Details van de beoordeling

Nedro
Elektronica

wel betaald bestelling nooit ontvangen

Ik heb een accuutje besteld voor mijn mobieltje, wel betaald maar nooit ontvangen.
Ze mogen wel betrouwbaar lijken maar dit is mijn ervaring.
Ze vermelden wel dat ze het 2x gestuurd hebben, maar dat geloof ik niet.
Ik bestel nooit meer iets bij deze bedrijf. Dus kijk uit ! wat je besteld

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 7

john op 25 Juni 2016

De feiten spreken voorzich, iemand die betaald en niks ontvangt kan geen oplichter zijn.Jullie hebben geluk dat het hier om een klein bedrag gaat , anders had ik er groot werk van gemaakt. jullie zijn duidelijk op de teentjes getrapt, is niet erg! Ik wil anderen behoeden wat mij is overkomen. Jullie zijn gewaarschuwd! Jullie hebben geen bewijs dat jullie dingen opsturen, ik heb het bewijs dat ik betaald heb. Wie is hier de oplichter?? We kennen de track en trace systeem , waarom maken jullie daar geen gebruik van?? geef daar eens antwoord op. En probeer nu niet onderuit te lullen want jullie hebben deze keer echt de verkeerde te pakken. IK LAAT MIJ NIET BESODEMIETEREN!

NedRo op 25 Juni 2016

Zeg gewon dat je 2x probeerde ons op te lichten.
Kom zelf naar Eindhoven deze batterij af te halen. We gaan de derde afgeven. Geen probleem Maar je krijgt de derde keer zeker niet toegestuurd van ons. Twee keer verstuurd en zeggen "NIET ONTVANGEN" is meer dan genoeg voor NedRo. Kijk eens naar jezelf voordat je anderen begint zwart te maken.

john op 26 Juni 2016

Hallo,
ik weet niet wat voor bedrijfje jullie zijn, ik heb het nu gehad met dit soort webwinkels.
Verzendingen met postzegeltjes van 1,59 biedt geen zekerheid. Ik heb de feiten weergegeven zoals ze zijn ook via de e-mail. En als jullie dat niet serieus nemen dan is dat jullie probleem. Als consument is het mijn taak anderen hiervoor te behoeden. Het Internet is er zeer geschikt voor. Het wordt goed gelezen, en heb ik mijn doel bereikt.

Jullie zetten je zelf te kijk met je DOMME reacties.

Ik hoef geen 2e zending en ook geen 3e, ik zit nog steeds met een mobieltje waarvan de batterij om de halfuur leeg is. Dat ga ik nu oplossen om maar bij een elektronica zaak eentje te kopen. Het kassa bonnetje wil ik nog wel mailen naar jullie als aandenken.
die 12,16 dat jullie geincasseerd hebben via ideal zal jullie geen windeieren leggen , hopelijk is het geen x1000.

TER FINALE: DE FEITEN BLIJVEN ZOALS ZE ZIJN EN WAS ENKEL TOT KENNISGEVING

NedRo op 26 Juni 2016

Een ding is zeker.
Wij versturen duizenden orders per maand vanuit NedRo.
Ons adres is Kanaaldijk Noord 111 te Eindhoven.

Nog eens. Komt u maar gewoon eens deze bestelling zelf halen. Deze werd door ons al twee keer opgestuurd en zeggen "Niet ontvangen"

Alle duizenden klanten ontvangen hun orders op gewoon "via de brievenbus". Zo werkt in Nederland. Als je niet veel voor verzending wilt betalen, doen wij dat via de brievenbus want kost bijna niks en is gewoon voordelig voor de klant.

Hoe kan NedRo een batterijtje waarvoor 1.56 EUR aan verzendkosten werd betaald als pakket post met Track & Trace opsturen? Dat kost binnen Nederland 6.95. Heeft u daarvoor betaald? NEE. Heeft u daarvoor specifiek schriftelijk gevraagd? NEE. In Nederland is `t vertrouwen groot. Dat komt van beide kanten en wij moeten gewoon nagaan dat alles zoals het hoort gaat.
Dat U een zending die twee keer door ons werd opgestuurd, en zeggen "niet ontvangen" kan niet verwachten om voor de derde keer deze weer op te sturen. Dat doen we niet meer. MAAR, wij willen dat een batterijtje heel graag in uw handen kosteloos overhandigen.

Wij zijn niet oplichters, en u mag doen wat u denkt te doen hebt. Wij vertrouwen PostNL bijna 100%. Een keer is misgegaan, tweede keer weer. En dan zegt u.. Bewijs het maar met een Track&Trace. En dat is juist wat niet geloofwaardig van uw kant afkomt. U weet hoe te handelen en verkopers afpersen.

NedRo op 26 Juni 2016

Inderdaad. En wij laten ons niet onder de voeten door klanten zoals u.
All deze mailing zegt meer over u dan over NedRo.

Nogmaals, u bent van harte welkom om deze batterij van een par euro zelf op te halen. Geen "hard feelings"

Dit is de enige manier om deze zaak voorgoed op te lossen. Anders blijft u zeggen "niets ontvangen" Twee keer voor ons was genoeg. De volgende stap moet van uwe kant af komen.

Reageer op deze review