Details van de beoordeling

BCC
BCC reviews
Elektronica

Alles behalve 'high service'

Beoordeling 
 
3.5

We hebben afgelopen vrijdagavond en stofzuiger besteld ervan uitgaande dat deze dan zaterdag binnen zou zijn. Dit was niet het geval... Uiteindelijk zondag het pakket ontvangen maar verkeerde product erin namelijk een koffiezetter met daarbij iemand anders zijn factuur. Meteen een mail gestuurd. De dag erna om 14u in de middag nog geen reactie op deze mail. Daarom maar gebeld. 2x maal wegens drukte vanuit BBC de verbinding verbroken. Bij de 3de maal na een behoorlijk wachttijd iemand aan de telefoon gekregen. Enige geboden oplossing die geboden werd is het pakket terugsturen en zodra het door hen ontvangen is wordt mijn bestelling pas verstuurd. Dit houd in dat ik morgen het pakket weg moet brengen, dan hopen dat het woensdag al bij BCC is en dan ook verwerkt wordt + dat mijn bestelling dan meteen wordt opgestuurd. Dus op zijn vroegst heb ik mijn bestelling dan op donderdag.... maar dat is dus in het gunstigste geval en bijna een week later. Aangezien het om een stofzuiger gaat en dat een dagelijks gebruiksproduct is vind ik deze oplossing niet acceptabel. Dit ook gemeld bij de medewerker die mij te woord stond, maar die gaf aan dat dit de enige oplossing was. Daar ben ik het niet mee eens, mijn bestelling zou bijvoorbeeld vandaag nog verstuurd kunnen zijn waardoor ik hem morgen (nog 3 dagen te laat!) zou hebben of DHL zou het foutieve pakket kunnen ophalen of een spoedkoerier zou het pakket kunnen wisselen etc. Dus legio van mogelijkheden. De medewerker gaf aan dat dit allemaal niet kon, daar ben ik het niet mee eens, dat kan namelijk wel maar dat wil BCC niet, dat zijn 2 verschillende dingen. Daarnaast beviel de toon van de medewerker mij niet, op een gegeven moment ging hij zelf beweren dat mijn bestelling sturen jullie 150 euro kost, dat lijkt me ongeloofwaardig en daarnaast is dit info waar ik verder niets mee kan dus totaal niet relevant is.
Op een gegeven moment heb ik nogmaals aangegeven dat ik echt niet tevreden was met de geboden oplossing en dat ik mijn ongenoegen daarom ook zou uiten op het internet en dat dit ook mijn laatste aankoop bij BCC zou zijn, de medewerken reageerde hier heel laconiek op door te zeggen dat dit jullie niets uitmaakt aangezien het goed gaat met BCC... bijzonder... Om een lang verhaal kort te maken ik bestel een stofzuiger bij BCC aangezien ik snel een stofzuiger nodig had en dit wordt niet waargemaakt. Daarnaast wordt hun probleem (foutieve levering en niet snelle levering nu mijn probleem gemaakt) nu mijn probleem gemaakt. Nog los van de tijd die het mijn allemaal kost... Verder moet ik ook nog de terugzend kosten gaan voorschieten!!!

G
Was deze beoordeling nuttig? 4 0

Douwes op 09 Januari 2018

Sluit perfect aan op mijn ervaring. Ben verbaasd dat u tel. kontakt heeft kunnen krijgen. Is mij nog nooit gelukt! Inderdaad kan het BCC geen bal schelen of ze een klant verliezen.

Reageer op deze review