Details van de beoordeling

AndroidPC Wordt beoordeeld door redactie
androidpc
Elektronica

bijna positief...

Beoordeling 
 
8.0

In juni 2014 een M8 box incl. toebehoren besteld. Levering was supersnel, handleiding duidelijk en prijs zeker goed te noemen.
Al vrij snel had ik problemen met XBMC (Kodi). Ondanks de goede service, vele pogingen/inspanningen om de box werkend te krijgen, helaas niet tot tevredenheid van de box kunnen genieten. Aan de inspaningen van Johan lag het niet, ook ik heb ca. 45 min. telefonische ondersteuning gehad begin dit jaar. Deze installatiehulp was een laatste poging; bij aanhoudende problemen zou alles worden omgeruild. Het kantelpunt ontstond in juli, toen aan werd gegeven dat het allemaal toch te veel tijd kostte en ik alles terug kon sturen. Het lijkt mooi: je geld terug na een jaar, maar ik zie het toch als afkoop van verdere service. Stel vooral ook geen vraag over het bedrag dat terug wordt betaald, want voor je het weet word je als klant een zeikerd genoemd en in de spam box geplaatst! Met de toevoeging 'je mag blij zijn dat je je geld terug krijgt'. Gelukkig heb ik het bedrag keurig terug gekregen, maar ook daar kun je een natrap krijgen 'creditering buiten garantieperiode'.

Kortom, ik herken de positieve reviews zeker, maar mijn ervaring is op het punt service toch vervelend te noemen. Het gaat niet altijd om het feit dat je je geld terug krijgt, de manier waarop zegt ook wat.

Goedom te weten: inmiddels heb ik elders een volledig vooraf geïnstalleerde M8S gekocht. 2 jaar ondersteuning zonder gezeik incluis. Heb hier nu al meer op kunnen bekijken dan in een geheel jaar met mijn vorige M8...

P
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review