Details van de beoordeling

Redcoon
Elektronica

Beroerde service

Service 
 
1.0

Twee jaar en een paar dagen geleden een router gekocht en is nu defect. Ik word naar de fabrikant verwezen of kan de router opsturen maar dan zijn er kosten aan verbonden en weten ze nog niet of het gaat werken. Bovendien is het lastig werken zonder een (vervangende) router. Ik heb aangeboden een nieuwe te willen kopen (en geen goedkope) en dan een tegemoetkoming te willen zien. Redcoon blijft bij zoek het uit met de leverancier of stuur het op (en dan heb ik nog steeds geen internet). Wat een beroerde service!

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Redcoon op 01 Februari 2016

Beste Arno,

Wat jammer dat je een negatieve ervaring met ons hebt gehad, bedankt voor jouw review hierover.
Wij hebben je bericht ook via andere kanalen mogen ontvangen. Via deze kanalen zal je een terugkoppeling ontvangen.
Onze excuses voor het ongemak.


Met vriendelijke groet,

Thalia
Namens het redcoon Webcare-Team

Reageer op deze review