Dinsdag 9 januari een voeding besteld, Direct leverbaar stond op de website. Dus volgende dag in huis.
Woensdag een email, voeding was per koerier naar mij verzonden.
Vrijdag maar eens navraag gedaan via de chat op hun website, de vriendelijke meneer kon mij niet vertellen wat de status was, maar zou mij nog via de mail informeren. Dit heeft hij helaas niet gedaan.
Maandag maar weer gechat, bleek een probleem met de leverancier die de voeding niet op voorraad had.
Dus NIET direct leverbaar en al helemaal niet per koerier naar mij verzonden!
Bestelling laten annuleren, zou binnen 1 tot 3 dagen mijn geld teruggestort krijgen.
Vrijdag 19 januari (4 dagen) mijn geld nog niet terug, dus maar weer chatten op hun website.
Wederom zou ik per email geinformeerd worden omdat de medewerker het zo snel niet kon vinden en wederom kreeg ik geen email.
Zaterdag bleek ineens een pakket voor mij te zijn afgeleverd, en dit bleek de voeding die ik nu dus niet meer nodig had (reeds besteld bij concurrent, ontvangen en ingebouwd).
Maandag maar gebeld, ik moest het maar terugsturen en zou mijn geld dan terugkrijgen zodra zij het pakket ontvingen. Zij konden helaas niets voor me regelen en het bleek zelfs te moeilijk om excuses voor het ongemak aan te bieden.