Details van de beoordeling

Allekabels Wordt beoordeeld door redactie
Allekabels
Elektronica

Slechte (geen) Service

Beoordeling 
 
1.5

Via de website een kabel besteld voor mijn Nexus 5. Ik had een langere kabel nodig. Deze stond op de site voor een redelijke prijs, dus besteld. Grote teleurstelling, de aansluiting klopte niet. Contact opgenomen om te ruilen maar toe gaven ze niet thuis! Terug sturen alleen op mijn kosten. Als 'tegemoetkoming' kon ik de helft mijn aankoopbedrag aftrekken bij een volgende bestelling. Het bedrijf maakt een fout op hun website en ik draai op voor de kosten. Het was voor mij de eerste keer en zeker ook de laatste keer dat ik met dat 'bedrijf' zaken doe.

ES
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Allekabels op 06 Oktober 2017

Beste E. Slaghuis,

Bedankt voor uw beoordeling.

Allereerst onze excuses voor het ongemak! Jammer dat u niet eerder contact heeft opgenomen, dan hadden wij het probleem al eerder kunnen oppakken. Wij zouden graag contact met u willen opnemen. Hiervoor gaan wij u een bericht sturen via ons ticket systeem.

Met vriendelijke groet,

Het Allekabels team

Allekabels op 23 Oktober 2017

Beste E. Slaghuis,

Wij hebben u naar aanleiding van uw review meerdere malen gecontacteerd om deze bespreken en samen tot een passende oplossing te komen, helaas hebben wij geen enkele reactie mogen ontvangen. Hierdoor geeft u ons niet de kans om deze kwestie op te lossen.

Indien u alsnog openstaat om samen een passende oplossing te vinden voor de kwestie, dan vernemen wij dit graag van u.

Met vriendelijke groet,

Het Allekabels team

Reageer op deze review