Details van de beoordeling

Sounds And Visions
Elektronica

Teleurstellend

Beoordeling 
 
5.0

26 december een tv met CI kaart besteld, tot op heden niets geleverd. Als de telefoon werd opgenomen, netjes te woord gestaan en van alles beloofd. Laatste contact op 17 Januari morgen word alles verzonden, op 24 januari nog niets ontvangen. Telefonisch niet meer bereikbaar. Kunnen we samen niet iets beginnen tegen deze praktijken?.

P
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

erik op 26 Januari 2018

OOK BELAZERD !!!

ook ik ben dus belazerd door dit bedrijf.
ging helaas pas na enkele dagen na uitblijven van levering kijken bij de revieuws....te laat...
na geen reactie op de mail en niet opnemen van de telefoon kreeg ik ineens een berichtje dat er door omstandigheden nog niet geleverd was en of ik het bestelde alsnog wilde hebben of mijn geld terug.
ik gaf de keuze aan het bedrijf of deze week nog leveren of direct geld terug, en binnen 1 dag een antwoord wat het ging worden...niets meer gehoord..
dus ook ik ga aangifte doen het weekeinde en ook ik ga kijken in hoeverre Alberto Stegeman--Radar en Kassa hier achteraan willen gaan.
het is toch gestoord dat er meerdere aangiftes gedaan moeten worden voordat zo'n bedrijf op slot gaat, je laat moedwillig mensen hun geld afpakken !!!
ik raad iedereen aan aangifte te doen zodat er snel actie kan worden genomen!

C. Mullenberg op 26 Januari 2018

Goedemiddag
Ik heb van de week ook mijn verhaal gedaan ( Cristi lees hieronder)
Wil inderdaad ook mijn verhaal gaan doen bij allerlei instanties.
Samen staan we sterk!!!

Reageer op deze review