Details van de beoordeling

Vertrouwd en goed product

Beoordeling 
 
8.5

GoPole tas en WASABI batterij:
Gisteren was ik opzoek naar deze twee onderdelen. Op zaterdag 18 april 2015 belde ik omstreeks 8.30 uur naar de telefoonnummer op de website en kreeg de eigenaar aan de lijn. Hij was vriendelijk en behulpzaam. Ik vroeg aan hem op het mogelijk was om de hierboven genoemde producten bij hem op te halen. Hij was op zijn werk (andere dan dit) en kwam gelijk met aantal ideeën om voor mij mogelijk te maken om deze producten op dezelfde dag op te kunnen halen. Dat was erg tof. Via WhatsApp hadden we contact en hij deed mij ook een zeer goede aanbieding voor het naked frame Gopro 4.
Uiteindelijk was hij thuis toen ik aankwam en had hij tijd en aandacht voor mij. Ik kon contact bij hem afrekenen en hij had wisselgeld. Dit was erg fijn want je zit niet op te wachten om nog ergens wisselgeld te gaan halen.

Tip: mocht je iets bij deze meneer willen ophalen kan je hem opdezelfde dag bellen. Hij gaf aan dat hij zelfs tot 23.00 uur bereikbaar is. Dan kan hij het product meenemen naar zijn werk en kan je het daar ophalen. In mijn geval was het zo. Echter wist ik dit niet.

Producten zijn goed van kwaliteit en de Wasabi batterij moet ik nog uittesten.

Wat betreft bestellen en levering kan ik niets over zeggen.

H
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review