Details van de beoordeling

Sounds And Visions
Elektronica

MENSEN NIET INTRAPPEN!!!!

Beoordeling 
 
1.0

Heb vorig jaar november een item besteld bij Sounds and Visions. Kreeg eerst een mail of ik het ontvangen item een review wilde geven. Welk item? Heb niets ontvangen. Mail terug gehad met excuses. Ze zouden het alsnog verzenden. Moet zeggen...dat hebben ze "netjes" gedaan. Helaas was het niet datgene wat ik er van verwachtte. Dus gebeld en ja hoor....kon retour worden gestuurd. Ik dat braaf gedaan ( moest zelf de retourkosten betalen)
Heb tot op heden mijn geld nog steeds niet. Heb verschillende keren gebeld en gemaild. Twee weken geleden een mail ontvangen waarin het volgende staat:
We willen u hierbij laten weten dat de creditering van de aankoopsom helaas niet eerder als volgende week kan plaatsvinden.
We bieden u onze excuses aan dat dit dus nog enkele dagen langer duurt als we zouden willen, maar kunnen dit helaas niet bespoedigen. Derhalve willen we nog enkele dagen geduld vragen.

Nou ik vrees dat ik naar mijn centen kan fluiten. Ik heb ze een mail gestuurd waarin ik ze tot vrijdag de kans geef en dat ik daarna stappen ga ondernemen. Waaronder aangifte en contact zoeken met Radar en Kassa. Kijken of zij er een smeuïg verhaal van kunnen maken.
Advies......MENSEN TRAP ER NIET IN OM OP DEZE SITE ITES TE BESTELLEN!!!!!



C
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Clarice op 24 Januari 2018

Komt mij bekent voor.. oplichters zijn het! Gelukkig ben ik via beslist.nl aan hun gekomen en hebben zij de schade opzich genomen en heb ik vandaag mijn aankoop bedrag terug gehad.. Sterkte met de afhandeling.

Reageer op deze review