Details van de beoordeling

Conrad
Elektronica

Op voorraad? echt niet!

Beoordeling 
 
4.0

Op 09-04-2015 een UbiQuiti Nanostation Loco M2 besteld, op de website stond deze op voorraad.
Reden dat ik bij Conrad bestel was dus de aanwezige voorraad.

Op 16-04-2015 gebeld dat ik de bestelling wil annuleren, omdat ik niet blij ben met de gang van zaken (op site op voorraad terwijl dit dus helemaal niet klopt, misleiding dus)

Ik krijg doodleuk te horen dat ik de bestelling niet kan annuleren omdat zij het speciaal voor bij hebben besteld bij hun leverancier. Hoogst verbaasd zeg ik niet akkoord te gaan en toch wil annuleren omdat ik inmiddels het product al besteld en geleverd heb gekregen (dank WiMood!).

Ik kreeg het advies om Conrad toch te laten leveren en het pakket te weigeren, het probleem is dat ik niet thuis ben overdag (ja ik werk mensen!) en het dus niet kan weigeren.

Helaas kwamen we er niet uit, het was Conrad's way or the highway.

Net na het gesprek op 16-04 krijg ik een email dat het product in is gepakt en bezorgd gaat worden.

Toeval bestaat niet, blijkbaar heeft de bestelling ergens 'vast' gestaan en door mijn belletje is deze bestelling bekeken en doorgezet.

Vervolgens kom ik de dag erna thuis en is mijn pakketje met veel moeite in mijn groene brievenbus gepropt (ik heb niet getekend!). Met kwaaie zin heb ik het pakket direct retour gezonden met grote letters RETOUR AFZENDER erop.

Toen kwamen de aanmaningen (ik had betalen middels acceptgiro gekozen).. ik denk : het pakketje zal vast onderweg zijn.

Tot ik op 09-06 wordt gebeld door een meneer van Conrad waarom ik mijn rekening nog niet voldaan had, nadat ik het verhaal had uitgelegd wilde hij dat ik een bewijs van verzending overleg met Conrad. Dat wordt lastig, want ik heb het pakket afgegeven aan de balie PostNL richting Antwoordnummer 50360 en ik heb daar geen bewijs voor ontvangen.

Dan was het dus mijn probleem volgens deze meneer, ik heb aangegeven niet akkoord te gaan omdat ik het product voor het verzonden was wilde afbestellen omdat Conrad veel te lang heeft gewacht met verzenden.
Ik moest maar terug naar de PostNL balie om te kijken of het pakket daar nog stond, uiteraard wel gedaan maar uiteraard nergens meer te vinden.

Meneer zou zelf ook nog kijken voor een oplossing en zou nog contact hebben met me.

Sindsdien radiostilte, tot .......

Ja hoor, incassobureau IMNederland komt in de lucht, of ik even heel snel de rekening wil betalen.. inmiddels hebben zij er ook al 40 euro bovenop gedaan.

Ik heb zojuist betaald, want ik ga me er niet meer boos over maken. Geleerd heb ik wel : niet meer bestellen bij deze club. Niet oplossingsgericht, Conrad heeft altijd gelijk.

Natuurlijk had ik ook kunnen zeggen dat ik het pakket niet had ontvangen (ik heb immers nooit getekend voor het pakket), maar ik ben zo niet en wil het goed en eerlijk oplossen.

Goed .. dan krijg je dus dit als resultaat : goed geld betaald voor een hoop irritatie, maar geen product.

M
Was deze beoordeling nuttig? 4 1

Webcare Conrad op 09 Juli 2015

Goedemiddag, je hebt het pakket terug gestuurd zonder een bewijs/code te hebben ontvangen. Echter hebben wij deze wel nodig om het pakket na te kunnen kijken en het geld terug te kunnen storten. Bij ons is niets binnen gekomen. Misschien zou je aan PostNL kunnen vragen of zij een code voor je kunnen achterhalen door de plaats, dag en tijd door te geven dat het pakket gescand is. Hopelijk gaat dit lukken. Succes!

Webcare Conrad op 10 Juli 2015

Goedemorgen, we hebben contact gehad met PostNL en zij kunnen waarschijnlijk het pakket voor je opzoeken.

Reageer op deze review