Details van de beoordeling

Elektronica

Bezorging van Coolblue is ruk

Beoordeling 
 
4.3

Koelkast besteld bij CoolBlue, levering zou plaats vinden tussen tussen 14:30-15:30, staan ze om 08:33 voor de deur. CoolBlue erkend de fout maar is niet in staat de zelfde dag alsnog te leveren, blijkbaar is het niet mogelijk om contact op te nemen met de bezorgers om ze alsnog de zelfde dag te laten leveren.

Nogmaals gebeld met CoolBlue om de bestelling te annuleren, maar onder voorwaarde dat er gegarandeerd maandag geleverd kan worden toch de bestelling maar laten staan. Ik neem een dag vrij van werk om maandag alsnog de koelkast in ontvangst te kunnen nemen. De koelkast zou die dag tussen 19:00-20:00 geleverd worden, om 18:00 pas word ik gebeld dat de levering vandaag niet kan plaatsvinden omdat de bezorgers vast staan in de file.

CoolBlue heeft geen enkele moeite gedaan om mij als klant tegemoet te komen en hun fout te herstellen, dit hele gedoe heeft mij een dag vrij gekost en wij zitten thuis inmiddels al 3 dagen zonder koelkast. Ik bestel voortaan alleen nog maar kleine producten bij CoolBlue die door PostNL bezorgd kunnen worden zodat die pruts bezorgservice van CoolBlue er niet aan te pas hoeft te komen.

M
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review