Details van de beoordeling

Sounds And Visions
Elektronica

toch niet belazerd !?!?!

had eerder gemeld dat ook ik belazerd was na uitblijven van levering en geen contact via de telefoon.
ik kreeg eind vorige week een mail van het bedrijf dat ze door tegenvallende omzet een beetje vastlopen enzo maar absoluut geen oplichters zijn, en dat ze alle lopende achtergebleven leveringen en andere zaken gaan oplossen, ik zou binnen 1 week een oplossing krijgen.. eigenlijk was ik net bezig om mijn aangifte te versturen...
ok, mailtje terug gestuurd dat ik ze nog 1 week gunde maar daarna toch echt stappen ging ondernemen en tot mijn grote verbazing gisteravond een nota ontvangen van terugbetaling en vandaag stond het op de rekening !!! dus toch..had dit echt niet meer verwacht.
ik raad iedereen aan om toch nog maar even contact te zoeken via de mail met dit bedrijf want blijkbaar is er nog wel een kans.
...zou tuurlijk ook handig zijn als het bedrijf zelf even een berichtje plaats bij onze opmerkingen en of op zijn site, en als er idd problemen zijn misschien even het bestelproces op slot gooien ???

succes allemaal!!

gr Erik

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review