Heb een cajonpedaal besteld B-stock (€131 en 6 euro onder nieuwprijs van €137) Ik had het pedaal snel nodig voor een optreden in het weekend. Nieuw was niet voorradig, vanaar b-stock keuze. Een dag na bestelling kreeg ik het pedaal thuis. Allereerst zat de doos vol met scheuren. Het was slecht beschermd. Eenmaal uitgepakt bleek het een pedaal te zijn vol met beschadigingen. Krassen en roest. Ik wist niet wat ik zag en voelde me echt belazerd. Maar goed, ik dacht foutje kan gebeuren. Ik zat met het weekend voor de deur en een optreden en wilde graag het pedaal houden. Voorgesteld het pedaal voor 65 euro te kopen (meer was het echt niet waard, zo beschadigd was het item) maar er was nauwelijks onderhandeling mogelijk. Ik kreeg een tegoedbedrag van €20 om te besteden bij de Bax-shop (ja, lekker) Ik voelde me echt genaaid door dit bedrijf omdat ik samen met mijn vrouw voor duizenden euro's heb besteld bij de Bax-shop. De enige oplossing was dus retour zenden, geld terug, keurig volgens het protocol. Ik geen pedaal voor de gig en voel dat het een one-way-stream is waarbij het de Bax-shop volkomen koud laat of je een goede klant bent of niet en niet met een redelijk voorstel kan komt naar een vaste klant . Het is wat mij betreft een vreselijk onpersoonlijk en kil bedrijf, echt zonder ziel, zoals ik dit wel bij mijn oude (inmiddels opgeheven) muziekwinkel ervoer. Ik heb hele goede ervaring met Thomann uit Duitsland, maar zij hebben langere leveringstijd. Het is alleen veel persoonlijker en je krijgt een vast aanspreekpersoon aangesteld. Het bedrijf is uiterst zorgvuldig en dat vind ik de belangrijkste eigenschap van een bedrijf dat erg groot is. Conclussie: ik vind de Bax-shop een echte amateuristische prutswinkel met kleingeestig personeel.