Na een breuk aan mijn pc stuurde ik deze terug naar coolblue voor reparatie.
Na 2 maand niets gehoord te hebben nam ik contact op en hoorde ik dat er problemen waren en mijn computer bij de verdeler "vast" zat. Ik kon noch mijn pc terug krijgen nog meer informatie over de procedure verkrijgen. Toen ik verdere uitleg kreeg boden ze een shoptegoed aan om een nieuwe pc aan te kopen, omdat ik anders nog minstens 2 maand moest wachten op mijn pc en dan nog geen zekerheid had.
Na lang nadenken beloot ik om in te gaan op dit aanbod en het shoptegoed te aanvaarden. Toen ik dan op zoek ging naar een nieuwe pc waren er nog heel erg weinig producten op voorraad en was mijn oorspronkelijk model (die ik nog maar 4 maand had) niet meer te verkrijgen.
Toen we op het internet wat rond keken zagen we dat dit wel vaker gebeurde en coolblue nog al computers niet terug gaf. Vaak zijn deze dan (na reparatie) tweedehands te verkrijgen.
Ik was altijd erg tevreden over hun producten en het leveringstermijn maar na dit voorval ben ik alles behalve tevreden over de service. Erg jammer maar ik denk dat het na dit voorval nog even zal duren tot dat ik opnieuw een nieuwe bestelling doe bij hen. Dit is gewoon puur sjoemelen.