Bedankt voor uw beoordeling.

Allereerst onze excuses voor het ongemak! Wij zouden graag contact met u willen opnemen. Hiervoor gaan wij u een bericht sturen via ons ticket systeem.

Met vriendelijke groet,

Het Allekabels team

Allekabels op 27 Februari 2018

Beste D. Brunekreef,

Bedankt voor uw beoordeling.

Allereerst onze excuses voor het ongemak! Wij zouden graag contact met u willen opnemen. Hiervoor gaan wij u een bericht sturen via ons ticket systeem.

Met vriendelijke groet,

Het Allekabels team

Allekabels op 02 Maart 2018

Beste D. Brunekreef,

Wij hebben u naar aanleiding van uw beoordeling meerdere malen gecontacteerd om deze bespreken en samen tot een passende oplossing te komen, helaas hebben wij geen enkele reactie mogen ontvangen. Hierdoor geeft u ons niet de kans om deze kwestie op te lossen.

Indien u alsnog openstaat om samen een passende oplossing te vinden voor de kwestie, dan vernemen wij dit graag van u.

Met vriendelijke groet,

Het Allekabels team

Reageer op deze review
15 resultaten - getoond 1 - 10
1 2

Allekabels informatie

Foto's

sata-verlengkabel-0.3-meter

Algemene informatie

Merken
  • Nokia
  • Apple
  • Osram
  • Hirschman
  • Newstar
  • Logitech
  • Brennenstuhl
  • delock
  • Innergie
  • Moshi
  • Oehlbach
  • Panasonic
  • Profigold
  • Skross
  • Varta
  • Vogels Muurbeugels
  • Monster Kabel
Productgroepen
  • audiokabels
  • computerkabels
  • Netwerk Kabels
  • Luidspreker Kabels
  • Audio Accessoires
  • Ophangbeugels
  • HDMI Producten
  • Telefoon accessoires
  • Smartphone en Tablets
  • Connector en Verloop
  • Foto & Camera
  • Draadloze toepassingen
  • Verlichting & Lampen
  • Kerstverlichting
  • Voeding & Omvormer
  • Componenten
Levertijd
Eén werkdag
Verzendkosten
€ 3,95
Afhalen mogelijk
nee
Keurmerken
  • Thuiswinkelwaarborg
  • Webshop Keurmerk
  • Q shops Keurmerk
  • safe2shop
  • ICT Waarborg
  • Ecommerce Keurmerk
  • Veilig Betalen Keurmerk
  • MKB OK Keurmerk
Betaalmethodes
  • Ideal
  • Paypal
  • MisterCash
  • rembours
  • AfterPay
  • Visa
  • Mastercard
  • maestro
  • op rekening
  • GiroPay
  • Bankoverschrijving
  • Direct Ebanking
Telefoonnummer
045-5717001 (op werkdagen van 9.00-21.00)