BCC reviews & ervaringen

www.bcc.nl
 
3.0 (202)
BCC reviews

202 BCC reviews

 
(10)
 
(5)
 
(14)
 
(49)
 
(130)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
215 resultaten - getoond 1 - 20
« 1 2 3 4 5 6 7 8 ... »
Volgorde

Aircoo

Beoordeling 
 
1.0

Wacht al 6 weken op geld retour.....hoop beloftes geen aktie
202306-00453011719
K Berger

KB
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

koptelefoon

Service 
 
1.0

Waardeloze website & klantenservice. koop hier niks !

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Siemens Vaatwasser

Beoordeling 
 
1.3

1 ster is eigenlijk al teveel. Onlangs een vaatwasser besteld, wordt er een kapotte geleverd. Mijn oude was al meegenomen en kwam er pas achter toen ze weg waren. Poging twee komen ze weer met een kapotte vaatwasser aan. De jongens van de bezorgdienst zagen dit al en ik zag ze buiten al foto's maken. Zij geven aan dat BCC mij had gevraagd te zeggen wat ik wil. Wie wil er nou een kapotte vaatwasser voor een kapotte vaatwasser ruilen. Vandaag zou poging drie zijn.. Net gebeld waarom ik geen sms heb van het tijdsvak. Ze komen vandaag NIET. Ondanks het bewijs op mijn bon is er niks ingepland en er is vandaag en morgen geen tijd meer. Ik heb nu mijn geld teruggevraagd. Hier moet ik 7 werkdagen op wachten en maar hopen dat ze dat kapotte ding nog komen ophalen. Ik kan dus nu ook geen nieuwe elders bestellen, want waar laat ik dat? Ik heb nog nooit zoiets belachelijks meegemaakt.

LO
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Wasmachine

Beste BCC,

Tot onze teleurstelling helaas deze mail.
Wij zijn enorm ontevreden over de manier hoe jullie met ons als consument zijn omgegaan.
Hieronder de punten gesommeerd.

Op 06-03-2023 is mijn Wasmachine geleverd, op tijd zoals afgesproken dat is dan ook het enige wat volgens afspraak is verlopen.
Gelijk tijdens levering constateerde ik dat er een deuk in mijn nieuwe wasmachine zit. De chauffeur adviseerde mij om contact op te nemen met de winkel.
Dit heb ik gedaan.....Ik ben langs gekomen in showroom, daar legde een collega uit dat de Wasmachine in orde was en dat de deuk geen invloed had op de functionaliteit van de wasmachine, hij bood mij aan om dit af te kopen voor een bedrag van 75,- euro.
Ik ben niet de moeilijkste, had vertrouwen in uw personeel dus heb dit aanbod geaccepteerd en gelijk de zelfde dag nog 75,- euro ontvangen.

Gelijk vanaf de eerste wasbeurten merkte ik eigenlijk al dat de wasmachine heel veel geluid maakte, dit toch aangekeken.
Toen kwam ik erachter dat de wasmachine extreem veel geluid maakte na dat ik ben gaan kijken kwam ik er ook achter dat de wasmachine ook lekte.
Hier heb ik netjes een melding van gemaakt. Op 05-05 na nog geen 2 maanden dus eerste melding gemaakt in de melding ook omschreven LEKKEN+ GELUIDSOVERLAST.
Op 15-05 kwam dan de monteur in een bezoek van nog geen 10 minuten zij hij dat het aan een onderdeel lag wat hij moest bestellen.
Oke......kan ook daar dan weer op gewacht.... Vervolgens op 24-05 kwam de monteur dan eindelijk met het juiste onderdeel, onderdeel vervangen en we konden weer wassen volgens hem.

Gelijk na zijn bezoek heb ik uiteraard mijn wasmachine weer gebruikt, tot mijn spijt bleek het zo dat deze nog steeds lekte en nog steeds niet gemaakt was.
Ik kwam bij de wasmachine aan en zag dat heel mijn vloer die nog geen 2 jaar ligt helemaal nat was en ook al bol stond. ( zie foto's).
Bezoek van de monteur heeft het eigenlijk alleen maar erger gemaakt.

Ik ben toen wederom langs de winkel geweest om dit te melde........HELAAS werd ik elke keer afgewimpeld terwijl ik in middels al bijna 2 a 3 maanden niet kan wassen.
Zij beloofde mij opnieuw een monteur langs te sturen. Ik zou dan ook de volgende dag gebeld worden want de winkel kan niks doen.Dit ging allemaal via hover zelf.
De volgende dag geen telefoontje heb ik er weer zelf achteraan moeten bellen.

Uiteindelijk beloofde Dhr. Ole dat hij zou kijken voor een compensatie voor de tijd dat ik niet heb kunnen wassen. Hij beloofde ook dat de monteur die zou langskomen naar de schade van de vloer kwam kijken en dat het allemaal netjes geregeld zal worden.

Ik ben terug gebeld door de heer Ole, met de tekst dat we recht hebben op een was vergoeding van max. 30 euro per week echter moeten wij dan wel bonnetjes aanleveren. Deze bonnetjes zijn nooit bewaard.
Dus eigenlijk worden we geholpen met een dooie mus!!! Met deze compensatie/vergoeding kunnen wij niks. 3 maanden niet kunnen wassen en dan met dit als oplossing komen.
Verder beloofde de Dhr. Ole dat De monteur opnieuw zal langs komen op 19-06 weer bijna een maand verder. Hij vertelde ook dat deze monteur de schade van de vloer kon beoordelen

Op 19-06 is dan wederom weer de monteur langs geweest deze wist in eerste instantie NIKS van de vloer af. Wij hebben dit zelf moeten aangeven.Na even snel te kijken zij hij ja met de wasmachine kan ik niks want er zit een deuk in en voor de vloer willen we 60 euro geven. Of ik het zelf met de inboedel verzekering wou regelen??
Na een bezoek van wederom nog geen 10 minuten is de monteur vertrokken.
Ik ben toen weer naar de winkel gegaan deze gaven aan dat ze niks konden doen voor ons.

Beste BCC is dit echt normaal? is dit hoe jullie met klanten omgaan?
Hoelang moet ik nog wachten voordat ik weer kan wassen??
Ik heb al 3 maanden niet kunnen wassen.....Mijn vloer is helemaal beschadigd.

Ik wil een oplossing en niet weer over 3 weken.

Ik hoop dat jullie begrijpen dat voor ons de maat echt vol is. Ik hoop dat ook dat u het liefst vandaag nog een oplossing bied.

Ik hoor graag van u.

U kunt reageren op deze mail of telefonisch contact opnemen.

Ordenummer: 2606293
Adres : Veersegat 3 Middelburg
Klantnummer 107439859

AP
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Ring Cameras

Beoordeling 
 
4.0

This company is basically fraudulent. I bought some products under a cashback arrangement. The cashback has been refused TWICE because they claim the products have been returned. After getting their customer services to confirm that the products (which are currently in my house) have NOT been returned, they are now no longer answering any communications from me.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

TV

Beoordeling 
 
1.0

Dure tv bij BCC gekocht. Na 4 maanden hield hij er al mee op. Inmiddels ben ik 15 dagen verder en heb ik nog steeds geen nieuwe, of gemaakte, tv. Koop hier niks... Slechte spullen, slechte service.

F
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review

Bose soundbar 700

Beoordeling 
 
3.3

Vandaag een bericht gehad in de winkel BCC VEGHEL ...dat mijn mijn reparatie zoek is geraakt bij zir online online ....wacht al 2 maanden op mijn zoek geraakte soundbar van maar liefst 900 euro...met 5 jaar garantie....vraag me af of dat ding niet gewoon kapot gevallen is ....
ZE HADDEN ALS COMPENSATIE EEN BON VAN 15 EURO. ????
Daar gaat deze jongen dus niet mee accoord ....garantie plus is een lachertje dus....
Ik ga zeker juridische stappen ondernemen als dat ding niet gauw terug komt

PV
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

strijkijzer

Beoordeling 
 
4.0

Bij BBC in Hoogeveen een strijkijzer gekocht voor 19,95. Bij uitpakken bleek dat de strijkijzer aan de bovenzijde bij het snoer kapot was. Blijkbaar was goedkoop duurkoop. Na 30 dagen ingeleverd (bedenktijd inleveren product) bij BBC in Hoogeveen. De verkoper deelde me mede dat ik geen geld terug kreeg omdat ik na 30 dagen het product inleverde, bovendien zou ik de schade zelf veroorzaakt hebben. Vervolgens de verkoper medegedeeld dat er nog zoiets als garantie is op het strijkijzer. De verkoper ging niet overstag. Vervolgens naar huis en het hoofdkantoor benadert en onder meer gedreigd met een zeer slechte recensie. Uiteindelijk mocht ik na veel gemail het strijkijzer inleveren bij BBC in Hoogeveen en kreeg alsnog mijn geld terug. Een en ander kost veel energie. Twee keer naar de zaak in Hoogeveen en hoofdkantoor mailing.
Vervelend is ook dat in de winkel klanten steeds worden lastig gevallen met Essent abonnementen. Verkoper bracht me glas water. Ik denk wat attent, vervolgens begint hij over mijn energieabonnement. Verder was de zaak zonder klanten, als deze werkwijze standaard is, kan ik me dat wel voorstellen.

R
Was deze beoordeling nuttig? 1 1
Reageer op deze review

wasmachine

Service 
 
1.0

Na drie maanden harde knal en volledig dood. Was in de machine en de deur geblokkeerd. Gebeld met BCC. Over twee weken komt er iemand kijken. BCC begreep dat dit niet aanvaardbaar is en zou dit versnellen en me een bericht sturen. Niets meer van gehoord. Gisteren nieuw beddengoed etc. gekocht.

JD
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Luidspreker

Service 
 
1.0

In 2015 2 polk audio rti-a5 zuilluidsprekers gekocht met 5 jaar garantie op de drivers. In 2019 en 2020 zijn deze luidsprekers retour fabriek gegaan omdat de tweeters het niet meer deden, dit was dus in de garantie periode. In 2021 zijn deze tweeters wederom defect (en niet meer in de garantie) dus contact gezocht met bcc of zij hier nog wat mee konden aangezien de tweeters reeds 2x in de garantie periode stuk zijn gegaan. De reactie van bcc was: sorry maar daar kunnen we niet aan beginnen. Ik heb dus blijkbaar bij de bcc 2 luidsprekers gekocht van €399,= per stuk die van een inferieure kwaliteit waren. Jammer dat bcc de fabrikant hier niet op aanspreekt dus wat mij betreft een hele slechte service van bcc.

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Intimiderend

Beoordeling 
 
1.0

Geen uniformiteit. Afspraak met een medewerker wordt door een andere medewerker niet nagekomen.
Klant wordt valselijk beschuldigd.
Bezorgers zeer intimiderend!

B
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Top service bij bezorging

Beoordeling 
 
10.0

Vandaag werd onze Siemens droger thuis afgeleverd namens BCC door Monte-Nel.
Wat een goede en representatieve vertegenwoordiger van BCC.
Klantvriendelijk - probleemoplossend-meedenkend, enthousiast en het hart op de juiste plaats!
Deze man verdient een pluim - hij krijgt 'm in ieder geval van ons!
Dik en dik verdient - een echte ambassadeur waar BCC trots op mag zijn.

DH
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Garantie tot aan de deur

Beoordeling 
 
1.0

Wat een vervelende winkel! een Philips tv gekocht anderhalf jaar geleden nog in de garantie defect gegaan, kreeg geen stroom meer. Vervolgens 1 maand in de reparatie na 2 dagen weer een ander defect, blijft nu hele tijd opnieuw opstarten 5 min iets kijken tv gaat uit en weer aan en dat 6 x in een half uur. Terug naar de winkel en ja hoor weer naar de reparatie van 21 werkdagen. Wat een slechte service zo 2 maanden zonder tv en dan maar hopen dat het nu wordt opgelost. Totaal geen meedenkend personeel in de winkel in Den Bosch

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Aflevering slecht

Beoordeling 
 
2.0

Wat een aanfluiting je besteld 2 laptops in de winkel helaas zijn ze niet op voorraat . Wel betaald en ze zouden de volgende dag geleverd worden door DHL . De doos kwam netjes en heel aan bij opening blijkt er maar 1 laptop in te zitten en 2 maal anti virus van norton. Bellen met de winkel (hoorn) krijg geen bevredigend antwoord. De afdeling klachten gebeld daar word je met een kluitje in het riet gestuurd . Wat zegt men wij BCC dus moet het eerst intern oplossen en dan kan ik als klant (nu niet meer dus) aan de zijlijn blijven wachten tot het probleem is opgelost nog netjes gevraagd hoe lang gaat dat duren antwoord dat weten we niet WAT EEN KLOTEN SERVICE ALS KLANT STEL JE DUS NIETS VOOR. BCC denkt dus we moeten het eerst intern oplossen en dan komt de klant pas.

H
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Zeer slecht

Beoordeling 
 
1.5

Stofzuiger van bosch gekocht, bij aanschaf garantie van 3 jaar bij gekocht. Doet nu niks meer. Afgeleverd voor reparatie begin Januari. Nu krijgen we een prijsopgave van 150 euro!

De kosten wat wij hebben betaald voor de stofzuiger plus doosje zakken en garantie was 136 euro.

Ze schuiven het af op verkeerd gebruik van de klant, geen recht op kosteloos reparatie en vragen zelfs om onderzoekskosten van 15 euro!
Anders wordt zelfs stofzuiger niet terug gegeven.

Ze lossen niks op en duurt al 2 maanden, zonder verdere bericht. Je betaald extra kosten, waar geen verhaal op de halen valt. Geen vertrouwen meer in BCC zolang dit niet opgelost wordt.

W
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

watertje op 20 Juni 2021

De stofzuiger is nog steeds niet opgehaald door ons, omdat we de kosten niet waard vonden voor reparatie. Dus 135,- euro heeft BCC ons de kop gekost in twee jaar!! BELACHELIJK...

Reageer op deze review

Service

Beoordeling 
 
9.0

Bedankt paul en jack voor de goede en vriendelijke service ze bestaan nog en de goede overleven ook in deze moeilijke tijden jungs topie ga vooral zo door mij zul ook wel terugzien en hopelijk dan in de zaak

NB
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Nokia gekocht bij bcc

Beoordeling 
 
1.5

Nokia telefoon gekocht bij Bcc
Heb Nokia telefoon gekocht bij Bcc na 14 dgn was deze stuk. Heb deze terug gestuurd op advies ter reparatie kapotte telefoon kan niet retour gedaan op 11-11-2020 tot op heden regelmatig contact gehad via mail Watsapp telefoon.Deze is nog steeds niet retour telefonisch zeggen steeds dat ik bericht krijg als hij gerepareerd afgehaald kan worden. Tot op heden 15-1-2021 moet hij nog steeds retour gestuurd worden a, een telefoon van € 580,-.
Zo klaar mee ze gooien het steeds op de Corona dat het zo lang duurt!

AV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Niets geleverd wel betaald

Beoordeling 
 
3.5

Bestelling gedaan en zou de volgende dag binnen zijn echter niets meer ontvangen. Bij DHL is ook niets ontvangen dus dan begint het getouwtrek weer. Heb geen zin om wederom weken lang te bellen, mailen enz. Dit is mijn laatste bestelling bij BCC, koop er nooit meer iets, ( vele jaren trouwe klant ) gelukkig is er genoeg concurrentie en voor de prijs hoef je ook niet meer bij BCC te zijn, als dan de service ook nog slecht word dan ben ik er wel klaar mee.

P
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Sandra op 24 Februari 2021

Het artikel terug gestuur twv 269 euro.
Keurig door DHL retour gestuurd naar bcc te schiphol.
Alle bewijzen ontvangen behalve mijn geld.
Blijkt dat ze het artikel de chroombook kwijt zijn en moet ik wachten op mijn geld totdat
Het onderzoek klaar is en tot die tijd kan kk fluiten naar mijn geld. Reinste diefstal

Pascalvandam op 19 November 2022

Hey....ik heb zoon zelfde probleem

Reageer op deze review

zeer slechte ervaring

Beoordeling 
 
1.8

In de winkel prima geholpen. Tv en soundbar besteld. Levering en montage pas na 2 weken. Prima.
Maar één dag tevoren bleek de tv niet leverbaar. Slecht gecommuniceerd. En dus weer twee weken wachten. En toen uiteindelijk na een maand de tv werd geleverd bleek de soundbar niet leverbaar te zijn.
Zonder communicatie. Zelf BCC gebeld, teleurstellende reactie. Het door BCC beloofde telefoontje kwam gewoon niet Laat die soundbar maar zitten, koop ik ergens anders.
Ik wilde bewust bij een "gewone" winkel bestellen, maar het werd een zeer slechte ervaring.

H
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

levering zeer slecht

Beoordeling 
 
1.8

wasautomaat gekocht bij bcc, zou op zaterdag tussen 11.00 en 13.00 worden afgeleverd, om 14.00 nog helemaal niets gehoord dus zelf maar even gaan bellen, en kreeg te horen dat hij niet was ingeladen dus niet meer bezorgt kon worden, dus op mijn vraag waarom hij niet later alsnog geleverd kon worden krijg je als antwoord, het gaat wel eens mis in de logistiek, en eigenlijk moet ik dus niet zeuren en accepteren dat de machine niet geleverd word en dat ze me opnieuw inplannen, wat een schande

F
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
215 resultaten - getoond 1 - 20
« 1 2 3 4 5 6 7 8 ... »

Wij zijn benieuwd naar jouw BCC ervaring

BCC.NL is één van de succesvolste aanbieders van elektronica en witgoed in heel Nederland. BCC streeft altijd naar een lage prijs voor haar klanten en heeft het hele jaar door scherpe aanbiedingen. De lage prijs combineert BCC met deskundig advies, mooie oplossingen en een goede service, zowel online als in de winkel of thuis. BCC rekent geen bezorgkosten.

BCC Click & Collect

Bij BCC kun je kiezen voor Click & Collect. Dit betekent dat je je bestelling 1 uur nadat je deze online besteld hebt, al kunt ophalen in een van de BCC winkels. Je kunt er ook voor kiezen om het product in de winkel pas te betalen als het product op voorraad is. Zo hoef je nooit lang te wachten en kun je meteen genieten van je nieuwe aanwinst. Wat zijn jouw ervaringen met BCC?

Wat is uw ervaring met BCC? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij BCC hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal BCC reviews lezen.

Telefoonnummer: 020 334 88 88

Algemene informatie

Keurmerken
Thuiswinkel Waarborg
Afhalen mogelijk
ja