Details van de beoordeling

Bobshop
Elektronica

bedrog?

Beoordeling 
 
5.8

In de algemene voorwaarden van Bobshop staat dat een product enkel en alleen wordt terug genomen indien het zich nog in de oorspronkelijke verpakking bevindt. Zo kocht ik een combi koelkast/diepvriezer. Na het uitpakken en het zorgvuldig doorlezen van de handleiding bleek dat ik niet over voldoende verluchtingsruimte langs de zijwanden beschikte. Hiervan werd in de algemene informatie geen enkele melding gemaakt!. Dan maar een ander model via bobshop besteld dat wel de geschikte afmetingen had. Van het eerste toestel, dat nooit gebruikt geweest is, kreeg ik slechts 80% terugbetaald omdat de verpakking was geopend (het werd verrekend met het nieuwe toestel). Op de leveringsbon van de vervoersfirma die (waarschijnlijk per vergissing) bij mij is achtergebleven staat nochtans letterlijk in dikke letters en vet omkaderd "let op, chauffeur! goederen samen met klant uitpakken en controleren op schade + na uitpakken lege verpakking retournemen". Met andere woorden, Bobshop zorgt er voor dat de klant geen enkel recht meer heeft op zijn waarborg. Ergens las ik een revieuw ' ze waren zelfs zo vriendelijk van de verpakking mee te nemen'. Niet dus, het is wel duidelijk waarom ze dit doen. Overweeg om via mijn rechtsbijstandsverzekering klacht in te dienen. Misschien even wachten op hun antwoord.

IB
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

gabriels op 09 Februari 2016

Dan kan je lang wachten ! Want servies staat niet zo hoog bij hun .
het zijn kortom bedriegers !!!

Reageer op deze review