Details van de beoordeling

Opgelicht

Beoordeling 
 
1.0

Hoi ik heb een zogenaamde Apple leather case bij hun besteld met gedachte dat het om een oem ging zo als op de site vermeld stond ook op de foto was te zien dat het om een origele Apple case ging! Toen ik heb het pakje in ontvangst had bleek het om een replica te gaan die ook nog beschadigt is op de plek waarbij de origineel niks zit ik heb de verkoper gesproken en ik moet het maar doen met een sorry we hadden het erbij moeten zetten dat het om een replica gaat terwijl op de site echt staat oem!! original equipment manufacturer! Ik kon hem terug sturen en als hun konden zien door wie de beschadig veroorzaakt had dat ik me geld dan terug zou krijgen terwijl de case in een heel ander verpakking zat dus de case was niet geseald en eruit worden gehaald want op de verpakking staat op dat het om een olive Brown ging terwijl er een rode in zat beetje vreemd vind je niet ik heb dus veel geld betaald om een replica die kapot is van nep leer! Ik durf het pakje niet terug te sturen omdat ik bang dat ik straks helemaal niks heb of krijg ik heb ook veel slechte reviews gelezen dat mensen niks terug krijgen van telefoon onderdelen shops ik ben echt teleur gesteld! Dit zijn duidelijk oplichters koop hier dus niks!! Ik heb overal foto's van gemaak en Ik heb ook al contact met me advocate gehad en we gaan dan ook aangiften doen want ik ben die oplichters echt beu!!

BJ
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Richard van Baal op 09 November 2015

Dag Boy,

Het is altijd vervelend wanneer u een product ontvangt welke niet naar wens is. Echter zijn wij uiterst coulant en hebben u direct aangegeven dat u deze kon retourneren. U geeft echter aan dat er een beschadiging opzit, welke uiteraard wel door ons beoordeeld dient te worden. Dat u dan de conclusie trekt 'opgelicht te zijn' is absurd.

Uw beoordeling van onze webshop is ongeloofwaardig, daar zowel de bestelling alsmede de levering alsmede de service goed is. U bent niet tevreden over het geleverde product en u kunt deze kosteloos retourneren en uw geld binnen 5 dagen gecrediteerd zien, mits in originele staat.

Het is altijd jammer dat de tevreden klant geen review achterlaat en wanneer wij dan een ontevreden klant hebben, zich opgelicht voelt en direct een review, welke niet op waarheid gebaseerd is, gaat schrijven.

Vriendelijke groet,

Team Telefoon-onderdelenshop.nl

Reageer op deze review