Details van de beoordeling

Elektronica

Coolblue belooft dingen die ze niet waarmaken

Beoordeling 
 
2.3

Ik bestel een laptop op vrijdag en doe dit expliciet omdat dan iemand thuis is. Door de week wordt er gewerkt en zijn de kinderen naar school, dus niemand thuis. Dan denk nou vrijdag besteld volgende dag geleverd (dat is namelijk wat coolblue belooft op hun website) Helaas pindakaas en een hoop keukenstroop. KPN zegt in eerste instantie dat ze zaterdagochtend leveren. Echter rond het middaguur veranderd het in levering vertraagd. Dus ik bellen en vragen of het misschien zondag dan nog komt. Helaas meld coolblue mij dat het pakketje maandagmiddag bezorgt wordt. En je raad het al dan zal er niemand thuis zijn. Slecht zeer slecht vind ik dit, beloftes doen op je website die je niet waar kunt maken. Oorzaak het aantal gereserveerde bezorgingen van coolblue bij KPN (fout is dus van coolblue en niet KPN). En dan denk je dat er mogelijk iets ter compensatie van het ongemak gedaan wordt maar ook dat zit er niet aan. Ik voel mij als klant gewoon in de steek gelaten door coolblue, het is gewoon slikken of stikken.

PK
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review