BCC reviews & ervaringen

www.bcc.nl
 
3.0 (202)
BCC reviews

202 BCC reviews

 
(10)
 
(5)
 
(14)
 
(49)
 
(130)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
168 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Volgorde

Top service bij bezorging

Beoordeling 
 
10.0

Vandaag werd onze Siemens droger thuis afgeleverd namens BCC door Monte-Nel.
Wat een goede en representatieve vertegenwoordiger van BCC.
Klantvriendelijk - probleemoplossend-meedenkend, enthousiast en het hart op de juiste plaats!
Deze man verdient een pluim - hij krijgt 'm in ieder geval van ons!
Dik en dik verdient - een echte ambassadeur waar BCC trots op mag zijn.

DH
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Waardeloze service/garantie

Beoordeling 
 
6.5

De service van BCC is waardeloos. Zodra een artikel defect is, zoals mijn televisie, geeft BCC niet thuis. Telkens wordt toegezegd dat er een monteur langskomt, maar die komt nooit. Als je daarover contact opneemt, gebeurt er niets. Schandalig, temeer daar ik ook nog heb betaal;d voor verlengde garantie.

S
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Geen garantie

Beoordeling 
 
6.0

Televisie gekocht. Beeldscherm vertoont blauwe/paarse stippen. Ondanks (betaalde) verlengde garantie, zegt BCC dat dit niet onder de garantie valt. Maar waarom dat zo is, kunnen ze niet aangeven. Treurig. Het contact verloopt ook knullig - nietszeggende mailtjes zonder ook maar enige poging om eruit te komen.

M
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Service

Beoordeling 
 
10.0

Na aanschaf Chromebook had ik problemen met het uploaden van de 100gb Google one ben naar de winkel in Breda gegaan en ben perfect geholpen hiervoor mijn complimenten mvg w de nennie

WD
Was deze beoordeling nuttig? 1 2
Reageer op deze review

Schandalige service BCC

Beoordeling 
 
7.0

Twee maanden geleden een Proline wasdroger gekocht. Deze is nu reeds voor de tweede keer stuk. Wederom dien ik te wachten op de monteur die het onderdeel dient te bestellen, waar twee weken overheen gaat. Dus van de tweeënhalve maand dat ik de droger heb heb ik hem effectief anderhalve maand kunnen gebruiken. Schandalige service! Dat ze dit soort rotzooi durven te verkopen bij BCC. Ik zeg low pricing low service!

RV
Was deze beoordeling nuttig? 1 1
Reageer op deze review

BCC is GEEN webshop!

Beoordeling 
 
7.0

Koptelefoon na 32 dagen defect. Terugsturen voor reparatie kan niet, je moet naar de dichtstbijzijnde winkel.

LET DUS OP: BCC is geen webshop!

Was dus de laatste keer.

R
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Fantastische omruil

Beoordeling 
 
10.0

We hadden een LG robot stofzuiger gekocht die van de trap af was gevallen. Na opsturen zei LG dat dit normaal was voor dit type. Toen ik zei dat ik dat niet bij een robot stofzuiger vond passen gaven ze me helemaal gelijk. We hebben een nieuwe robot stofzuiger uit mogen zoeken en omdat deze nog goedkoper was kreeg ik gelijk contant het verschil terug! Fantastische service!

P
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

geen succes

Beoordeling 
 
6.0

Op vrijdag avond een krulborstel in de winkel besteld, omdat die niet op voorraad was.
Ik vraag mag ik hem ruilen als die niet bevalt, want ik kan zo niet beoordelen of dat ik deze wel goed vind, omdat ik hem niet kan zien in de winkel. Ja werd er gezegd u kunt hem gewoon komen terug brengen.
Ik heb hem afgerekend(kreeg geen bon) want die zou in de e-mail zitten werd er gezegd! ( en die moest ik maar uitprinten). De volgende dag door DHL afgeleverd. tot zo ver alles goed. Ik heb hem bekeken, maar vond het toch niet de krulborstel die ik zocht.
kwaliteit viel mij tegen. Dus ik bracht hem terug naar de winkel. Bon ingevuld enz
Zegt de verkoper aldaar, ik kan hem alleen terug nemen met de bon (geen kopie van de bon)
Die Bon had ik dus niet gekregen! Zegt die man dar moet! Dat zou wel zo zijn dat dat idd zo hoort, maar ik had hem toch echt niet gekregen!! Ik werd gewoon niet gelooft!
Daar boven op werd nog gezegd, ja misschien heeft u wel net de krulbostel uit de winkel gepakt en zegt nu dat u hem terug komt brengen! Nu werd ik niet alleen voor leugenaar uit gemaakt maar ook nog eens als dief!
U kunt dus wel geloven dat dit tot een bepaalde hoogte punt ging oplopen!
Ik had de doos van DHL bij, daaruit had ik de krulborstel doos gehaald voor zijn neus, en bovendien moest ik de borstel laten bezorgen omdat die niet aanwezig was,(en dan zou ik hem wel zomaar uit de winkel gepakt kunnen hebben???? echt deze verkoper spoort niet!

Ik heb het aankoop bedrag terug gekregen, maar na deze belachelijke behandeling denk ik niet dat ik ooit nog een aankoop zal doen bij deze winkel!

M
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Cindy op 25 Oktober 2017

Ik ben net zo behandeld Herken dit helemaal. JE mag zonder opgaaf van Reden binnen 14 dagen iets retour doen maar het was of ik in de verhoorkamer zat van de politie zo erg werd ik ondervraagt waarom ik het retour wilde doen en het leek er bijna op alsof ze mijn geld niet terug wilden geven. Schandalig ik koop nooit meer wat bij BCC

Monique op 31 Oktober 2017

Ik ben daarna naar mediamarkt gegaan, zeer prettig geholpen..
Maar mijn krul borstel bleek thuis niet in orde, ik terug... kreeg meteen een nieuwe!
Werd ook heel aardig behandeld door retour medewerkster.

nooit geen bcc meer!

Reageer op deze review

Arogant

Beoordeling 
 
6.8

Wasmachine gekocht laten leveren en aansluiten voor 14.95. Alleen elektra kon wat die moest op de trekschakelaar.
Dus zijn ze vertrokken zonder verder nog iets te doen. Kunnen wel voor 24.95 een monteur laten komen om hem aan te laten sluiten, maar die 14.95 bent u kwijt . Dus niks aansluiten maar wel 14.95 innen.
Echt waardeloos, dit was de laatste keer dat ik daar zal iets zal bestellen.

BCC, service zeker geen hoofdletter bij jullie.

Tim

T
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Printer verdwijnt in het niets

Beoordeling 
 
3.3

Printer besteld, betaald en... niet geleverd.
Klantenservice antwoordt niet op mijn mails. Directie BCC geeft geen antwoord op mijn schrijven.
Pas via Facebook krijg ik contact. Ik ontvang alleen maar mailtjes met de stereotiepe mededeling: "We gaan het onderzoeken."
Nee dus.
Een waardeloos bedrijf, dat hele BCC met zijn "High service".
En ik maar wachten op mijn printer. Had ik hem maar bij Wehkamp besteld, dan had ik hem binnen twee dagen gehad.
Waardeloos, waardeloos, waardeloos... BCC.
Hein Schuiten Amsterdam.

HS
Was deze beoordeling nuttig? 4 1
Reageer op deze review

Alles oke

Beoordeling 
 
10.0

Sony TV gekocht bij BCC. Eerst uitgebreid in de winkel gekeken en getest.
Vervolgens via internet besteld zodat het gemakkelijk thuis wordt bezorgd.
Alles keurig op tijd en voor de laagste prijs.
Prima

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 5
Reageer op deze review

Uitstekende service en bezorging

Beoordeling 
 
9.3

Woensdagavond een wasmachine besteld en die is zojuist (vrijdag-ochtend) netjes afgeleverd en naar twee hoog gebracht en geinstalleerd. Uitstekende service!

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Low servies

Beoordeling 
 
6.5

Nu 3x een poging gedaan iets te kopen bij BCC Nijmegen maar ook weer 3x zonder aankoop naar buiten gegaan.
Wacht ijden voor dat er een verkoper bij je komt na zelf maar naar de kassa te zijn gelopen was het toch gemiddeld 20 minuten.
Waren er dan zo weinig verkopers en was het druk nee hoor meer verkopers dan klanten, maar ze vonden het interesanter met elkaar te ouwehoeren dan wat te verkopen , met 4 man stonden ze te ouwehoeren bij elkaar anderen liepen gewoon een andere kant op.
erg jammer ik heb in het verleden veel gekocht bij bcc maar nu denk ik low pricing low service

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
9.3

Goede service en de bestelling was binnen 2 dagen geleverd .
Werden goed te woord gestaan.
Personeel was zeer correct .
Bcc maakt op dit moment zijn 6 punten waar.
Zal in de toekomst vast weer iets bestellen bij Bcc

B
Was deze beoordeling nuttig? 3 4
Reageer op deze review

Service

Beoordeling 
 
9.0

Bedankt paul en jack voor de goede en vriendelijke service ze bestaan nog en de goede overleven ook in deze moeilijke tijden jungs topie ga vooral zo door mij zul ook wel terugzien en hopelijk dan in de zaak

NB
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Treurig slecht walgelijke service

Beoordeling 
 
4.3

Slecht geen factuur en gekochte garantie polis bij levering deze zou later worden gemaild maar wel moeten betalen.
Garantie polis wordt in strijd met de Nederlandse wet niet afgegeven.
Dus bellen krijg je een snotaap aan de telefoon die jou hun beleid opdringt.
No way je stuurd me nu de factuur en de polis gvd ben je besodemieterd!
Slechte service belabberde afhandeling wij kochten er alles maar na deze keer zullen ze nooit nog een cent aan ons verdienen.
Bokhoven 0622204113

B
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review

Klantenservice waardeloos

Beoordeling 
 
5.7

Beste mensen,
Na de kerst een magnetron gekocht met afspraak oude retour.
Hij werd bezorgd door DHL en die wist niets van retourhalen oude magnetron.
Meermaals geappt en gemaild met de klantenservice met de belofte we plannen u in.
We zijn nu weken verder en tot op heden niets vernomen.
Kortom, ik ben dik ontevreden en aan mij verkopen ze vanaf heden niets meer

RL
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
4.5

Wat een slechte service van BCC. Een Tefal grill en een scheerapparaat besteld en alleen de grill geleverd met een pakbon van het scheerapparaat. Diverse malen contact gehad met de klantenservice maar krijg alleen maat te horen dat er een onderzoek is ingesteld. Nu een week later nog geen scheerapparaat wat al wel betaald is.

R
Was deze beoordeling nuttig? 2 2
Reageer op deze review

08-08-17 afzuigkap gekocht, 24-10-17 rond, na 6 afspraken

Beoordeling 
 
4.0

Acht augustus heb ik bij BCC een afzuigkap besteld, hier bij heb ik de bestelling gekozen voor de montageservice. De eerste keer is de afzuigkap voor de helft gemonteerd, de kolf was niet bevestigd en de elektra was niet weggewerkt, de monteurs waren hier niet voor bevoegd.
Contact opgenomen, zowel schriftelijk als telefonisch (lange wachttijden trouwens), gemeld dat de montage niet af was, ook kwam er inmiddels er een brandlucht uit de afzuigkap. Na twee maal thuis blijven voor een Inventum monteur was de brandlucht verholpen.
Inmiddels werken verder, dus gebeld en gevraagd waar de monteurs voor de montage bleven, men wist van niets, dus er is maar een afspraak gemaakt voor het afmaken van de montage. Voor de vier keer thuis gebleven: Er kwam niemand opdagen. Opnieuw opgebeld; Men wist niets van mijn problemen af en er is nooit een afspraak gemaakt. Maar men heeft een afspraak ingepland waar bij dit keer echt de kolf afgewerkt zou worden en de elektra weggewerkt zou worden.
Vijfde dag thuis blijven: Er zijn monteurs! Men kon de elektra wegwerken, maar in hun werkorder stond niets over de werkzaamheden voor de kolf. Deze monteurs waren gelukkig erg behulpzaam (zeldzame eigenschap voor BCC personeel) en hebben uit zichzelf een vervolgafspraak voor me geregeld.
Zesde dag thuis blijven: De monteurs zijn hun afspraak nagekomen! De kolf is geplaatst, de afzuigkap hangt en de elektra is weggewerkt! Helaas is de kolf bekrast tijdens de werkzaamheden, maar dat kan gebeuren.

Ik heb direct na dat de monteurs weg waren foto's gemaakt van de beschadigingen en contact opgenomen met de BCC via het contactformulier, met de aanvraag voor een ontvangen product. Foto's verstuurd via Whatsapp op aanvraag van de medewerker. Op Whatsapp is het contact voortgezet, maar daar krijg ik telkens een andere medewerker en de helft van de medewerkers vraagt me opnieuw voor foto's en uitleg van het verhaal. (Hebben deze mensen geen CRM/ticketsysteem waar deze dingen in bijgehouden wordt?!)

Nu, 24 oktober, ben ik weer thuis gebleven en heb ik een vervangende afzuigkap ontvangen (omdat de kolf bekrast was) en het bovenste deel van de kolf waar een stuk was uitgeslepen heeft men laten hangen zodat het goed aansluit op het bestaande ventilatiekanaal. Wel twee krasjes op de afzuigkap en een klein deukje in de kolf, maar daar wil ik me niet meer druk over maken, ik ben helemaal klaar met BCC. (Leuk detail: De installateurs kwamen 's ochtends eerst een vaatwasser(?!) langs brengen in plaats van een afzuigkap, ik kon er wel om lachen, want ik ben ondertussen niets ander gewend van de BCC.)

Ik koop in ieder geval nooit meer iets bij de BCC.

RS
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

P de Boer op 09 Augustus 2018

Ik heb vorig jaar een nieuwe vaatwasser laten installeren door BCC monteurs. Ze waren ronduit onbeschoft en asociaal. Dat ze wel ff in de kerk om de hoek op het altaar gingen schijten etc waar ik bij stond. Ik heb hier al melding van gemaakt bij BCC uiteraard nooit iets van gehoord.
Waren ook nog prutsers ook. Ik had het zelf beter kunnen installeren.

Reageer op deze review

Standaard Pricing Standaard Service

Beoordeling 
 
5.5

Onlangs een Samsung QE55Q7 gekocht bij BCC in Woensel Eindhoven. Bij levering kreeg het toestel geen verbinding met de OneConnect module, ik heb zelf een glasvezelkabel moeten ruilen in de winkel met een showmodel. Na 4 weken gebruik geen beeld meer, dus contact opgenomen met BCC. Inmiddels 2 monteurs en 2 weken verder, waarbij al 3 onderdelen geprobeerd zijn te vervangen. Nog steeds geen werkende tv en geen vervangende oplossing. Vandaag in winkel geweest en afgescheept met het feit dat het hoofdkantoor niet geopend is op zaterdag. Ze adverteren met Low Pricing High Service, maar verschuilen zich vervolgens achter de standaard garantie van de fabrikant. Dat noem ik standaard service en geen HIGH service BCC!! Bij aankoop van een TV van 2700 euro verwacht ik meer dan dit, ondertussen nog steeds geen werkende TV of oplossing.

B
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Bente op 03 Augustus 2017

Update: uiteindelijk na ruim 2 weken alsnog een nieuwe tv gekregen van BCC. Ik ben tevreden met deze oplssing.

Reageer op deze review
168 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4 5 6 7 8 9

Wij zijn benieuwd naar jouw BCC ervaring

BCC.NL is één van de succesvolste aanbieders van elektronica en witgoed in heel Nederland. BCC streeft altijd naar een lage prijs voor haar klanten en heeft het hele jaar door scherpe aanbiedingen. De lage prijs combineert BCC met deskundig advies, mooie oplossingen en een goede service, zowel online als in de winkel of thuis. BCC rekent geen bezorgkosten.

BCC Click & Collect

Bij BCC kun je kiezen voor Click & Collect. Dit betekent dat je je bestelling 1 uur nadat je deze online besteld hebt, al kunt ophalen in een van de BCC winkels. Je kunt er ook voor kiezen om het product in de winkel pas te betalen als het product op voorraad is. Zo hoef je nooit lang te wachten en kun je meteen genieten van je nieuwe aanwinst. Wat zijn jouw ervaringen met BCC?

Wat is uw ervaring met BCC? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij BCC hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal BCC reviews lezen.

Telefoonnummer: 020 334 88 88

Algemene informatie

Keurmerken
Thuiswinkel Waarborg
Afhalen mogelijk
ja